Het valt me de laatste tijd op dat zodra de originele vraagsteller zijn vraag beantwoord is topic toch vaak op slot ondanks dat interessante discussie ontstaat.
B.V. Deze:
''Geheugen stuk door niet-geaard contact''
Het topic over van het probleem van de topic starter ( garantie probleem) over naar in het aarden van appartuur in het algemeen.
Je kunt stellen dat het offtopic gaat, zeker wat betreft Het shopping forum. Maar wat betreft GOT waardigheid gaat het eigenlijk helemaal niet offtopic. Er onstaat een technische discussie die goed binnen EL zou passen.
Uiteraard gaat het me niet over dit topic specifiek(daarom neem ik een iets ouder topic), maar meer om offtopic gaan binnen een subforum
Zeker nu het aantal subforums tot een stuk of 50 (!!!) gegroeid is is het zeker te begrijpen dat topics vaak niet in het juiste sub forum komen. En dus snel offtopic binnen het subforum zijn.
Om dit te onderbouwen dit uit een stokoud LA topic uit de context halen:
offtopic mag??
(linkjes in het mogelijk goede subforum, splisten van een topic) en wat minder met slotjes te zwaaien. 
/EDIT: voorbeeld topic is nu afgesplitst.
B.V. Deze:
''Geheugen stuk door niet-geaard contact''
Het topic over van het probleem van de topic starter ( garantie probleem) over naar in het aarden van appartuur in het algemeen.
Je kunt stellen dat het offtopic gaat, zeker wat betreft Het shopping forum. Maar wat betreft GOT waardigheid gaat het eigenlijk helemaal niet offtopic. Er onstaat een technische discussie die goed binnen EL zou passen.
Uiteraard gaat het me niet over dit topic specifiek(daarom neem ik een iets ouder topic), maar meer om offtopic gaan binnen een subforum
Zeker nu het aantal subforums tot een stuk of 50 (!!!) gegroeid is is het zeker te begrijpen dat topics vaak niet in het juiste sub forum komen. En dus snel offtopic binnen het subforum zijn.
Om dit te onderbouwen dit uit een stokoud LA topic uit de context halen:
offtopic mag??
Het verzoek is dus om dit soort oftopic van de topic starter wat meer de modereren mbv de technische hulpmiddelenVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2001 @ 23:32:
Aangezien topics op t.net altijd over computergerelateerde stuff gaan kun je op het forum nooit off-topic reacties plaatsen!

/EDIT: voorbeeld topic is nu afgesplitst.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.