Vandaag is er een halve fles water leeg gelopen in mijn tas, met daarin mijn ipod. Hij was nat, maar ik heb hem droog gemaakt en hij deed het nog gewoon. Ik stopte hem weer terug in mijn tas, en alweer ging mijn fles water er overheen. Nu kon ik hem niet zo snel droog krijgen als eerst, plus dat het de tweede keer was. Ik denk dus echt dat hij kaduuk is. Kan ik mijn iPod nog redden of is hij echt verledentijd?
Leg hem bij de verwarming en blijf er 2 dagen van af, dan kijken of ie weer aan te krijgen is...
I see red pixels.
Geef hem de tijd om op te drogen bijv. op een washand op de verwarming. En dan maar hopen dat de Ipod t na een dag of 3 drogen weer doet. Garanties zijn er niet, maar misschien heb je geluk.
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
ff met een haardroger eroverheen.. (niet te lang) en als het even kan openmaken en batterij eruit halen
[ Voor 35% gewijzigd door TimDJ op 12-02-2009 20:12 ]
Waarom start je een nieuw topic?
Vanmiddag opende je er al één...
Mijn geliefde iPod natgeworden door een fles water...
Vanmiddag opende je er al één...
De batt is erg gevoelig voor water, de mijne ging na een flinke klets water opzwellen bij de opeenvolgende charge ಠ_ಠ
Pessimism is the foundation of survival
JE CAPS-LOCK OOK?
anyway, één keer is wel genoeg dacht ik zo.
Bedankt voor iedereen die een TR heeft geplaatst ipv hier onzinnig te reageren
anyway, één keer is wel genoeg dacht ik zo.
Bedankt voor iedereen die een TR heeft geplaatst ipv hier onzinnig te reageren

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.