Windows 7 style in taskbar weg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Hey,

Nadat ik via de cd een repair heb gedaan is mijn menu in WIndows 7 weer veranderd naar het vista menu.
Aangezien ik het vorige veel fijner vond, de echte windows 7 taskbar dus, vroeg ik mij af hoe ik die terug krijg.

Screentje : http://i405.photobucket.com/albums/pp132/dimbyy/wierd.gif

Dimby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattdice
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-06 11:26
Welke taskbar bedoel je? Als je die rand onderaan bedoelt kun je die aanroepen door ctrl+alt+del -> nieuwe taak -> explorer.exe

In vista dan, ik denk dat dit hetzelfde als in windows 7 is.

[ Voor 20% gewijzigd door mattdice op 20-02-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
Ik bedoel de menubalk, die is in vista style terwijl die eigenlijk in windows 7 style zou moeten zijn.
Dit in veranderd nadat ik een repair had gedaan via de Win 7 cd.

http://i405.photobucket.com/albums/pp132/dimbyy/screen.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Probeer je thema eens aan te passen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Wiethoofd:
Voor zover ik weet zit er geen 'Vista-theme' in Windows 7?

Wat een heel erg vreemd probleem?

Okee, een hele rare vraag, maar het lijkt bijna alsof je Vista draait, maar iets hebt aangepast, zodat er in je System 'Windows 7' komt te staan ofzo?
Welke build draai je?

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 21-02-2009 10:43 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:07

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Volgens mij is ie deze balk 'kwijt':
http://www.dag.nl/wp-content/uploads/2009/01/windows7.jpg

En nu heeft ie de standaard vista look, misschien heeft deze site iets voor jou.
http://windows7news.com/tag/windows-7-taskbar/

http://windows7news.com/2...-windows-7-m3-build-6801/

[ Voor 17% gewijzigd door XTREEMRaGE op 21-02-2009 10:50 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaat dus over een hele oude build.

En hij wil inderdaad de normale taskbar terug, maar om een of andere reden, die ik ook niet begrijp, heeft-ie een Vista-thema (iets wat ik nooit in Windows 7 heb gezien, afaik)

Edit:
Vraag het anders trouwens even in dit topic, misschien dat iemand anders daar het weet:
[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 4

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 21-02-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Laatst online: 24-05 15:42
Zo heel erg vreemd is dit nou ook weer niet hoor..
Ik zit nu niet achter een W7-machine, maar even uit m'n hoofd:
Rechterklik op taskbar; options, "Always hide labels" en "Large icons", those are the magic words.

Daarmee moet het lukken. Ik heb het namelijk andersom gedaan bij mijn broertje die de nieuwe taskbar niks vond: met labels aanzetten en kleine icons is het weer een Vista-like taskbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperioN. schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:21:
Zo heel erg vreemd is dit nou ook weer niet hoor..
Ik zit nu niet achter een W7-machine, maar even uit m'n hoofd:
Rechterklik op taskbar; options, "Always hide labels" en "Large icons", those are the magic words.

Daarmee moet het lukken. Ik heb het namelijk andersom gedaan bij mijn broertje die de nieuwe taskbar niks vond: met labels aanzetten en kleine icons is het weer een Vista-like taskbar.
Als ik dat doe ziet het er bij mij zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/6hrsqv.jpg

Dus totaal niet zoals de topicstarter.
En daarbij, als ik dat doe, dan is de functionaliteit van de taakbalk er wel gewoon.

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 21-02-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244462

Volgens mij moet je de optie "Always group icons" of zo iets dergelijks aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

anandus schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:47:
[...]
Als ik dat doe ziet het er bij mij zo uit:
[afbeelding]

Dus totaal niet zoals de topicstarter.
En daarbij, als ik dat doe, dan is de functionaliteit van de taakbalk er wel gewoon.
Dan wel even "small icons" in het "taskbar and start menu properties" aanklikken natuurlijk, dan heb je wel vista style taskbar, even wat pins weg halen en ziet er zo uit als de topic starter. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door mad_max234 op 21-02-2009 16:22 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mad_max234 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:19:
[...]

