Sgreehder schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:32:
Wanneer gaat deze stampede eigenlijk plaatsvinden?
FreezeXJ schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:23:
Wanneer gaan we beginnen?
De afgelopen jaren beviel de maand april ons wel, dus dat doen we lekker weer. De flauwe grappen nemen we op de koop toe, maar we beginnen dus gewoon op 1 april, en per 30 april keert iedereen weer terug naar de eigen weide (of niet natuurlijk).
[ Voor 22% gewijzigd door Xaverius op 27-02-2009 18:37 ]
Doet wat met CLP, loopt niet meer hard 😢
