Heb afgelopen week contact gehad met 2call en die meldde dat zij nog een redelijke voorraad
n86's toestellen hebben via import. Ik ga ervan uit dat meeste webshops eerst hun voorraadje opmaken.
Scoor een
n86 via marktplaats o.i.d. waarvan je weet dat die komt van een shop zoals BelCompany of TforTelecom. Heb ik ook gedaan, mooi gescoord voor 2 1/2. Wel absurt dat sommige aanbieders dan voor de NL versie 549,- rekenen (zoals op de bon stond).
--
-Heb overigens het idee dat het verbinden met een WiFi netwerk lastiger gaat dan op de N85. Heb ook geen Wlan scan meer staan op het homescherm. Is dat nog mogelijk?
-Kom er daarnaast achter dat EAP-TTLS protocol door de
N86 soms wordt weergegeven als EAP-TLS (mist een T typfout?).
-GPS fix is uiterst traag.
-Hebben jullie nog redelijk strakke thema's kunnen vinden?
-Vind de indeling van het menu toepassingen een beetje een rotzooi, jammer dat je dat niet zelf kunt indelen in mapjes o.i.d.
-Werkt het kompass ook met GoogleMaps?
-Nokia Photo Browser is een aanrader, ook om in te stellen als applicatie bij de kick stand (of hoe dat heet). Soms is het laden van de foto's wel traag.
-Het is jammer dat je bij het navigatiewieltje niet meer kan 'scrollen' door je vingeren eroverheen te bewegen in rondjes.
Af en toe heb ik wel gekke dingen met het toestel. Bijv knopje voor toetsen blokkeren werkt niet. Toestel reageert niet op input na een boot (batterij eruit en reboot dan weer wel).
Ik vind persoonlijk dat die screensaver nog wel beter kan. Vind het bijzonder schraal dat je daar niet meer instel mogelijkheden hebt.
Wat gebruiken jullie om het toestel optimaal te beschermen? ikzelf heb nu een hoesje van Belsafe voor de N82 die het beste bleek te passen. Wilde absoluut geen rits, klittenband of metalen oog.
Zoek nog een mooi geheugenkaartje voor opslag MP3 hebben jullie nog tips? ik denk dat een SDHC wel noodzakelijk is?
Enfin, mijn ervaringen tot dus ver.