Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

B) smiley parse fout?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42
Hi

In [PHP]Rekenen somt de TS een lijstje op, (A), (B), (C), nu gaat dat weer fout met B) omdat deze als smiley gezien wordt (sowieso al zeer hinderlijk); kan dit evt aangepast worden dat er voor B) altijd een spatie moet staan? Lijkt mij een stuk wenselijker, en de "next best thing" voor het volledig afschaffen van de B)-tag :P

offtopic:
Je kan [norml] ook niet afsluiten met een [/] tag :?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

r0b schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:36:
offtopic:
Je kan [norml] ook niet afsluiten met een [/] tag :?
offtopic:
Dat is toch logisch, hoe moet de parser weten of je de norml wilt stoppen, of dat je nog binnen de norm de tekst [/] wil tikken?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

quote: UBB-FAQ
Overzicht van UBB-codes #tag_norml
Note: de norml-tag kan niet 'kort' afgesloten worden dmv [/]
En als je geen smilies oid in je tekst/TS wilt hebben kun je aan het begin [nosmilies]-tag neerzetten en aan het eind afsluiten (nosmileys kan ook)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42
Tukk schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:39:
[...]

offtopic:
Dat is toch logisch, hoe moet de parser weten of je de norml wilt stoppen, of dat je nog binnen de norm de tekst [/] wil tikken?
offtopic:
Oh, ja, goeie... :+
Ja het is duidelijk :+
En als je geen smilies oid in je tekst/TS wilt hebben kun je aan het begin [nosmilies]-tag neerzetten en aan het eind afsluiten (nosmileys kan ook)
Dat zou werken, maar in hoeveel gevallen wil iemand die (B) gebruikt daadwerkelijk dat deze vervangen wordt door de B) smiley? Weinig, me dunkt.

[ Voor 44% gewijzigd door r0b op 23-02-2009 13:44 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Of je moet een code text vak openen B)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

daar is die nosmilies tag dus voor :) En dat norml niet short kan afgesloten worden is by design ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.