Geen kolder. Je
kan niet een Vista taakbalk krijgen in Beta1

Dat vind jij, je kan dat niet voor een ander bepalen, en ik vind oude fijner en functionaliteit van de windows 7 balk blijft gewoon, en zijn er nog veel meer in het windows 7 topic, niet zo kortzichtig zijn.

Zoveel mensen, zoveel wensen!!

Dat is een kwestie van wennen

Op de oude taakbalk kan ik anders niet met een rechtermuiklik bij mijn favorieten/meest recente items komen (afhankelijk van het programma), de programma's gebruiken, etc.
De nieuwe taakbalk heeft alles van de oude taakbalk
plus nieuwe functies. Ergo beter

Je hóeft de nieuwe functies niet te gebruiken, maar voor demeesten, zoals ik en de TS, zijn ze handig.
Was maar om aan te geven dat nieuw niet altijd beter betekent en als het oud goed werkt waarom dat upgraden? Geef dan eens een reden waarom ik het zou moeten doen, behalve dat het nummertje hoger is, wat ga ik ermee opschieten om alles weer opnieuw te installeren, werkt nu echt super, alle driver werkte in een keer, en prestatie is heel erg goed, dus ik zie echt geen enkele reden om naar 7000 over te stappen op dit moment, de volgende installatie zal natuurlijk een nieuwere build zijn.
Ik zeg ook niet dat hoger beter is, dat heb je me nooit horen zeggen.
Er is echter wel een verschil tussen interne builds, zoals 6956 en 7022, en publieke builds, zoals de Beta (7000).
Omdat ik dat fijn vind, en ik het win 7 pin systeem niet fijn vind, erg on overzichtelijk, heb ook wel stuk of 15 links in het menu staan, maar dat is mijn mening, wat andere vinden dat is hun recht om te vinden, ik vind het oude menu fijner om te gebruiken.
Oh, uiteraard, iedereen z'n eigen ding, natuurlijk

Iedereen moet doen wat ze willen. Ik vind het alleen jammer dat een hoop mensen stug aan oude habits vast blijven zitten zonder de nieuwe functionaliteit uit te proberen. Vaak is het meer een kwestie van gewenning, dan wat daadwerkelijk handiger is.
Overigens heb ik ook 15 programma's, en dat past op mijn kleine scherm (1280x1024) makkelijk op mijn taakbalk. Start Menu is compleet overbodig (alleen weet ik nog niet hoe ik het start menu en de orb weg kan halen)
Maar dit is allemaal compleet offtopic.
De TS wil de normale taakbalk terug, en ik vermoed dat-ie, net als jou, een oudere build heeft dan 7000.