Als je een waardering geeft aan een PR wordt je eigen score aangegeven door een oranje omranding van de gegeven sterren. Dit werkt echter alleen <= de gemiddelde score. Je zou verwachten dat als een PR bijv 3 sterren heeft en je geeft hem zelf 4, ook het 4e sterretje oranje omrandt wordt (niet noodzakelijk geel omdat het gemiddelde dat niet hoeft te halen).
Gek, ik probeerde het net even onder IE7 (gebruik normaal Chrome) en toen ik niet ingelogd was zag ik wel de extra sterren oranje oplichten maar je ingelogd zijn om te stemmen en dan werkt het niet.
Dit werkt nog steeds niet, wel vreemd dat het naar beneden tioe (lage waardering) wel goed werkt maar naar boven toe niet...
Het is eerder aan de orde geweest in Het kleine Productreview beoordelingentopic *
Zie in volgorde:
Regeneration in "Het kleine Productreview beoordelingento..."
Wiethoofd in "Het kleine Productreview beoordelingento..."
Er staan wel meer reacties tussenin over het 'probleem' maar vooral in de laatste reactie hierboven kan je dus wel je eigen beoordeling achterhalen als je hoger beoordeeld zou hebben.
Zie in volgorde:
Regeneration in "Het kleine Productreview beoordelingento..."
Wiethoofd in "Het kleine Productreview beoordelingento..."
Er staan wel meer reacties tussenin over het 'probleem' maar vooral in de laatste reactie hierboven kan je dus wel je eigen beoordeling achterhalen als je hoger beoordeeld zou hebben.
Ik haal niets uit die laatste post moet ik zeggen...
Hij doet bij mij dus niet hetgeen in de eerste post beschreven... (bij anderen wel?)
Het heeft toch niets met "achterhalen" te maken, het ding doet gewoon niet wat ie moet doen.
Hij doet bij mij dus niet hetgeen in de eerste post beschreven... (bij anderen wel?)
Het heeft toch niets met "achterhalen" te maken, het ding doet gewoon niet wat ie moet doen.
Is een verduidelijking naast die van Regeneration.Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 01:51:
Ik haal niets uit die laatste post moet ik zeggen...
Hij doet het wel na mouseover zonder de beoordeling aan te passen. Dat het zonder die mouse-over niet werkt is idd een bug en zou je op de DevTrack of in Lieve Devvers aan kunnen kaarten.Het heeft toch niets met "achterhalen" te maken, het ding doet gewoon niet wat ie moet doen.
Ik denk ook dat er in Lieve Devvers zeer geschikte peren rondlopen die hier raad mee weten
.
Gek, ik zit nu op een andere compu en nu doet ie het gewoon goed bij een post waarbij het gisteravond niet goed ging. Tenminste, voordat je gestemd hebt. Als je wil "herstemmen" gaat het niet meer goed (zoals boven beschreven).
Is dit niet gekoppeld aan je login ofzo (maar met cookies oid)?
Is dit niet gekoppeld aan je login ofzo (maar met cookies oid)?
Pagina: 1