Anoniem: 327943

babybel123 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:45:
I
Ineens staat daar een menu met foto`s.

Iedere keer als ik het toestel op blokkeren zet en naast me neerleg, popt dit menutje open.
Weet iemand of dit een bekende bug is, zo ja, wat ik er aan kan doen?

De eerste tijd met deze firmware ging prima, doch spontaan ineens het euvel zoals hierboven omschreven.

Toch maar een resetje...?

(sorry voor de kick)
Ja, heb ik ook gehad met dit toestel, ben alleen vergeten hoe ik het toen opgelost heb. Anders eens terug kijken in dit topic, volgens mij staat hier ergens de oplossing...
Anoniem: 361537 schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:57:
[...]

Volgens mij zag ik hem laatst bij The Phonehouse liggen. ( 2 weken terug nog ). Volgens mij kunnen telefoon winkels er altijd wel eentje bestellen, ook al wordt het toestel niet meer verkocht.
Is dat zo? Dan bestel ik hem meteen!

Anoniem: 361537

Ik heb inmiddels de rom-code veranderd, waardoor ik de nieuwste firmware kan draaien, ik geloof 30.x.x.

Vraagje;
Ik typ bijvoorbeeld een smsbericht en verzend deze.
Daarna sluit ik het sms menu, zodat ik de "desktop" zie.
Ik slide `m naar beneden, toetsen worden geblokkeerd.

Iedere keer als ik het toestel op blokkeren zet en naast me neerleg, popt dit menutje open.

De eerste tijd met deze firmware ging prima, doch spontaan ineens het euvel zoals hierboven omschreven.

(sorry voor de kick)
Zoiets heb ik ook gehad, alleen dan kwam er telkens reclame tevoorschijn i.p.v foto's. Een reset heeft inderdaad het probleem verholpen.

Anoniem: 327943 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:19:
[...]

Is dat zo? Dan bestel ik hem meteen!
Ja, alleen hing er volgens mij nog een stevig prijskaartje aan. (400 euro dacht ik). Bij belcompany zag ik hem ook. Daar zijn losse toestellen zover ik weet een stukje goedkoper. Die kunnen volgens mij altijd oudere toestellen leveren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323221

Ik krijg steeds de melding "Onlineverbinding vereist om de winkel binnen te gaan. Nu verbinden?" als ik probeer te navigeren (turn-by-turn) met Ovi Maps.
Ik heb de nieuwste software geïnstalleerd en ook de nieuwste SW-updates. Waarom blijft hij om een betaalde licentie vragen? Volgens Nokia zou het nu allemaal gratis moeten zijn toch?

Ik heb maps v3.01 (nieuwer staat niet tussen de updates)
en softwareversie 20.115 (kan niet verder updaten)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 323221 op 10-09-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb inmiddels de rom-code veranderd, waardoor ik de nieuwste firmware kan draaien, ik geloof 30.x.x.

Vraagje;
Ik typ bijvoorbeeld een smsbericht en verzend deze.
Daarna sluit ik het sms menu, zodat ik de "desktop" zie.
Ik slide `m naar beneden, toetsen worden geblokkeerd.

(sorry voor de kick)
Is je 'kickstand' goed ingeklikt? het zou kunnen dat dat schakelaartje geactiveerd is.
Deze waar ze zo enthousiast over zijn, maar eigenlijk vrij nutteloos is

Menu -> Instrumenten -> Instellingen -> Algemeen -> Persoonlijk -> Staander
Het is even zoeken, maar daar kan je er voor kiezen 'geen' actie te ondernemen als de standaard uitgeklapt (bewust of onbewust) wordt.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Anoniem: 327943

Anoniem: 361537 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:43:
[...]

Ja, alleen hing er volgens mij nog een stevig prijskaartje aan. (400 euro dacht ik). Bij belcompany zag ik hem ook. Daar zijn losse toestellen zover ik weet een stukje goedkoper. Die kunnen volgens mij altijd oudere toestellen leveren. ;)
Nou, heb met belcompany en phonehouse gebeld, ze zeggen dat ze hem niet bestellen.Zag er wel nog een liggen bij media markt voor 249, maarja moet toevallig mijn abonnement verlengen dus dan ga ik dat niet neerleggen voor een nieuwe...had gehoopt dat ie nog ergens bij een abo te krijgen zou zijn.

