Toon posts:

Welke PC

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey!
Ik heb een beetje op internet zitten te kijken voor een nieuwe PC. Ik heb mn oog laten vallen op 1 van deze PC's:
Deze van Computerland
Deze van Informatique
Ik weet niet héééél van computers, maar ik las dat Quad core beter is dan Dual core, omdat Quad in de toekomst meer wordt gebruikt. In beide computers zitten Quad core processor.
Ik wil echt alleen maar gamen(CoD, Crysis enz) en video's monteren met de nieuwe PC.

Kunnen jullie zeggen welke het beste voor mij is?
Groetjes

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01 09:50

nXXt

Carpe omnia

Volgens mij hebben beide PC's Quadcore?

De Computerland-PC heeft een HD4850, wat toch een pak beter is dan de 9600GT van Informatique. Daarbij biedt de PC van Computerland ook meer opslagruimte. Ik zou dus voor de PC van Computerland gaan.

Verwijderd

Topicstarter
nXXt schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:17:
Volgens mij hebben beide PC's Quadcore?

De Computerland-PC heeft een HD4850, wat toch een pak beter is dan de 9600GT van Informatique. Daarbij biedt de PC van Computerland ook meer opslagruimte. Ik zou dus voor de PC van Computerland gaan.
Oke, dankje wel :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [BBG Aanschaf] Multimediasysteem januari 2009.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.