Voor de Opera- en firefoxgebuikers die ook actief met moderaties bezigzijn heb ik een user jscript gemaakt dat gemodereerde reacties dmv kleuren onderscheidt van andere reacties.
Ongemodereerde reacties worden in het groen aangegeven, door jou gemodereerde reacties staan in het grijs en reacties die je niet kan modereren worden rood aangegeven. Eigen posts worden voor de herkenbaarheid rood omkaderd. Ook voegt dit script een knop toe waarmee je naar de eerste ongemodereerde post kan gaan:

Opera versie (activeer user js)
Firefox versie (installeer eerst greasemonkey)
Ik heb dit eigenlijk gemaakt omdat ik momenteel met javascript/DOM aan het leren werken ben, maar ongetwijfeld kan dit voor sommige mensen best wel nuttig zijn
.
Ongemodereerde reacties worden in het groen aangegeven, door jou gemodereerde reacties staan in het grijs en reacties die je niet kan modereren worden rood aangegeven. Eigen posts worden voor de herkenbaarheid rood omkaderd. Ook voegt dit script een knop toe waarmee je naar de eerste ongemodereerde post kan gaan:

Opera versie (activeer user js)
Firefox versie (installeer eerst greasemonkey)
Ik heb dit eigenlijk gemaakt omdat ik momenteel met javascript/DOM aan het leren werken ben, maar ongetwijfeld kan dit voor sommige mensen best wel nuttig zijn
[ Voor 64% gewijzigd door boe2 op 22-06-2008 00:11 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.