Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

aanrader AV/internet security

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik zoek momenteel voor mijn laptop (thuisgebruik) met daarop vista een nieuw antivirus en internet security programma. Momenteel (en afgelopen jaar) draaide hier McAfee Securitycenter op, maar deze werkt toch volgens mij vertragend (opstarten, uitschakelen en opstarten Int Explorer). Daarnaast vind ik het continue updaten en scannen erg hinderlijk.

Ik lees veel over Kaspersky op dit forum, als ook AVG. Heeft iemand hier aanraders/tips over?

Alvast bedankt

• korgakos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 19:59
Kaspersky is voor mij altijd het perfecte programma geweest tegen virussen/spyware etc..

Mijn uitstapjes naar AVG,nod32,bitdefender hebben me hiertegenover altijd teleurgesteld :)

Echter heeft kaspersky een zwak punt.. Bv als ik een vrij groot RAR-bestand doe extracten dan vreet hij opeens mijn 4 GB op!
Maar dan zet k hem meestal op pauze en volgens mij kun je dat ook nog ergens instellen dat hij rars groter dan een gig ofzo niet doet scannen :)

[edit] heb alleen AVG free geprobeerd;) en ben al jarenlang gebruiker van KIS

[ Voor 8% gewijzigd door korgakos op 25-02-2009 19:14 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.