Ladon schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:22:
Mensen, een beetje humor zo nu en dan? Vroeger schreef de t.net redactie ook 'M$' in nieuws berichten. Nu het allemaal professioneler is mag er niet nog af en toe een grapje worden gemaakt? Tevreden windows user out.
Precies wat ik ook dacht. Iedereen weet wel dat die polls niet bedoelt zijn om echt te weten te komen wie er in die winkel komt. Tuurlijk, de grap is oud, maar ik kan wel om laggen. Een beetje humor moet toch wel kunnen?
Uiteraard niet alleen maar van zulke opties, maar een grapje ertussen kan toch wel imo.
En nee, ik gebruik ook Windows

Jejking schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:24:
Beter een stelletje wakkere gasten dan een partij hersenloze zombies, toch?
@ bovenbuurman. Een grapje is leuk, maar er zit een verschil tussen humor en constant trollen. Als dat ene zinnetje nu de enige was waar iets mis mee is geweest en de rest van de poll op topniveau, dan lijkt er me weinig aan de hand. Maar ik geloof niet dat dat zo is, of denk jij van wel?
De rest van de poll vind ik redelijk normaal. Alleen de manier waarop het gezegd wordt is misschien anders.
ja, het demonstreren van blue screens lijkt me wel amusant
Oke, deze slaat nergens op, maar ik zie de humor er wel van in.
eerst maar even afwachten wat ze gaan doen
Lijkt mij gewoon normaal.
alleen als er gratis koffie wordt geschonken (met een koekje)
Oke, deze is ook niet echt serieus, maar ik noem dit ook niet echt een troll.
nee, de boog waarmee ik hier omheen loop kan niet groot genoeg zijn
Misschien komt het trollerig over, maar iedereen weet dat hiermee bedoelt wordt: "Nee, ik zal er niet komen."
alleen als ik er korting kan krijgen op Microsoft-producten
Lijkt me ook gewoon een normale optie. Sommige mensen gaan alleen voor de korting naar een bepaalde winkel.
Ik shop alleen nog online
Lijkt mij ook gewoon normaal.
ja, dit wordt mijn nieuwe hangout
Wordt op een andere manier gezegd, maar het staat voor: "Ja, ik zal hier redelijk vaak komen."
anders, nl...
Ook niks ergs aan.
Er staan 2 minder serieuze opties in, maar de rest is gewoon serieus, al dan niet iets anders gezegd. Ik vind dat een geintje best moet kunnen hoor.
@ wildhagen;
Een troll is per definitie geen humor, maar iets wat uiterst ongewenst is op zowel de FP, het forum als in een poll.
Mee eens, maar het is ook hoe je het ziet. Voor sommige mensen is het zeer ongewenst, maar andere vinden het 'gewoon' een (goede?) grap. Ik gebruik ook gewoon windows, en eigenlijk zie ik het niet echt als een troll. Tweakers.net is een professionele site, maar er moet toch wel een beetje humor in blijven zitten? Het niveau van Fok! is weer wat anders, maar er moet af en toe toch wel een grapje gemaakt kunnen worden. Zou wel een beetje saai zijn anders, niet?
[
Voor 68% gewijzigd door
Emile|IA op 14-02-2009 11:43
]