Toon posts:

Mac os x installatie probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mac os x installeer dan gaat alles goed en zie ik een wit/grijs scherm met applelogo en een loading tekentje onderin. En dan na 2 minuten komt er boven het apple logen een stop teken. Alleen weet ik niet wat het probleem is. Weet iemand het misschien?

Al gedaan: andere processor
Raid 0 (2x250 GB)
1 enkele schijf

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
> APL

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Probeer je het wel op een apple systeem te installeren? Of probeer je een hackintosh te maken?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een hackintosh te maken.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hier GoT verwachten we iets meer van een topicstart :) Zo is het om te beginnen handig om de exacte specificaties van je systeem te vermelden. Daarnaast verwachten we dat je precies beschrijft wat je probleem is, waar je zelf al naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt, wat je al geprobeerd hebt en waarom het niet werkte. Aangezien dit ontbreekt gaat dit topic op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar houd dan wel rekening met het bovenstaand. Lees ook ASD Beleid 'ns door en vooral het stuk over OSx86.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.