https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
DPC Stampede #8 Vote Counter
Results:
count-stampede-votes.pl output at 2009-02-27 21:17:05
1
2
3
4
5
6
7
8
| World Community Grid : 23 (42.59%) PrimeGrid : 11 (20.37%) Leiden Classical : 9 (16.67%) DPAD : 6 (11.11%) RC5-72 : 3 (5.56%) BOINC Seti@Home : 2 (3.70%) ----------------------------------- Total Votes : 54 |

World Community Grid
Anoniem: 57158
Jammer dat de beslissing om geen CPDN te doen op de verkeerde gronden is genomen.
CPDN heeft tegenwoordig meerdere models die stuk voor stuk minder groot zijn.
Zo doet mijn Quad 8-9 dagen of 11-12 over zon unit op een core.
En bij CPDN kan je aangeven dat je voorkeur hebt voor deze kleinere units.
Kortom: Een beetje betere research door de crew was handig geweest.
Maar je doet wel mee toch ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Erg kort door de bocht... de wu's zijn alsnog behoorlijk groot voor een evenement wat maar 1 maand loopt.Anoniem: 57158 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:54:
Geen CPDNdus geen stem van mij.
Jammer dat de beslissing om geen CPDN te doen op de verkeerde gronden is genomen.
CPDN heeft tegenwoordig meerdere models die stuk voor stuk minder groot zijn.
Zo doet mijn Quad 8-9 dagen of 11-12 over zon unit op een core.
En bij CPDN kan je aangeven dat je voorkeur hebt voor deze kleinere units.
Kortom: Een beetje betere research door de crew was handig geweest.
En niet iedereen heeft een enorm snelle pc.
Stemmen is mogelijk vanaf heden en sluit op 8 maart 2008 om 23:59:59
Mijn stem gaat uit naar World Community Grid.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
dan zet je de systeem klok toch een jaartje terugColdFusion schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 15:55:
We zijn allemaal al te laat met stemmen:
Stemmen is mogelijk vanaf heden en sluit op 8 maart 2008 om 23:59:59
...
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
NietusColdFusion schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 15:55:
We zijn allemaal al te laat met stemmen
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Anoniem: 159695
Spannend!Jejking schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:39:
Wilde net vragen tot wanneer we konden stemmen, maar dat hoeft niet meer. 8 maart 23:59:59 uur is de deadline. Ik maak mijn beslissing binnenkort bekend
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Normaal was Fjoole het contact pesoon daar..Cpt00kirk schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:10:
hebben we nog een connectie richting Fok.nl gemaakt om de Stampede 8 daar onder de aandacht te brengen??

Over de FP:
Uiteraard heeft de DPC-mod gelijk: taak DPC-crew
toch ff zoeken...:
Kan alleen iets van 2005 terugvinden op 'stampede'
en op DPC ook maar weinig. Staat me wel iets bij van de redactioneel blog..... (/me_gaat zoeken)

