Toon posts:

plaatjes in review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet hoe ik plaatjes kan toevoegen onder een review. Ik ben echter benieuwd hoe ik de plaatjes kan invoegen tussen de teksten in plaats van alleen onder de review.

Ook weet ik niet hoe ik de plaatjes op gewenste grootte kan scalen.

alvast bedankt voor de hulp ;) ,

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Neem eens een kijkje in de UBB-faq onder het gedeelte img-tag: Overzicht van UBB-codes #tag_img
Daar kun je zien dat je
code:
1
[img=width,height,link,align,title,border] url van de afbeelding [/img]
moet gebruiken om een afbeelding in je review toe te voegen en meteen te schalen.

Je hoeft niet elke waarde in te vullen, maar de eerste 2 zijn wel zo prettig ;) je krijgt dan dus bijvoorbeeld:
code:
1
[img=232,88]http://tweakimg.net/g/if/v2/header/logo.gif[/img]
wat oplevert: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/v2/header/logo.gif

Succes met je review typen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heel erg bedankt voor je hulp :)

desondanks nog een vervolgvraag; hoe krijg ik een plaatje vanaf mijn hd in zo'n URL. hoe upload ik die naar tweakers zeg maar.

alvast bedankt.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Een afbeelding kan je alleen naar tweakers uploaden met een T.net Full abonnement. Je zou eventueel imageshack of tinyimage of een eigen domein kunnen gebruiken om je afbeeldingen op te slaan.

Als je ze al onderaan de review hebt toegevoegd kan je ook daarop rechtsklikken -> koppelingslocatie kopiëren en de URL daarvan gebruiken (eventueel testen door de url in een nieuw tabblad/venster te openen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt nogmaals wiethoofd, ik ga nogmaals proberen, als alles gelukt is link ik je wel even door naar het resultaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is allemaal gelukt, de plaatjes heb ik prima tussen de review door kunnen zetten.

productreview: Samsung LE52A756 review door Verwijderd

nog een vraagje,

als ik een toevoeging maak hoe zorg ik dat dat aan de aandacht komt bovenaan het lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 11:23:
het is allemaal gelukt, de plaatjes heb ik prima tussen de review door kunnen zetten.

productreview: Samsung LE52A756 review door Verwijderd
Alleen heb je bij 1 afbeelding (deze) de verkeerde afmetingen ingevuld omdat deze nu uitgerekt wordt.
nog een vraagje, als ik een toevoeging maak hoe zorg ik dat dat aan de aandacht komt bovenaan het lijstje?
Genoeg extra tekens toevoegen ;) Er is nu een minimum verandering van zoveel woorden/tekens nodig om weer bovenaan het lijstje te komen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Toevoegingen zullen nooit automatisch onder de aandacht komen, je kunt er echter wel voor kiezen zelf een kadertje te maken in de trand van:

Update 15 feb 2009
- Dit gedaan
- Zus gedaan
- Zo gedaan

Maar dat is maar net hoe creatief je het zelf wilt maken. Verder zien een aantal plaatjes in je review er een beetje vervormd uit. Dat komt denk ik omdat je zowel een hoogte als een breedte meegeeft, die niet helemaal lekker overeen komen. Probeer eens alleen de breedte in te vullen, dan zal de hoogte vanzelf worden verzonnen zodat hij klopt ;).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Jimp schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:32:
Probeer eens alleen de breedte in te vullen, dan zal de hoogte vanzelf worden verzonnen zodat hij klopt ;).
En vul dan als breedte 575 (pixels) in om er zo voor te zorgen dat de rechterkant van je afbeelding nog wel in de review blijft, als je ze op 600 zet (op het forum geen probleem) valt dus wel die rechter kant weg. ;)

Pagina: 1