Anoniem: 327943 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:33:
[...]
Nou, heb met belcompany en phonehouse gebeld, ze zeggen dat ze hem niet bestellen.Zag er wel nog een liggen bij media markt voor 249, maarja moet toevallig mijn abonnement verlengen dus dan ga ik dat niet neerleggen voor een nieuwe...had gehoopt dat ie nog ergens bij een abo te krijgen zou zijn.
Oke, dan is dat veranderd, want heb daar wel eens een oud(er) toestel laten bestellen die normaal niet meer verkocht werd. Ik ga ook m'n abonnement verlengen. Ik ga denk ik voor die Nokia N8.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 361537 op 15-09-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Geweldig, ik ga er mee aan de slag!
Ik had niet gedacht dat meer mensen zo`n "wazig" probleem hadden, maar toch wel dus...
Nooit gehoord van "kickstand" :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323221

Ik heb nu al een paar productkeys geprobeerd met het NSS programma'tjes, maar ik kan nog steeds niet updaten naar de nieuwste firmware (30.xxx) Heeft iemand dit wel met succes gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358404

Hallo,
probleem met nokia n86 na het ontvangen van een oproep gaat batterij naar spaar modus
batterij 100 procent opgeladen.
graag wat hulp.
de softwaer 2maal al op geladen
N86
softwaer:30.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-07 13:25
Heeft er iemand hier ook last van een krakende speaker en/of stof onder zijn scherm?
Wil dat ding langs een NSP brengen, maar vroeg mij af of dit gelijk gemaakt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTROX
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:36

TTROX

Christian N

Achmedd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:10:
Heeft er iemand hier ook last van een krakende speaker en/of stof onder zijn scherm?
Wil dat ding langs een NSP brengen, maar vroeg mij af of dit gelijk gemaakt wordt...
Ja stof onder mijn scherm heb ik ook last van.
Helaas heb ik niet de goede schroevendraaier anders had ik het zelf wel even schoongemaakt :/

Zelf had ik ook nog een vraag, na een tijdje in gebruik begin mijn N86 altijd te klagen dat de C: vol zit en dat ik dingen moet verwijderen of verplaatsen.
En dan kijk ik via bestandsbeheer in de C: en dan zijn al die mappen gewoon leeg.
Nu vraag ik mij af wat slaat hij op op de C: waardoor die steeds vol raakt en wat kan ik hier tegen doen?

Enschede | 6720wp JinkoSolar 16x420 Z 47°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Waarschijnlijk je internet geschiedenis, als je deze leegt heb je meer ruimte :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTROX
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:36

TTROX

Christian N

PinokkioTV schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:20:
Waarschijnlijk je internet geschiedenis, als je deze leegt heb je meer ruimte :)
Dus gewoon de Cache en alle Cookies verwijderen?

Danku :)

Enschede | 6720wp JinkoSolar 16x420 Z 47°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik gebruik m'n N86 weer even als tijdelijk telefoon, ivm reparatie van m'n normale telefoon.

Nu valt me op dat ik alleen over wifi kan internetten als ik dit daadwerkelijk kies via het wifi menu.
Als ik direct naar internet ga, gaat dit over 3G. Email trouwens altijd.

Kan ik dit aanpassen? Dmv van een voorkeurs verbinding ofzo.

Edit:

Net de volgende pagina gevonden.
Maar eens proberen.
http://discussions.europe...N86-Wifi-Issue/m-p/619151
On the phone, Go to Tools (or Control Panel) -> Settings -> Connection -> Destinations -> Internet

[ Voor 27% gewijzigd door rreevvss op 25-01-2011 09:49 . Reden: Mogelijk oplossing al gevonden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

robertwebbe schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:55:
De N86 is inmiddels aardig end-of-life, hij is bijna nergens meer te koop.

De systeemfouten werden meestal veroorzaakt doordat er database corrupt is geraakt, in veel gevallen doordat er geupdate werd over the air. Een harde reset wil meestal prima helpen. Eigelijk moet je je backup dan niet terugzetten omdat je dan ook je probleem weer terug zet.

Een overzicht van de wijzigingen van alle sotfwareversie kun je gewoon in dit topic vinden:
10.086 - Initiële versie
11.043 - 03/07/2009
20.115 - 21/09/2009
21.006 - 24/12/2009
30.009 - 15/04/2010
Ik zag er 1 op marktplaats voor 100 euro, dus niet op ingaan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:08
100 euro is best een redelijke prijs. Maar het blijft een gok, een 2e hands telefoon.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste