Toon posts:

Mijn geliefde iPod natgeworden door een fles water...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Ipod Nano is nat geworden in mijn tas, door een flesje water.

Ik heb al gelezen dat ik hem misschien uit elkaar kan halen, maar dat de garantie dan waarschijnlijk vervalt. Errug irritant, dus ik denk dat dat afvalt.

Ik heb ook al gelezen dat ik hem moet opsturen en dat ik dan na een tijdje een nieuwe in de bus heb liggen.
Lijkt me natuurlijk geweldig, maar hoe gaat dat dan? Wat moet ik doen en waar moet ik hem naartoe sturen?
Kost het geld?

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:14
Als eerste uitzetten en niet meer aanzetten. Daarna kun je eens kijken in hoeverre hij demontabel is. Misschien kan de batterij eruit? Dan laten drogen. Het liefst een week of langer. Als al het vocht verdampt is heb je een grote kans dat hij het weer doet.

Zomaar een nieuwe opgestuurd krijgen kun je vergeten bij waterschade.

[ Voor 12% gewijzigd door -Paul- op 12-02-2009 16:39 ]

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 12:24

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Tja leg hem op de kachel en laat hem eens een week drogen.... Kijken hoe die er dan uitziet. Hoe oud is je iPod?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:38
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:35:
Ik heb ook al gelezen dat ik hem moet opsturen en dat ik dan na een tijdje een nieuwe in de bus heb liggen.
Waar was dat dan?
Lijkt me natuurlijk geweldig, maar hoe gaat dat dan? Wat moet ik doen en waar moet ik hem naartoe sturen? Kost het geld?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gekocht met kerst 2008-2009.

Het beste is dus hem gewoon laten drogen?

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:48
apple is erg makkelijk met garantie gevalletjes zelfs bij water schade krijg je gewoon een nieuwe.

• Nic
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 17:56

Nic

Vrij

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:35:
Ik heb al gelezen dat ik hem misschien uit elkaar kan halen, maar dat de garantie dan waarschijnlijk vervalt.
Denk je dat je nog wel garantie hebt als je'm hebt laten zwemmen dan? ;-)

Verwijderd

Topicstarter
-Paul- schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:38:
Als eerste uitzetten en niet meer aanzetten. Daarna kun je eens kijken in hoeverre hij demontabel is.
Dat is het probleem: hij gaat niet aan, dus ook niet uit.

Verwijderd

Dan is het al einde oefening helaas.

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 09:19

jelly

Arch Linux

probeer hem eerst eens helemaal te drogen, en dan pas weer aan te zetten i.v.m. kortsluiting zo heb ik wel eens een mp3 speler gered

Keep it simple stupid

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Officiele garantie heb je toch al niet meer. nat worden valt buiten het normale gebruik.

1. Zet een apparaat niet aan zodra hij nat geworden is. Even proberen kan dodelijk zijn voor het apparaat.
2. als het open kan maak het open
3. en droog het op de verwarming. (niet te heet uiteraard.

opsturen weet ik niet, apple nederland? http://www.apple.com/nl/s...ceassistant/overview.html

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1