hallo ik zit met een probleem heb sinds kort een nieuwe moederboord gekocht foxcon a79a-s deed het pervekt allemaal maar nu een week later heb ik in eens geen beeld meer op de dvi uitgang van mijn hd4870 al vanaf de bios gaat de monitor ook niet aan die hoor je normaal wel te kunnen zien (als de kabel er niet in zit van mijn monitor) daarna start de comp gewoon op en zodra ie bij de drivers van de video kaart komt krijg ik wel beeld op de s-video uitgang kan dit ook niet verranderen in windows heb toen de videokaart laten testen en hij doet het gewoon.(nu word het leuk) maar als ik een andere videokaart er op aansluit doet die het wel op de dvi uitgang ...........
wie kan mij helpen snap het nu ff niet meer

alles is goed aangesloten dus daar kan het niet aan liggen
heb geprobeert met vista 32 en 64 bit andere drivers enzo ook op xp geprobeert maar niks lukt
had hiervoor een andere moederboord waar ik alles ook op had zitten werkte allemaal pervekt tot de moederboord stuk ging
draai nu op zelfde systeem met een gt8500 op xp
heb nu op vista 64bit
amd phenom II 940
huntkey 500W
foxcon a79a-s
hd4870
kingston 4 GB 1066Mhz
wie kan mij helpen snap het nu ff niet meer

alles is goed aangesloten dus daar kan het niet aan liggen
heb geprobeert met vista 32 en 64 bit andere drivers enzo ook op xp geprobeert maar niks lukt
had hiervoor een andere moederboord waar ik alles ook op had zitten werkte allemaal pervekt tot de moederboord stuk ging
draai nu op zelfde systeem met een gt8500 op xp
heb nu op vista 64bit
amd phenom II 940
huntkey 500W
foxcon a79a-s
hd4870
kingston 4 GB 1066Mhz
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 13:45 ]