Dan wel even "small icons" in het "taskbar and start menu properties" aanklikken natuurlijk. ;)
Dat zijn small icons schat :>
Kijk maar naar de orb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Hij sluit bij mijn wel aan, en ziet er zo uit als vista taskbar bij mijn als ik dat doe.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mad_max234 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:24:
Hij sluit bij mijn wel aan, en ziet er zo uit als vista taskbar bij mijn als ik dat doe.
Wat vreemd dan? Ik heb build 7022, misschien dat het daar dan aan ligt?
Met grote icoontje is de taakbalk gewoon zo groot als de orb, kleine icoontjes ziet eht eruit zoals in de screenshot.
Ik heb het volgens mij ook nooit anders gehad.

Jij hebt build 7000, I persume?

Heb jij dan ook zo'n zwarte theme eroverheen? Afaik kan dat nog niet bij Windows 7 toch, skinning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik draai 6956, met taskbar buttons kan ik schakelen tussen vista style taskbar en default win7 taskbar.

misschien eens slepen met je taskbar en lock eraf zet, misschien dat hij dan wel wilt aansluiten?

Edit.

Nee ik heb geen vista kleuren omdat ik die nog niet heb bij gewerkt, maar dat is natuurlijk niet moeilijk om dat voor elkaar te krijgen.

Edit/

Ik had iets over het hoofd gezien, het snelstart menu, dat krijg ik niet voor elkaar in windows 7.

Heb nog eens goed gekeken naar screenshot en dat lijkt toch heel erg op gewone vista, ook staat er geen build meer in beeld, dat is wel te verwijderen maar zou er wel moeten staan als je dat niet zelf heb verwijderd, en is er een snelstart menu naast de start button te zien, iets dat mij niet lukt in windows 7 tot nu toe.

Maar win 7 is gewoon vista die wat verbouwd is en wat verbeterd is, kan zomaar zijn dat er toch nog nog een verborgen vista theme aanwezig is, wie zal het zeggen

Edit/ 3 :P

Het is wel mogelijk om custom theme te installeren in windows 7, ik heb het nog niet geprobeerd, zal dat straks even uitproberen, zal de patch even installeren.

[ Voor 80% gewijzigd door mad_max234 op 21-02-2009 17:13 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:16
mad_max234 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:31:
Ik draai 6956, met taskbar buttons kan ik schakelen tussen vista style taskbar en default win7 taskbar.

misschien eens slepen met je taskbar en lock eraf zet, misschien dat hij dan wel wilt aansluiten?

Edit.

Nee ik heb geen vista kleuren omdat ik die nog niet heb bij gewerkt, maar dat is natuurlijk niet moeilijk om dat voor elkaar te krijgen.

Edit/

Ik had iets over het hoofd gezien, het snelstart menu, dat krijg ik niet voor elkaar in windows 7.

Heb nog eens goed gekeken naar screenshot en dat lijkt toch heel erg op gewone vista, ook staat er geen build meer in beeld, dat is wel te verwijderen maar zou er wel moeten staan als je dat niet zelf heb verwijderd, en is er een snelstart menu naast de start button te zien, iets dat mij niet lukt in windows 7 tot nu toe.

Maar win 7 is gewoon vista die wat verbouwd is en wat verbeterd is, kan zomaar zijn dat er toch nog nog een verborgen vista theme aanwezig is, wie zal het zeggen

Het is wel mogelijk om custom theme te installeren in windows 7, ik heb het nog niet geprobeerd, zal dat straks even uitproberen, zal de patch even installeren.
Waarom heb je trouwens de Build 7000 (of 7022) nog niet draaien dan? Die werkt zowieso een stuk lekkerder dan de 6956...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

6956 werk hier top, dus geen reden om 7000 te gaan installeren, en omdat het nieuwer is hoeft het niet beter te werken, lees maar eens in het windows 7 topic, zijn mensen die met 7000 geen problemen hadden en met 7022 wel tegen wat problemen aanlopen, If It's Not Broken, Don't Fix It. ;)

En heb nu ook quickstart menu weer terug. :)

How to quickstart menu
http://www.blogsdna.com/n...-toolbar-in-windows-7.htm

Even

Heb de UxTheme Patch for Windows 7 nog niet geprobeerd, maar daarmee kan je makkelijk het uitelijk van vista laden, maar als dit klopt van de topicstarter dan zit vista theme nog gewoon ergens in windows 7. :)

Maar we gaan nu wel teveel offtopic, misschien is het leuk om verder te gaan met onze ervaringen in het windows 7 topic. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mad_max234 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:31:
In builds hoger dan 7000 (dus beta1 of hoger) kan dat niet :)
Edit.

