Ik heb net een Q9650 gekocht en wil hem gaan inbouwen,
moet er perse koelpasta aangebracht worden?
moet er perse koelpasta aangebracht worden?
Speel ook Balls Connect en Repeat
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Verwijderd
Net andersom zul je bedoelen. Beter iets te weinig dan te veel. Omdat te veel pasta de warmteoverdracht juist niet ten goede komt.Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:04:
maar liever iets te veel dan iets te weinig
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
nee, wat dr op zit is genoegShado-Beatz schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:30:
Thnx voor de reacties..
ik heb ook een artic cooler freezer pro gekocht,
hier zit van zich zelf al koelpasta op, moet ik alsnog met een tube pasta aanbrengen op de cpu?
Bij die instructies
Kan je gewoon laten zitten, is precies goed. Die 'gratis' koelpasta is echter niet de beste (ook zeker niet slecht), dus met overklokken oid is het het meestal wel waard om een paar euro te investerenShado-Beatz schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:30:
Thnx voor de reacties..
ik heb ook een artic cooler freezer pro gekocht,
hier zit van zich zelf al koelpasta op, moet ik alsnog met een tube pasta aanbrengen op de cpu?
freezer 7 pro zit standaard arctic mx-2 koelpasta op, dit is een van de beste pasta's die er isEmile schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:53:
[...]
Kan je gewoon laten zitten, is precies goed. Die 'gratis' koelpasta is echter niet de beste (ook zeker niet slecht), dus met overklokken oid is het het meestal wel waard om een paar euro te investeren
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq