Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NIEUWE VOEDING>??? K SNAP T NIET!

Pagina: 1
Acties:
  • 681 views

• quesadilla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-06 17:57
Hallo mensen ik ben net (1 uur ofzo) lid van dit forum. _/-\o_
ik heb dus dat topic van NIEUWE VOEDING gelezen maar ik snap er niks van :?
ik zou graag willen weten of iemand mij zou kunnen uitleggen hoe je dat kunt berekenen

greets me O-)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 18:13
Wat berekenen?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:25
Als je even een goede post maakt, inclusief de specificaties van het systeem waar de voeding voor nodig is kun je deze plaatsen in Welke voeding heb ik nodig? Deel 21 :) In de TS staan een heleboel tips waarmee je het zelf al zou kunnen beslissen overigens :)

Welkom op GoT

Specs

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:00
Welkom op GoT :w
Neem de volgende keer een titel zonder hoofdletters, en een duidelijkere titel. Als je het wel had gesnapt dan was dit topic niet nodig, dus we weten wel dat je het niet snapt :).

Ontopic: Ik neem aan dat je Welke voeding heb ik nodig? Deel 21 bedoelt.
Zoek de verbruiken van de verschillende onderdelen op op de site van de fabrikant (niet altijd even gemakkelijk), en als je dan alles optelt dan ben je er ;).
Je kan het ook gewoon in dat topic posten, en dan wordt het voor jou uitgerekend (natuurlijk vriendelijk vragen en bedanken :)).
Vergeet niet een A-merk voeding te kopen!

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 11:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

In de eerste post van dat topic staan allemaal links naar websites waar je uit kunt rekenen hoeveel watt je nodig hebt. Lukt het daar niet mee?

Ook zoeken met google op PSU calculator geeft meerdere rekenhulpjes.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• quesadilla
oke ik snap het al bedankt voor de supersnelle reacties =D ik zou graag willen weten of ik dit topic kan sluiten want ik denk dat niemand hier iets heeft (en al helemaal de googlers niet).

• quesadilla
Malantur schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:30:
Welkom op GoT :w
Neem de volgende keer een titel zonder hoofdletters, en een duidelijkere titel. Als je het wel had gesnapt dan was dit topic niet nodig, dus we weten wel dat je het niet snapt :).

Ontopic: Ik neem aan dat je Welke voeding heb ik nodig? Deel 21 bedoelt.
Zoek de verbruiken van de verschillende onderdelen op op de site van de fabrikant (niet altijd even gemakkelijk), en als je dan alles optelt dan ben je er ;).
Je kan het ook gewoon in dat topic posten, en dan wordt het voor jou uitgerekend (natuurlijk vriendelijk vragen en bedanken :)).
Vergeet niet een A-merk voeding te kopen!
huh maar in die regels stond juist dat je titel apart moest zijn (bijv met hoofdletters) en dat het aandacht moest trekken. nouja ik niet in discussie maar ik er wel van uit dat jij het beter weet :P

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
quesadilla schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:14:
[...]

huh maar in die regels stond juist dat je titel apart moest zijn (bijv met hoofdletters) en dat het aandacht moest trekken. nouja ik niet in discussie maar ik er wel van uit dat jij het beter weet :P
Zoals je ongetwijfeld op school geleerd hebt, gebruiken we hoofdletters aan het begin van een zin. Ik zou zeggen, probeer het eens, zeker op GOT word je dan aanzienlijk eerder serieus genomen.

• Lupadi
  • Laatst online: 28-11 12:07
hoofdletters gebruik je ook in afkortingen hoor zoals GoT ;)

@joranren welkom :w

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 11:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

quesadilla schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:14:
[...]

In de faq staat:
Geef een topic een logische titel die de inhoud ervan samenvat.

Het is niet de bedoeling dat je een titel maakt die de aandacht trekt, met veel uitroeptekens, hoofdletters of met "HELP HELP!" in de titel. Bedenk iets wat het onderwerp specifiek dekt.
Denk dat je het woordje 'niet' gemist hebt? :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Speeluur is over...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.