Voor zover ik weet is dat nog niet geïmplementeerd.
Edit/

Een snelstartmenu zit wél gewoon in Windows 7, maar is hier verstopt:
C:\Users\(user name)\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
Nou, de taakbalk is dus echt compleet anders dan Vista, hè?
Ik zou ook niet weten waarom iemand een Vista-taakbalk zou willen hebben als jet het veel handigere Windows 7 taakbalk kan hebben :)

Ik ben benieuwd ;)
mad_max234 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 03:03:
6956 werk hier top, dus geen reden om 7000 te gaan installeren, en omdat het nieuwer is hoeft het niet beter te werken, lees maar eens in het windows 7 topic, zijn mensen die met 7000 geen problemen hadden en met 7022 wel tegen wat problemen aanlopen, If It's Not Broken, Don't Fix It. ;)
build 7022 is dan ook een interne build en geen officiële build, waar 7000 dat wel is :)
En heb nu ook quickstart menu weer terug. :)
Fijn :)
Maar waarom?
Heb de UxTheme Patch for Windows 7 nog niet geprobeerd, maar daarmee kan je makkelijk het uitelijk van vista laden, maar als dit klopt van de topicstarter dan zit vista theme nog gewoon ergens in windows 7. :)
Ik heb daar mijn twijfels bij :)

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 22-02-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

anandus schreef op zondag 22 februari 2009 @ 10:33:
[...]
In builds hoger dan 7000 (dus beta1 of hoger) kan dat niet :)
Was maar om aan te geven dat je niet voor een getalletje moet upgraden, als alles goed werkt waarom dan upgraden? Is nergens voor nodig, en complete kolder imo
Voor zover ik weet is dat nog niet geïmplementeerd.
Dat word nooit door MS geimplanteert, MS wilt niet dat je andere theme gebruikt en heeft daarom ook handtekening check.
Een snelstartmenu zit wél gewoon in Windows 7, maar is hier verstopt:
C:\Users\(user name)\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
Ja dat weet ik anders had ik geen quickstart menu gehad. :P
Nou, de taakbalk is dus echt compleet anders dan Vista, hè?
Ik zou ook niet weten waarom iemand een Vista-taakbalk zou willen hebben als jet het veel handigere Windows 7 taakbalk kan hebben :)
Dat vind jij, je kan dat niet voor een ander bepalen, en ik vind oude fijner en functionaliteit van de windows 7 balk blijft gewoon, en zijn er nog veel meer in het windows 7 topic, niet zo kortzichtig zijn. ;) Zoveel mensen, zoveel wensen!! 8)
build 7022 is dan ook een interne build en geen officiële build, waar 7000 dat wel is :)
Was maar om aan te geven dat nieuw niet altijd beter betekent en als het oud goed werkt waarom dat upgraden? Geef dan eens een reden waarom ik het zou moeten doen, behalve dat het nummertje hoger is, wat ga ik ermee opschieten om alles weer opnieuw te installeren, werkt nu echt super, alle driver werkte in een keer, en prestatie is heel erg goed, dus ik zie echt geen enkele reden om naar 7000 over te stappen op dit moment, de volgende installatie zal natuurlijk een nieuwere build zijn.
Fijn :)
Maar waarom?
Omdat ik dat fijn vind, en ik het win 7 pin systeem niet fijn vind, erg on overzichtelijk, heb ook wel stuk of 15 links in het menu staan, maar dat is mijn mening, wat andere vinden dat is hun recht om te vinden, ik vind het oude menu fijner om te gebruiken.
Ik heb daar mijn twijfels bij :)
Zonder deze patch kan je volgens mijn al zins windows 2000 geen externe theme installeren.
Hier wat uitleg en download link voor build 7000, let wel op dat er voor verschillende builds ook verschillende patch zijn gemaakt.
http://www.blogsdna.com/n...-1-build-7000-6170000.htm

[ Voor 4% gewijzigd door mad_max234 op 22-02-2009 11:21 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mad_max234 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 11:11:
[...]

