Ik ben zelf geen expert en heb door iemand waarvan ik dacht dat het er wel een is een computer samen laten stellen. Daarnaast heb ik deze configuratie bij anderen laten na kijken en hun mening gevraagd en er kwamen twee opvallende dingen boven: de configuratie bevat een dure kast en een hele goedkope videokaart. Het budget is ongeveer €1000,- en hieronder zal ik een lijstje maken met belangrijke onderdelen van de configuratie:
kast, antec nsk6580-EC
processor, intel core 2 duo E7400/2.80GHz fsb1066 3mb
moederbord, asus p5b premium
videokaart, asus EAH3650 silent
geheugen, kingston kvr800d2n5k2/4G
monitor, samsung 943BR/19" LCD
De overige zaken zijn in orde en met arbeidsloon komt het totaal neer op bijna 1000 euro en over de andere zaken ben ik ook tevreden (harde schijf, dvd-speler, enz.).
Kan iemand mij van advies voorzien wat betreft de videokaart? Is hij wel degelijk in orde, doet hij onder voor de rest van de configuratie en zo ja, welke zou ik het best nu kunnen nemen (met een maximum prijs van ongeveer €150,-)? Na zelf een beetje rondgekeken te hebben vond ik bijvoorbeeld de Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 PCI-E, maar ik heb er totaal geen weet van of dit goed past bij de rest en of er geen nieuwere op de markt zijn die ik beter zou kunnen nemen.
Ik hoop op advies zodat ik na een lange zoektocht eindelijk voluit Fallout 3 kan spelen
kast, antec nsk6580-EC
processor, intel core 2 duo E7400/2.80GHz fsb1066 3mb
moederbord, asus p5b premium
videokaart, asus EAH3650 silent
geheugen, kingston kvr800d2n5k2/4G
monitor, samsung 943BR/19" LCD
De overige zaken zijn in orde en met arbeidsloon komt het totaal neer op bijna 1000 euro en over de andere zaken ben ik ook tevreden (harde schijf, dvd-speler, enz.).
Kan iemand mij van advies voorzien wat betreft de videokaart? Is hij wel degelijk in orde, doet hij onder voor de rest van de configuratie en zo ja, welke zou ik het best nu kunnen nemen (met een maximum prijs van ongeveer €150,-)? Na zelf een beetje rondgekeken te hebben vond ik bijvoorbeeld de Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 PCI-E, maar ik heb er totaal geen weet van of dit goed past bij de rest en of er geen nieuwere op de markt zijn die ik beter zou kunnen nemen.
Ik hoop op advies zodat ik na een lange zoektocht eindelijk voluit Fallout 3 kan spelen