Ik ben sinds enkele maanden in het bezit van een Western Digital My Book Essential Edition 1 TB. Ik stuitte op het probleem dat grote files (meer dan zo'n 4 GB) niet verplaatst konden worden naar dit medium. Na wat fora raad te plegen zag ik dat de externe schijf nog op FAT32 werkte, en ik heb deze dan ook geconverteerd naar NTFS. Nadat dit succesvol gebeurd was, kon ik nu wel grote files verplaatsen naar deze schijf. Echter, ik heb de externe schijf van m'n pc gekoppeld en even later weer aangesloten, en nu wordt deze schijf niet meer herkend. Ik heb ook een WD TV HD Media Player, en deze zegt dat er wel iets aangesloten is, maar een onbekend medium. Resultaat: ook niet leesbaar.
Weet een van jullie hier een oplossing voor? Alvast bedankt!
*edit: Mijn normale interne harde schijf werkt al sinds aanschaf op NTFS en wordt gewoon herkend. Ook mijn WD TV HD Media Player zou NTFS gewoon moeten ondersteunen.
Weet een van jullie hier een oplossing voor? Alvast bedankt!
*edit: Mijn normale interne harde schijf werkt al sinds aanschaf op NTFS en wordt gewoon herkend. Ook mijn WD TV HD Media Player zou NTFS gewoon moeten ondersteunen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 12:44 ]