Was maar om aan te geven dat je niet voor een getalletje moet upgraden, als alles goed werkt waarom dan upgraden? Is nergens voor nodig, en complete kolder imo
Geen kolder. Je kan niet een Vista taakbalk krijgen in Beta1 :)
Dat vind jij, je kan dat niet voor een ander bepalen, en ik vind oude fijner en functionaliteit van de windows 7 balk blijft gewoon, en zijn er nog veel meer in het windows 7 topic, niet zo kortzichtig zijn. ;) Zoveel mensen, zoveel wensen!! 8)
Dat is een kwestie van wennen :)
Op de oude taakbalk kan ik anders niet met een rechtermuiklik bij mijn favorieten/meest recente items komen (afhankelijk van het programma), de programma's gebruiken, etc. :)

De nieuwe taakbalk heeft alles van de oude taakbalk plus nieuwe functies. Ergo beter :)
Je hóeft de nieuwe functies niet te gebruiken, maar voor demeesten, zoals ik en de TS, zijn ze handig.
Was maar om aan te geven dat nieuw niet altijd beter betekent en als het oud goed werkt waarom dat upgraden? Geef dan eens een reden waarom ik het zou moeten doen, behalve dat het nummertje hoger is, wat ga ik ermee opschieten om alles weer opnieuw te installeren, werkt nu echt super, alle driver werkte in een keer, en prestatie is heel erg goed, dus ik zie echt geen enkele reden om naar 7000 over te stappen op dit moment, de volgende installatie zal natuurlijk een nieuwere build zijn.
Ik zeg ook niet dat hoger beter is, dat heb je me nooit horen zeggen.

Er is echter wel een verschil tussen interne builds, zoals 6956 en 7022, en publieke builds, zoals de Beta (7000).
Omdat ik dat fijn vind, en ik het win 7 pin systeem niet fijn vind, erg on overzichtelijk, heb ook wel stuk of 15 links in het menu staan, maar dat is mijn mening, wat andere vinden dat is hun recht om te vinden, ik vind het oude menu fijner om te gebruiken.
Oh, uiteraard, iedereen z'n eigen ding, natuurlijk :)
Iedereen moet doen wat ze willen. Ik vind het alleen jammer dat een hoop mensen stug aan oude habits vast blijven zitten zonder de nieuwe functionaliteit uit te proberen. Vaak is het meer een kwestie van gewenning, dan wat daadwerkelijk handiger is.

Overigens heb ik ook 15 programma's, en dat past op mijn kleine scherm (1280x1024) makkelijk op mijn taakbalk. Start Menu is compleet overbodig (alleen weet ik nog niet hoe ik het start menu en de orb weg kan halen)

Maar dit is allemaal compleet offtopic.
De TS wil de normale taakbalk terug, en ik vermoed dat-ie, net als jou, een oudere build heeft dan 7000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

anandus schreef op zondag 22 februari 2009 @ 11:33:
[...]
Geen kolder. Je kan niet een Vista taakbalk krijgen in Beta1 :)
Daar heb ik het niet over, ik heb het over dat jij en andere zo aandringen op nieuwe beta, en daar geen goede onderbouwing voor geven, waarom zou ik zo nodig naar 7000 moeten upgraden of welk nummer dan ook, dat is kolder als alles goed werkt naar behoren en dat er verschil in zit dat is logisch, maar of ik dat wil dat is tweede vraag en of die veranderingen gunstig zijn voor mij dat is ook nog maar de vraag.
Dat is een kwestie van wennen :)
Op de oude taakbalk kan ik anders niet met een rechtermuiklik bij mijn favorieten/meest recente items komen (afhankelijk van het programma), de programma's gebruiken, etc. :)