We hebben tegenwoordig al diverse DPC'ers in andere GoT fora's en zelfs in de T.net-organisatie zitten, zoals:
Megaflix in "[Stampede 8] - planning"
Dus het moet toch wel lukken om iets op de frontpage te krijgen
Ik bemoei me d'r verder niet mee maar kan toch handig zijn dergelijk infiltraties
[/conspiracy-modus]
[ Voor 9% gewijzigd door JohFraEl op 06-03-2009 11:52 ]
Qua frontpage : helaas krijgen we niet meer zomaar een nette FP-post, dit is gewoon afhankelijk van de FP-redactie, die uiteraard op tijd een berichtje krijgen
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Anoniem: 167389
Er is gister laat een beta begonnen voor het 7e actieve WCG project. Het werk betreft... wel, de in veel talen klaarliggende persberichten zullen rond de wereld gaan volgende week. Zeker zal ik het naar het lokale "Scuola in Ospitale" doorsturen voor ernstig/langdurig zieken. Ze hebben al een door WCG gedoneerde laptop staan met BOINC natuurlijk en screensaver van het HCC project
(sluipreclame)
Overigens, heb je een linkje wb die beta? Ik wil wel eens zien waar het over gaat.
Edit: mijn keuze valt definitief op World Community Grid. Weg spanning
[ Voor 17% gewijzigd door Jejking op 07-03-2009 11:48 ]
Voor stampede stats is dat niet nodig, je kan gewoon je eigen naam gebruiken en in de stampede stats engine worden deze bij elkaar gesprokkeld.Anoniem: 167389 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:27:
Bij WCG (als het verkozen wordt) kan je een sub-team deel name via a scheidingspunt aangeven. Jis heeft ook sub stats voor leden van sub-teams.
http://www.worldcommunity...g/viewthread?thread=24710
Interessantdoenerij, maar dan zonder extra info en veel WU's? Ik wil eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb, voordat ik eraan mee ga werken. Wie heeft er meer achtergrondinformatie (en deelt het ook?Anoniem: 167389 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:08:
Je kunt absoluut niets halen uit de beta info... voor maximaal PR effect.
http://www.worldcommunity...g/viewthread?thread=24710
Anoniem: 159695
Nou dat is denk ik niet meer nodig of er moeten heel veel mensen nu ineens voor andere projecten gaan kiezen :Martijn-Tuup schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:16:
Misschien kan ik World Community Grid nog naar de eerste plek trekken.......
1
2
3
4
5
6
7
8
| World Community Grid : 33 (50.00%) PrimeGrid : 11 (16.67%) Leiden Classical : 9 (13.64%) DPAD : 7 (10.61%) RC5-72 : 4 (6.06%) BOINC Seti@Home : 2 (3.03%) ----------------------------------- Total Votes : 66 |
Anoniem: 231912
edit: ga toch voor DPAD. Heb me even ingelezen.
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 231912 op 08-03-2009 14:44 ]
Hoe je het ook wilt kwalificeren. Beta's voor nieuwe projecten bij WCG zijn altijd anoniem... Staat in de voorwaarden van deelname. Wie weet worden er nukes tijdens het testen berekend... edoch altijd op humanitaire wijze en met doel om niemands ethisch gevoel te beschadigen ;>)Jejking schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:26:
[...]
Interessantdoenerij, maar dan zonder extra info en veel WU's? Ik wil eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb, voordat ik eraan mee ga werken. Wie heeft er meer achtergrondinformatie (en deelt het ook?)
Een linkmiechel kon echter opmaken wat het bij benadering gaat en de allereerste tests hadden per ongelijk een paar image files voor de BOINC simple view skin dat het tot een publiek geheim had kunnen promoveren.
@DukeBox... Stampede Stats Engine:

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 07-03-2009 13:35 ]
Evo155 AKA Uplinksweetlake
Ik heb liever dat er 70 mensen stemmen, die vervolgens ook allemaal mee doen aan de stampede, dan dat er 140 stemmen en slechts de helft daadwerkelijk bereid is om de koe over te schakelen op het stampede project.Evo155 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 17:19:
Lijkt het maar zo of is er dit jaar minder animo voor de Stampede. Vorig jaar stemde er namelijk nog 144 mensen dit jaar maar ongeveer de helft. Als er nu nog 70 mensen gaan stemmen kon de uitslag nog wel eens veranderen...
Maar dat neemt niet weg dat ik ook liever meer deelnemers zie
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Teams worden vanaf maandag ongeveer gemaakt, als we definitief weten welk project het gaat worden. 2-3 weken lijkt me ruim voldoende om te bedenken met wie je samen wilt werken (je kunt nu ook alvast denken, en de boel dan officieel maken zodra die draad er is
Ik maak geen WGC stats.. dus helaas.Anoniem: 167389 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 13:28:
@DukeBox... Stampede Stats Engine..
Meestal was dat wel het geval ja. In dit geval zou Speedkikker dus kunnen kijken voor stampede stats, ware het niet dat ie al heel lang zijn gezicht niet meer heeft laten zien.Noordvogel schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 22:02:
Hoe gaat dat met die stats dan; is het de bedoeling / het makkelijkst dat de huidige statsbakkers dat voor hun rekening nemen?
...of ik keek er langs, kan natuurlijk ook, maargoed...
[ Voor 7% gewijzigd door Bubbles op 07-03-2009 22:45 ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Evt. wil ik wel kijken of ik stats kan bakken.. moet dan wel weten waar deze vandaan te halen zijn.Bubbles schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 22:43:
Meestal was dat wel het geval ja. In dit geval zou Speedkikker dus kunnen kijken voor stampede stats, ware het niet dat ie al heel lang zijn gezicht niet meer heeft laten zien.
Het enige wat je moet omzetten om te stemmen is "gewone letters wcg" naar "vette letters wcg"D.Heinen1980 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 23:23:
Ik stem wcg moet ik daar straks nog wat speciaals voor doen ? iets omzetten ofzo?
Je kunt je stem uitbrengen door de naam van het project hieronder in bold in een reply achter te laten. Als je dan de rest van de tekst gewoon houdt, vist de stembot je voorkeur er automagisch uit.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Volgens mij bedoelt hij om mee te doenAPClll schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 23:59:
Het enige wat je moet omzetten om te stemmen is "gewone letters wcg" naar "vette letters wcg"

