Reacties op oude nieuwsberichten worden niet gemod?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Het valt mij op dat reacties op nieuwsberichten van meer dan een dag geleden bijna niet meer gemod worden. Dit is raar, want hiervoor is de Moderatie queue gemaakt.
Daarnaast is het ook jammer, want die oudere berichten worden toch echt wel gelezen. Denk bijvoorbeeld aan mensen die niet elke dag op Tnet komen, of even weg waren.

Daarnaast worden goede reacties niet beloont, en slechte reacties niet bestraft.

Het lijkt wel alsof er (bijna) niemand kijkt in de Moderatie queue :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Grootste probleem is denk ik dat veel moderators al langs het bericht zijn geweest en het vervelend vinden om naar nieuwe reacties te zoeken. De moderatiequeue is wel handig, maar je moet alsnog opzoek gaan naar ongemodde reacties in het artikel. Bij honderden reacties is het al snel lastig en vervelend.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Zou het dan geen optie zijn om een bijvoorbeeld soort button te maken voor modders, om alleen ongemodde reacties te weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Daar is ooit wel eens een userscriptje voor gemaakt, staat nog wel ergens in dit subforum...

Nog even gezocht, dit zijn de threads met javascript oplossingen:
Bookmarklet om snel ongemodde posts te vinden
Modder-script voor Opera en Firefox

Al werkt crisp's oplossing beter verwacht ik zo :)

[ Voor 56% gewijzigd door Dirk op 18-02-2009 14:50 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:07

crisp

Devver

Pixelated

Feitelijk is het mogelijk om directe links (binnen de thread) naar de ongemodde reacties te genereren en die op 1 of andere manier in het overzicht te verwerken; daar zou je een feature request voor kunnen indienen op devtrack :)

en er is zojuist een related devtrack item geopend zie ik: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=4642

[ Voor 19% gewijzigd door crisp op 18-02-2009 14:50 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA

Pagina: 1