Suggesties Stereo Systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 635 views

• Loro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-05-2025

Loro

mozilla is better

Topicstarter
Ik ben voor m'n moeder op zoek naar een goed audio systeem voor in de woonkamer. Ze is geen film fan dus ze wil in de eerste plaats een goed stereo systeem met 2x2 luidsprekers (A, B, A+B), subwoofer hoeft niet. We zijn dus niet op zoek naar een home theatre systeem, maar de tv moet wel aangesloten kunnen worden op de versterker. In de versterker mag (en liefst zelfs) een tuner in gebouwd zijn. Merken die momenteel haar voorkeur hebben zijn Harman Kardon, Yamaha en NAD omdat die makkelijk te verkrijgen zijn in de winkel waar ze doorgaans haar spullen haalt. Budget voor de versterker is max 600 EUR.

Van luidsprekers hadden we ons oog laten vallen op ArtSound AS350, of de Bose 161 luidsprekers. Budget voor 4 speakers is max 400 EUR.

DVD speler is/blijft een ouder model van Harman Kardon.

Graag jullie opmerkingen / suggesties.

powered by iMac

Verwijderd

Ik geloof dat dit niet de bedoeling is van dit forum. Ga wat rondneuzen in de lokale BCC,Correct,Saturn of MediaMarkt

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:50

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ga inderdaad lekker met je moeder naar die winkel waar ze doorgaans haar spullen haalt (niet om je hier weg te sturen overigens :P) het is gewoon erg persoonlijk wat je mooi vindt klinken en mooi vindt in de woonkamer.
Dus:
Ga luisteren en kijken.

Life is not about specs, it is about joy!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:07

mr.paaJ

generatie cmd+z

Waarom wil ze 2x2 speakers? Stereo is gewoon 1 links en 1 rechts ;)
meer heb je voor muziek niet nodig en twee is ook voor tv ruim zat. kun je gelijk ook weer wat meer uitgeven aan wat betere speakers. Zou sowieso met €1000 dat anders verdelen: meer naar speakers en wat zuiniger op de versterker, maar dat is allemaal persoonlijk.

aansluiten tv ligt een beetje aan type, maar een fatsoenlijke lcd/plasma heeft tulp uit die je aan elke versterker kunt hangen. (of gebruik een digitaal tv decoder, gelijk beter beeld)

[ Voor 88% gewijzigd door mr.paaJ op 16-02-2009 23:55 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Verwijderd

mr.paaJ schreef op maandag 16 februari 2009 @ 23:47:
Zou sowieso met €1000 dat anders verdelen: meer naar speakers en wat zuiniger op de versterker, maar dat is allemaal persoonlijk.
Helemaal mee eens.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:48
Als je snel bent: http://www.ibood.com/nl/nl
(alleen op 17 feb geldig)

AVR 347 + HKTS7BQ voor 488,-

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/product/3954_xX_hi_1234803561.jpg

Mijn Home Cinema in aanbouw

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Het is inderdaad de bedoeling dat je eerst zelf wat onderzoek doet.

deze gaat op slot.....

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.