De nieuwe taakbalk heeft alles van de oude taakbalk plus nieuwe functies. Ergo beter :)
Je hóeft de nieuwe functies niet te gebruiken, maar voor demeesten, zoals ik en de TS, zijn ze handig.
Ik vind het niet fijn werken heb het weken geprobeerd en bevalt me niet, vind het niet handig dus dan gaan we opzoek naar wat ik wel handig vind en prettig vind om mee te werken, ik deel mijn pc zo in dat ik het handigs vind en dat werk voor mijn dus ook snel en prettiger en daar gaat het om, het kan best zijn dat het iets minder klikken is, maar als ik dat niet prettig vind dat is dat niks waard, zo simpel ligt het. En dat is per persoon verschillend, word ook soms beetje moe hoe mensen andere mensen willen overtuigen van wat hun zelf handig vinden. :P
Ik zeg ook niet dat hoger beter is, dat heb je me nooit horen zeggen.

Er is echter wel een verschil tussen interne builds, zoals 6956 en 7022, en publieke builds, zoals de Beta (7000).
Haal het dan niet op zonder enige onderbouwing waarom ik zou moeten overstappen naar 7000, behalve dat hij is beter en is public, wat heb ik eraan en wat schiet ik ermee op als ik naar 7000 zou upgraden, helemala niks en moet nog maar afwachten of het voor mijn pc ook zo goed werkt, want dat hoeft helemaal niet het geval te zijn namelijk, 6956 weet ik dat het goed draait. ;)
Oh, uiteraard, iedereen z'n eigen ding, natuurlijk :)
Iedereen moet doen wat ze willen. Ik vind het alleen jammer dat een hoop mensen stug aan oude habits vast blijven zitten zonder de nieuwe functionaliteit uit te proberen. Vaak is het meer een kwestie van gewenning, dan wat daadwerkelijk handiger is.
Ik heb het uiteraard tijd getest, vandaar dat ik ook kan zeggen dat ik het niet fijn vind. ;)
Overigens heb ik ook 15 programma's, en dat past op mijn kleine scherm (1280x1024) makkelijk op mijn taakbalk. Start Menu is compleet overbodig (alleen weet ik nog niet hoe ik het start menu en de orb weg kan halen)
Ja leuk dat het voor jou zo werkt, maar ik vind dat dus niet fijn, je overtuigt me toch niet meer. :P :+ Heb het zelf lang genoeg geprobeerd en ben weer terug bij oud indeling en bevalt me vele malen beter, gelukkig dat het nog mogelijk is. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ten eerste zeg ik toch dat iedereen mag doen wat ze willen doen met hun taakbalk, daarnaast vraag je mij waarom 7000 beter zou zijn, en dat zeg ik.
Dat het toevallig voor jou bevalt is een tweede.

MAAR dat is het hele punt niet van dit topic, het gaat erom dat we de TS kunnen helpen met zijn probleem B)

(Iets wat we zonder input van de TS niet kunnen doen).

• Dimby
Ik was enkele dagen op vakantie, daarom reageerde ik niet op het topic.
Welke build ik heb weet ik niet, heb hem van een cd van mijn vriend gekregen en heb een andere wallpaper erop staan. Heel raar maar ik mis ook enkele opties in het menu zoals jullie zeggen in het topic.

Nog een screenshot van opties die ik heb:
http://i405.photobucket.com/albums/pp132/dimbyy/menu.gif

Fout bij proberen oplossing:
http://i405.photobucket.com/albums/pp132/dimbyy/menu-1.gif

Is er nog een andere manier om je build te weten te komen?

Dimby

[ Voor 9% gewijzigd door Dimby op 26-02-2009 12:17 ]

• Dimby
OPGELOST:)

Dmv de Taakbalk Unlock Tool for 32Bit of 64Bit.
http://www.blogsdna.com/n...-taskbar-in-windows-7.htm

Nu heb ik mijn mooie menuutje weer terug
Dimby schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:10:
Ik was enkele dagen op vakantie, daarom reageerde ik niet op het topic.
Welke build ik heb weet ik niet, heb hem van een cd van mijn vriend gekregen en heb een andere wallpaper erop staan. Heel raar maar ik mis ook enkele opties in het menu zoals jullie zeggen in het topic.

