Is je systeem anders geef alles even weer en ook waarmee het probleem optreedt.
[ Voor 27% gewijzigd door the_RJ op 01-03-2009 14:49 ]
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Je hebt ook software PhysX die 'gewoon' door je CPU wordt berekend. Het zou dus ook gewoon op een X800 moeten werken..the_RJ schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:47:
Klopt je systeem nog wat onder je post staat? Je hebt namelijk een Ati kaart, daar gaat PhysX niet mee werken.
Het probleem doet zich voor bij het spel Cryostasis.
(btw hoe update ik mijn specs zoals onderaan te zien, kan het niet vinden bij mijn profile gegevens)
[ Voor 47% gewijzigd door Le_Freak ! op 01-03-2009 15:28 ]
Welke driver-versie(s) heb je geïnstalleerd/geprobeerd? Je moet namelijk wel een 178.xx en hogere versie hebben om PhysX support te krijgen op je GTXLe_Freak ! schreef op zondag 01 maart 2009 @ 15:27:
Sorry, nee dat zijn niet mijn specs meer ik heb een 8800GTX windows xp zou toch moeten draaien ?
Het probleem doet zich voor bij het spel Cryostasis.
http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user(btw hoe update ik mijn specs zoals onderaan te zien, kan het niet vinden bij mijn profile gegevens)
btw wiethoofd ik probeer net mijn specs te updaten maar dan krijg ik deze melding:
Error™
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
Ongeldige ondertitel; ondertitel mag geen woorden langer dan 20 karakters bevatten
(interne identificatie: engine::validate_custom_field::negregexp_match)
Als iemand dit topic dan later nog eens ziet is het wel handig als de specs er gewoon bij staan, je signature kan dan al lang weer veranderd zijn.
2. Pak de Overzicht van UBB-codes er bij en neem het [url]-tag gedeelte eens door
Specs om je op weg te helpen:[url=http://tweakers.net/gallery/sys/18715][b]Specs[/b][/url]
Probeer gewoon eens een reïnstall van de nieuwste WHQL driver versie: meuk: Nvidia GeForce 182.06 WHQL met daarin een redelijk nieuwe versie van de PhysX driver. Mocht dit niet werken, doe eens een grondige deïnstall van je drivers in de veilige modus en doe een cleanup, rebooten en nieuwe installeren om een schone grafische en physx driver installatie te hebben.
Je moet het spel ook niet uitsluiten als een probleem zijnde, misschien dat die gewoon helemaal die nieuwste PhysX driver ondersteund, zoek daarvoor dan eens een patch of ga googlen op je error en kijk wat je tegenkomt.
[ Voor 9% gewijzigd door Wiethoofd op 01-03-2009 17:37 ]
Maar goed ik zal de nieuwe drivers maar is downloaden en kijken of dat het probleem oplost want daar ging het toch over.
[ Voor 73% gewijzigd door Le_Freak ! op 01-03-2009 19:16 ]