Internet via stopcontact

Pagina: 1
Acties:

• Groax|IA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-02-2009
ik had een paar vraagjes met betrekking tot het internet via het stopcontact.

het belangrijkste: kan iedereen dit aanleggen?

is het beter als draadloos internet / is het even snel als een gewone internet kabel???

en wat extra informatie hierover?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Misschien handig om dit topic even door te nemen: netwerk via stopcontact daar staan ook links naar FAQ's met meer info over DLAN, netwerk via stopcontact.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Heb je zelf al wat gezocht? Of zit je met enkele specifieke vragen?

Kijk anders hier eens: klik

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 22:48 ]

• Groax|IA
eigenlijk alleen nog dit: als ik het goed lees zijn er geen extra kabels nodig in het stopcontact, klopt dit ook? en is het even snel en goed als kabel internet want ik heb nogal last met draadloos door wat muren enzo heen :P

• Groax|IA
verbruikt zoiets nu eigenlijk ook nog stroom?

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03 14:00
Je kunt gewoon het editknopje gebruiken hoor... Maar nee, je hebt geen extra kabels nodig (da's nou net de hele bedoeling van deze manier van dataoverdracht), en ja, de apparaten gebruiken zelf ook stroom (zoals je af had kunnen leiden van de faq die in de link wordt genoemd...)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-03 15:07

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb het al jaren (met kleine tussenpauze). In de begindagen was het tobben, maar als je investeeert in goede homeplugs is het heerlijk. Ik haal een nette ping (online fps) en de verbinding is enorm stabiel. Lees je wel even goed in over de plussen en minnen. Het kan op een ouder elek. net problemen geven en werken over verschillende groepen is niet gegarandeerd. Mocht je het willen aanschaffen, dan kan ik de 85mbit homeplugs van Konig aanraden. Goede prijs en als beste getest (door HWI).
Pagina: 1