Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Ik heb net deze externe HD binnen, maar vermoedt dat er iets mis mee is. Zeker weten doe ik het niet, want ik ben nu al een uur aan het googlen en rondbrowsen en ik komt totaal niet in de buurt van de informatie die ik zoek, daarom vraag ik het maar hier. Op de een of andere manier zit er in mijn pakje geen user manual en ik kan deze online ook nergens vinden.

De HD start netjes op, is te lezen en er is ook naar te schrijven. Maar edere 20 seconden, soms 10, soms 30 geeft de schijf een dubbelklikkend geluid gevolgd door een seconde stilte, met daarop volgend twee klikjes waarbij het lichtje kort op rood springt en daarna weer op blauw. Ook op de behuizing valt deze laatste harde klik te voelen.

Misschien is het iets heel normaals, maar ik wil het er niet op wagen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 21:55
Test je drive even met een fitness test. Voor zover ik weet is er geen van Toshiba, maar van een ander merk werkt normaal ook. Voor links zie OM FAQ

Verder lijkt het me niet helemaal goed inderdaad, alhoewel ik niet bekend ben met deze hdd. Het kan een indicatie zijn dat de hdd iets aan het schrijven is, maar ook wat anders.

Overigens:
Als het niet zo goed gaat met de harde schijf wordt deze led rood. Deze led deed me denken aan de Red Ring of Death van de XBox.

Specs