Vandaag was ik op zoek naar een reactie ivm een post over de tweakblogs en kwam ik de volgende post van Roelant tegen: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31293986
Ook kwam ik in de zoektocht door de T.net FAQ mbt het abonnements-gedeelte.
Hier staat bij de Full-abo keurig dat deze een Weblog op Tweakblogs krijgt maar vervolgens staat in het stuk er onder (en op de volgende pagina) helemaal niets over deze feature vermeld. Misschien een idee om dit toe te voegen, samen met volgens mij redelijk belangrijk gedeelten uit Roelants posts:
Dat kan inderdaad nooit kwaad.Misschien een idee om Tweakblogs meer in de AV op te nemen. Zoals reacties van anonieme users duidelijker vermelden.
Ook kwam ik in de zoektocht door de T.net FAQ mbt het abonnements-gedeelte.
Hier staat bij de Full-abo keurig dat deze een Weblog op Tweakblogs krijgt maar vervolgens staat in het stuk er onder (en op de volgende pagina) helemaal niets over deze feature vermeld. Misschien een idee om dit toe te voegen, samen met volgens mij redelijk belangrijk gedeelten uit Roelants posts:
Dat uit [TweakBlogs] ongewenste reactie op blogpostRoelant schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 21:34:
Ook. De Tweakblogs (inclusief de bijbehorende reactiemogelijkheid indien ingeschakeld) zijn gewoon gebonden aan onze algemene voorwaarden (hint: zie de definitie van 'website). Dat is het wettelijk kader. Op basis van dat wettelijk kader hebben we vervolgens voor onderdelen van de site "huisregels" (in de vorm van algemeen beleid) opgesteld, die veel verder gaan dan wat er wel en niet mag van de wet - en die handhaven we ook.
Voor de Tweakblogs hebben we ervoor gekozen om geen beleid te definiëren (of hand te haven) dat verder gaat dan het geboden wettelijk kader. We hebben op basis van de AV nog steeds het recht en de mogelijkheid om in te grijpen, alleen kiezen ervoor om dat in het geval van de Tweakblogs alleen te doen als daar echt een hele sterke aanleiding voor is.
Dit aangezien tweakblogs steeds populairder worden, en het natuurlijk wel duidelijk moet zijn wat je als user wel en niet mag op je blogjeRoelant schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 21:14:
Zoals wel vaker uitgelegd, beschouwen we de abonnee-weblogs als "hun eigen website". Onze policies of algemene voorwaarden zijn dus niet per sé van toepassing (er worden ook wel eens zaken gepost of beschreven die op het forum zouden worden verwijderd) en we willen ingrijpen tot een minimum beperken - tenzij het echt alle perken of doelstellingen te buiten gaat.