Toon posts:

Welke videokaart zou ik het beste kunne kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo gegroet luitjes

Ik zit met een dilemma welke videokaart ik nou is zal halen ik heb nu een: Asus 8600GT
maar daar kan ik niet me spellen mee spelen op max zoals Crysis en Gta. COD4en vrijwel elke spel wat nu uitkomt
Na veel forums gelezen te hebbe en op youtube een aantal filmpjes heb gekeken leek my een Asus 9800 GTX wel wat. maar heb heb geen idee of dit wel mogelijk is.

ik heb:
550 watt voeding (waarvan ik alleen nog 2x 4pins en 1x 6 pins van overheb)
Asus M2N SLI Deluxe
Amd Athlon 64x2 5000+ 2.6ghz Black Edition(overgeclocked naar 3.1ghz)
3x 1Gb Corsair 800mhz DDR2
TFT 17" Samgsung 1280x1024

Is dit een goede videokaart voor mijn pc ?
kan die er uberhoud in?
en als dit niet een goeie keus is hoor ik graag suggesties
Ik hoef niet perse de snelste te hebbe als ik maar zoiezo weer 2 jaar verder kan en niet meer dan 250 euro kwijt ben

Alvast Bedank Vriendelijke groet
:*) Cheffo

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2009 21:43 ]

Verwijderd

HD4850. Die is sneller dan de GTX. Zeker als AA aan gaat:
http://www.firingsquad.co...0_matrix_review/page6.asp

• -Niels-
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-05 22:46
neem gewoon 2x een geforce gtx 295 en dan kun je alles wel spelen.

En nu serieus, Wat voor resolutie heeft je monitor?
wat is je budget?

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Een Ati HD4850 lijkt mij een perfecte keuze, die heeft 1x 6pins voeding stekker nodig en geeft goede performance.
Bij elke snellere videokaart zal je cpu flink gaan bottlenecken, het valt nu nog wel mee aangezien je de cpu hebt overclocked.

http://specs.tweak.to/15535

Verwijderd

Een HD 4850 is het maximale wat je in zon systeem wil ze.......

HE HIER DOEN WIJ NIET AAN!
Zoek zelf benchmarks op guru3d /anandtech/tomshardware/xbitlabs/overclockersclub
Modbreak:Post on-topic, behulpzaam en vriendelijk of post niet :o

Als je kunt en wilt helpen, graag, maar laat het modereren aan de moderatoren. Voldoet een topic volgens jou niet aan de regels? Maak een topicreport over maar ga het topic zelf niet verpesten...

[ Voor 44% gewijzigd door dion_b op 23-02-2009 22:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niels : ik heb effe een edit gedaan dankje voor de hint

tjrristan :Ati HD4850 staat ook me lijstje inderdaad ik zal nog is kijken wat voor specs die heeft

ty

• Opteronx4
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Opteronx4

Old Boy U.K.

^Tom, Op die manier kun je nooit een discussie hebben, ok hij kan meer zelf uitzoeken,
maar je moet ook gebruikersinfo hebben, bv of je even goede physics hebt met Ati.

Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs

Verwijderd

Ik kan je de ATI 4850 van harte aanraden. Zeker een goede keuze voor je huidige PC.

• -Niels-
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-05 22:46
Wel op die resolutie zou een Ati HD 4850 prima voldoen. Een betere kaart is ook zonde omdat je cpu dan de bottleneck gaat worden. Deze kaart heb voor ~125€.
Eventueel zou je ook nog kunnen overwegen een HD 4830 te nemen en nog €40 uit te sparen maar daar moet je de benchmarks even op nakijken of die nog voldoet voor de games die jij wilt spelen.

Verwijderd

Nah ik zou iets meer geld neer leggen en een stille nemen. Een Gainward Golden Sample. Ook direct Oced naar 700mhz en met beter Oced geheugen.

GTA4 gaat hem ook niet worden op max. Je processor is daar echt de bottlenek. CoD4 word hem wel op hoog. Crysis... op redelijk hoog met aa wil wel.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2009 21:55 ]

Verwijderd

Opteronx4 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 21:47:
^Tom, Op die manier kun je nooit een discussie hebben, ok hij kan meer zelf uitzoeken,
maar je moet ook gebruikersinfo hebben, bv of je even goede physics hebt met Ati.
Dat vraagt ie niet en hij kan niee eenz zpellen

Serieus ik dacht dat wij dit soort dingen niet deden. Net werd er door iemand gevraagd of hij een P35 of P43 moederbord moest kopen en dat ging al dicht. Dan moet een topic met als titel: "Welke videokaart zou ik het beste kunne kopen " al helemaal dicht.

Daarnaast is zijn vraag al beantwoord.

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:05
Dit soort topics horen bij FOK Forum, daar kan je die vragen zonder problemen stellen :)
Modbreak:Nee, dit soort kansloze wannabemod opmerkingen horen op GoT dan? :X

Post on-topic, behulpzaam en vriendelijk of post niet :o

[ Voor 46% gewijzigd door dion_b op 23-02-2009 22:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
http://www.youtube.com/wa...AQbBB_7lM&feature=related

als je er een schroevendraaier bij krijgt dan zit je goed denk ik :)
zat ook bij me lian li kast

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT helpen wij je graag als je zelf geprobeer hebt iets uit te zoeken maar er iets specifieks onduidelijk is. We vragen daarom ook dat je duidelijk aangeeft waar je zelf gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen vond (links!) en wat dan nog onduidelijk is.

Waar we niet aan doen is kant-en-klaar onderdeeltjes voor je uitzoeken, zeker niet als je niet bovenstaande info geeft. We willen je op weg helpen op een manier dat je het volgende keer zelf kunt, niet een antwoord geven waar je afhankelijk van anderen blijft...

Niet dat we je helemaal in het diepe gooien zonder hulpmiddelen:
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Verder zijn hier een aantal gasten die zonodig sfeerverpestend moeten posten dat iets niet mag :/

Laat het modereren aan de moderatoren over, als je het beter weet dan de topicstarter weet je ook dondersgoed dat dit soort posts ongewenst zijn. Hou het bij een topicreport als je denkt dat een topic niet conform de regels is. Anders loop je risico op een officiele waarschuwing of erger :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.