Hallo allemaal,
ik heb een nogal irritante probleem. Ik ben namelijk in het bezit van een Foxconn N15235 moederbord.
Echter is hier bijna geen informatie over te vinden en wil ik een nieuwe video kaart voor de pc kopen.
Alleen weet ik dus niet waar ik op moet letten.
Indien ik meer informatie moet vermelden graag even zeggen.
Het doel van de pc is gamen. Alhoewel dit nu al heel goed gaat zou ik het toch willen verbeteren.
Hiervoor moet ik weten waar ik op moet leten bij het aanschaffen van een video kaart.
Bij voorbaat dank
ik heb een nogal irritante probleem. Ik ben namelijk in het bezit van een Foxconn N15235 moederbord.
Echter is hier bijna geen informatie over te vinden en wil ik een nieuwe video kaart voor de pc kopen.
Alleen weet ik dus niet waar ik op moet letten.
| Hier enkele specificaties van de moederbord: Form Factor µATX Form Factor. 24,4 X 22,9 cm. CPU-ondersteuning LGA775-bus. Intel Core 2 Extreme, Core 2 Duo, Pentium D, Pentium 4, Celeron D processors. Maximaal 1066 MHz Front Side Bus. Chipset VIA PT890 Northbridge. VIA VT8237A Southbridge. Systeemgeheugen 2 banken. DDR2 533/400 SDRAM DIMMs. Audio Realtek ALC 888 audio codec. High Definition Audio subsysteem. 7.1 kanaalondersteuning. Netwerk Realtek 8100C-LF. 10/100 Mbit. Uitbreidingssleuven 1x PCI Express 16X. 1x PCI Express 1X. 2x PCI. Stationondersteuning 2 SATA II connectors. 1 Ultra ATA-133 connector. | De videokaart dat er al in zit is een nVidia 8600GS: Model nVidia GeForce 8400 GS Chipset G86 Interface PCI-Express GPU-frequentie 459 MHz Videogeheugen Toegewezen 256 MB Type DDR2 Frequentie 400 MHz Busbreedte 64 bits Totaal geheugen 256 MB |
Indien ik meer informatie moet vermelden graag even zeggen.
Het doel van de pc is gamen. Alhoewel dit nu al heel goed gaat zou ik het toch willen verbeteren.
Hiervoor moet ik weten waar ik op moet leten bij het aanschaffen van een video kaart.
Bij voorbaat dank