Maar hoe moet je uitleggen hoe je in boinc overschakelen moet van project?
Het hangt er helemaal van af of 'ie nu al is aangemeld bij WCG. En hoeveel werk van z'n huidige project 'ie nog heeft liggen.
1. zorg dat je voor aanvang van de stampede je "oude" werk allemaal teruggestuurd hebt. Meestal is werk niet langer houdbaar dan 14 dagen. (afhankelijk van welk project je nu doet)
--> "geen nieuw werk" --> werk afmaken en terugsturren.
2. Eventueel eerst registreren voor WCG, anders gewoon "werk toestaan" voor WCG
3. een maand lang "de koe" z'n gang laten gaan.
4. "geen nieuw werk" voor WCG
5. als al het WCG-werk op is, kies je van je "oude" project weer "werk toestaan"
6. doorgaan alsof er nooit een stampede is geweest
Duidelijk zo?
Zou mijn voorkeur hebben. Ben bang dat het allemaal niet veel uitmaakt, maar goed.
Dukebox als het goed is kun je ze hier vandaan halen:DukeBox schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 23:43:
[...]
Evt. wil ik wel kijken of ik stats kan bakken.. moet dan wel weten waar deze vandaan te halen zijn.
psst: http://www.worldcommunitygrid.org/boinc/stats/
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Whatever
http://www.worldcommunitygrid.org/xml/introspection.do
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
duarf schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:57:
komt er dan weer een stampedecow account? dat ik niet weer een account moet aanmaken

DPC Stampede #8 Vote Counter
Results:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| count-stampede-votes.pl output at 2009-03-08 22:00:00 World Community Grid : 33 (42.86%) DPAD : 15 (19.48%) PrimeGrid : 12 (15.58%) Leiden Classical : 10 (12.99%) RC5-72 : 5 (6.49%) BOINC Seti@Home : 2 (2.60%) ----------------------------------- Total Votes : 77 |
Stemmen is mogelijk vanaf heden en sluit op 8 maart 2009 om 23:59:59
Nog even en we weten welk project officieel het 8ste stampede project word!!! En dan word het vanaf 1 april weer knallen, ik heb er zin in
edit: RC5-72
[ Voor 31% gewijzigd door duarf op 08-03-2009 22:19 ]
Ik wil wel een Team_Pastis_51.stampedecow account voor je aanmaken hoor.
Ga je daar dan ook op flushen?
Dat is de bedoelingJohFraEl schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:57:
[...]
Ik wil wel een Team_Pastis_51.stampedecow account voor je aanmaken hoor.![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
| World Community Grid : 33 (42.31%) DPAD : 15 (19.23%) PrimeGrid : 12 (15.38%) Leiden Classical : 10 (12.82%) RC5-72 : 6 (7.69%) BOINC Seti@Home : 2 (2.56%) ----------------------------------- Total Votes : 78 |
Ook tijd om mijn account bij XtremeSystems af te stoffen. Eens kijken wie mij daar nog herkend.
[ Voor 10% gewijzigd door Bubbles op 09-03-2009 00:08 ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
duarf schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:57:
komt er dan weer een stampedecow account? dat ik niet weer een account moet aanmaken
JohFraEl schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:57:
[...]
Ik wil wel een Team_Pastis_51.stampedecow account voor je aanmaken hoor.![]()
Okay, prima, Your wish is my command! Account aangemaaktduarf schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:21:
[...]
Dat is de bedoelingeens kijken wat voor speelgoed ik hier nog vind...
Ga naar http://www.worldcommunitygrid.org
Log in als: Team_Pastis_51.stampedecow
password: stampedecow
Downloaden op http://www.worldcommunitygrid.org/reg/ms/viewDownload.do
Installeren, gebruikersinformatie, gebruikersnaam: Team_Pastis_51.stampedecow
Wachtwoord: stampedecow en stampen maar !!!