Nog een screenshot van opties die ik heb:
http://i405.photobucket.com/albums/pp132/dimbyy/menu.gif

Fout bij proberen oplossing:
http://i405.photobucket.com/albums/pp132/dimbyy/menu-1.gif

Is er nog een andere manier om je build te weten te komen?

Dimby
Zoals je in je 2e screenshot in het 'DOS'-scherm kan zien draai je build 6801.
Vandaar het mysterie :)

Ik raad je overigens aan om gewoon de officiele beta (build 7000) te downlaoden en installeren (ipv 'een cdtje van een vriend' :) )

• HyperioN
  • Laatst online: 24-05 15:42
Mja, no offence, maar als je niet eens weet wat een build is of welke je installeert, lijkt het me eerder verstandiger om ver weg te blijven van bèta-software, en besturingssystemen in particular. De Windows 7-bèta is dan gelukkig wel erg stabiel.
In ieder geval fijn dat je probleem is opgelost :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXXeR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2024
Hey Dimby,

Ik weet welk probleem je bedoelt.

Windows 7 64 bit build 7000 bij mij heeft soms na reboot de neiging om mijn eigenlijke bureaubladinstellingen wel te laden, maar er een backup-instelling overheen te gooien omdat ie (denk ik) ergens een miscommunicatie heeft gehad en daardoor de gewone instellingen al geladen worden, maar hij dat niet ziet ofzo.

Het resultaat is dan dat alle bureaubladpictogrammen en achtergrond overlapt worden door een standaard achtergrond. Hetzelfde met de taakbalk en de iconen die daar staan of komen bij het opstarten. Die iconen zie je dan ook niet meer. En dit is dan wel een Vista-style wat je dan ziet.

Als je je desktop-thema (rechtsklik op bureaublad enzo) en even swapt van thema (ook win98-style enzo) en als laatste jou thema weer kiest is alles normaal en herlaadt ie dus jou thema.

Ik heb ook geregeld dat de iconen rechtsonder in de taakbalk iets naar onder verschuiven, wat weer opgelost is als ik de balk even unlock, even omhoog schuif en terug naar beneden, en weer lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289913

mad_max234 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 11:11:
[...]

[...]

Dat word nooit door MS geimplanteert, MS wilt niet dat je andere theme gebruikt en heeft daarom ook handtekening check.

[...]

Ja dat weet ik anders had ik geen quickstart menu gehad. :P

[...]

[...]

[...]

[...]

Zonder deze patch kan je volgens mijn al zins windows 2000 geen externe theme installeren.
Hier wat uitleg en download link voor build 7000, let wel op dat er voor verschillende builds ook verschillende patch zijn gemaakt.
http://www.blogsdna.com/n...-1-build-7000-6170000.htm
Hhoeft nietopnieuw hoor..
Je heb een soort upgrade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

mad_max234 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 12:12:
Haal het dan niet op zonder enige onderbouwing waarom ik zou moeten overstappen naar 7000, behalve dat hij is beter en is public, wat heb ik eraan en wat schiet ik ermee op als ik naar 7000 zou upgraden, helemala niks en moet nog maar afwachten of het voor mijn pc ook zo goed werkt, want dat hoeft helemaal niet het geval te zijn namelijk, 6956 weet ik dat het goed draait. ;)
Je hebt alleen geen garantie dat de functionaliteit zoals jij die nu gebruikt in een ouder build ook in de uiteindelijke versie net zo werkt (daarom is dat buildnummer wel van belang).

Maar inmiddels zijn er al wijzigingen gepland aan de pinlist op de taskbar (zodat je standaard maar 10 previous windows ziet - met een regkey om het te wijzigen later).
Anoniem: 289913 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 20:53:
[...]

Hhoeft nietopnieuw hoor..
Je heb een soort upgrade ;)
offtopic:
Man... 8)7 moet je daarvoor die hele post gaan quoten? Voor één zinnetje?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1