Ik zat gisteren GTA IV te spelen op mijn pc toen ik opeens een brandlucht rook. (toevallig stond de auto waar ik in het spel in reed in de brand dus het was erg realistisch)
Maar goed ik heb toen meteen de stekker uit mijn systeem getrokken en heb alles nagezocht.
Ik rook wel een brandlucht maar het was niet duidelijk waar hij vandaan kwam.
De brandlucht rook naar een kunststof die aan het branden was (rubber of plastic)
Ik heb dus niets kunnen vinden en na een controle heb ik het systeem weer aangezet en ben weer GTA gaan spelen.
Ik heb toen nog minstens een uur zitten spelen maar niets geks meer geroken.
Toen ik mijn pc echter uitzette hoorde ik een hoge piep toon alsof er nog ergens spanning op staat.
Toen ik de aan/uit schakelaar achter op mijn pc omzette verdween deze toon.
Vanmorgen moest ik ook nog iets van mijn PC hebben en hem ik hem ook opgestart.
Bij het uitzetten hoorde ik weer die hoge piep toon en wat me ook opviel is dat de 2 lampjes van mijn cardreader niet branden. deze branden namelijk altijd, ook als mijn pc uitstaat.
Na het uit en inschakelen van de pc via de schakelaar op de achterkant verdween de pieptoon en branden ook de lampjes weer gewoon.
Specs:
Moederbord: Asus P5W DH Deluxe, S775, i975X, DDR2, ATX (2,5 jaar oud)
Voeding: 450 Watt SmartPower 2.0 ATX12V V2.0 voor AMD en Intel (2,5 jaar oud)
Behuizing: Antec Sonata II Piano Black Quiet Midi Tower, 450W (2,5 jaar oud)
Grafische kaart:Club 3D ATI hd 4870 1024 (1 maad oud)
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550 / 2.83 GHz processor (1 maad oud)
Ik heb mijn MoederBord overclocked om mijn cpu te ondersteunden.
Weet er iemand waar dit aan zou kunnen liggen
Maar goed ik heb toen meteen de stekker uit mijn systeem getrokken en heb alles nagezocht.
Ik rook wel een brandlucht maar het was niet duidelijk waar hij vandaan kwam.
De brandlucht rook naar een kunststof die aan het branden was (rubber of plastic)
Ik heb dus niets kunnen vinden en na een controle heb ik het systeem weer aangezet en ben weer GTA gaan spelen.
Ik heb toen nog minstens een uur zitten spelen maar niets geks meer geroken.
Toen ik mijn pc echter uitzette hoorde ik een hoge piep toon alsof er nog ergens spanning op staat.
Toen ik de aan/uit schakelaar achter op mijn pc omzette verdween deze toon.
Vanmorgen moest ik ook nog iets van mijn PC hebben en hem ik hem ook opgestart.
Bij het uitzetten hoorde ik weer die hoge piep toon en wat me ook opviel is dat de 2 lampjes van mijn cardreader niet branden. deze branden namelijk altijd, ook als mijn pc uitstaat.
Na het uit en inschakelen van de pc via de schakelaar op de achterkant verdween de pieptoon en branden ook de lampjes weer gewoon.
Specs:
Moederbord: Asus P5W DH Deluxe, S775, i975X, DDR2, ATX (2,5 jaar oud)
Voeding: 450 Watt SmartPower 2.0 ATX12V V2.0 voor AMD en Intel (2,5 jaar oud)
Behuizing: Antec Sonata II Piano Black Quiet Midi Tower, 450W (2,5 jaar oud)
Grafische kaart:Club 3D ATI hd 4870 1024 (1 maad oud)
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550 / 2.83 GHz processor (1 maad oud)
Ik heb mijn MoederBord overclocked om mijn cpu te ondersteunden.
Weet er iemand waar dit aan zou kunnen liggen