[ Voor 38% gewijzigd door JohFraEl op 09-03-2009 13:16 ]
Het is gewoon 1 groot subteam, right?
Anders wil ik met alle liefde van de wereld ook wel een Los Alcoholicos.stampede account aanmaken en gooi er ook een drankje naar keuze bij, non-alcoholico inclusive.
Inderdaad, leuk bedacht JohFraEl maar om een subteam te gebruiken voor stampede-leden vind ik IMHO niet echt stampede-waardig, daar heb je echte stampede-accounts voor en niet voor een subteam. En laat nou net daar dit draadje voor gemaakt te zijn: [Stampede 8 - WCG] Het maken van teams
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Voor hen die het niet de moeite waard vonden om zich te verdiepen in het stampede project en die geen zin hadden om zelf een account aan te maken, werd er 1 algemeen DPC Stampede account aangemaakt, die zij dan konden gebruiken om hun puntjes op in te leveren.
Persoonlijk (maar dat is slechts mijn mening) moeten we het daar bij gaan laten. Het schept alleen maar verwarring als elk subteam ook nog eens een eigen algemeen stampede account aanmaakt.
Magoe, just my 2 cents...
whatever..
Om te beginnen: Je hebt helemaal gelijk hoor!Xaverius schreef op maandag 09 maart 2009 @ 07:59:
Zeg, niet om het één of ander maar om een stampede-account te maken vind ik het eerlijker om er ook een ECHT stampede-account van te maken in plaats van een subteam-stampede account. Dat is namelijk toch de bedoeling van de stampede? Stampede-accounts???
Anders wil ik met alle liefde van de wereld ook wel een Los Alcoholicos.stampede account aanmaken en gooi er ook een drankje naar keuze bij, non-alcoholico inclusive.
Inderdaad, leuk bedacht JohFraEl maar om een subteam te gebruiken voor stampede-leden vind ik IMHO niet echt stampede-waardig, daar heb je echte stampede-accounts voor en niet voor een subteam. En laat nou net daar dit draadje voor gemaakt te zijn: [Stampede 8 - WCG] Het maken van teams
Maar oportunistisch als ik ben kon ik dit niet laten liggen!
(ik voldoe alleen maar aan een verzoek..., toch?)
Was mss niet erg kies maar het was eigenlijk ook geen opzet....

Stel nu bijv. dat Duarf alleen voor tijdens de stampede TP51 wil joinen, wie ben ik dan om nee te zeggen.
Ik had overigens wel zo'n reactie verwacht, vond het al lang duren!
In principe zou er een algemeen DPC stampede account aangemaakt kunnen worden, maar dat moet dan de de DPC-Crew gedaan worden.
Just my 5cts
NB: Ik zal de TP51-stampedecow-account weer ongedaan maken alleen heb ik daar nu thuis ook een pc op draaien, dus wordt vanavond!

Stop de verwelking!
Het was al vrijwel zeker vanaf dag 1.My schreef op maandag 09 maart 2009 @ 00:01:
Zo, dat was t dan met die stemming! Het resultaat is overduidelijk WCG:
Ter illustratie:

Feli aan de WCGende DPCers!
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Bekijk het eens op een wat langere tijdschaal, over ruim 300 dagen staat DPAD dan zeker op de eerste plaats.CowArt schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:02:
Nee hoor, kijk maar eens goed naar die groene lijn. Als de stembussen één dag langer waren opengebleven had DPAD zeker gewonnen.
Er was ruim van te voren een datum+tijd bekendgemaakt wanneer de verkiezing zou stoppen. Niks politiek correct.Anoniem: 167389 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:06:
Het was politiek correct om het er niet op aan te laten komen