• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_20217_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_20217_11.jpg

Heeft iemand al de dingoo a-320 thuis liggen? Dit is een handheld waarmee je een hoop oude consoles mee kan emuleren. Hij kost maar 85 dollar incl verzendkosten bij dealextreme.
Heb er een vandaag besteld (dealextreme kennende heb ik hem pas over 3 weken).

Ik vraag me af hoe goed hij is met het emuleren van diverse consoles, mijn interesse gaat voornamelijk naar Snes en de CPS1/2 (capcom arcade machines)

Voor de volledigheid hieronder de specs en een youtube video.

- 3D/CPS2/CPS1/GBA/MVS/NEOGEO/NES/SFC/SMD built-in emulators
- Rechargeable battery
- Gameboy Micro form factor
- Lightweight
- Bright and high contrast LCD screen
- Plays MP4 files including AVI, RM, RMVB and more
- Plays MP3 files including MP3, FLAC, and more
- Built-in 4GB flash memory storage, built-in mini-SD slot supports up to 8GB SDHC mini-sd card memory expansion (that's 12GB total!)
- Cool Text-to-speech ebook reader
- Upgradeable system and emulator firmware
- Langauges: English, Chinese Simplified and Chinese Traditional
.
Manufacturer's product descriptions:
- Outlook: premium design fashionable, slim and portable size with comfortable hand grip.
- Display: 16,000,000 color 2.8-inch LTPS-TFT true color high-definition screen , broadcast effect 320 - 240, the true and clear picture quality, unique DVD Optimization technology
- Games: play games in (8 bit/16bit/32bit) 3D/CPS2/CPS1/GBA/MVS/NEOGEO/NES/SFC/SMD formats
- AV-out: AV-out technology gives DVD output quality, can be a portable DVD player and game console.
- Video player: Video function supports in various format such as RMVB, RM, AVI, WMV, FLV, MPEG, DAT, MP4, ASF and help users encold video files in an easy and convenient way.
- MP3 player: Audio function supports MP3,WMA APE, FLAC audio format, synchronous lyrics display function, multiple EQ options,3D virtual sound field, surround sound effect and play mode options. Music can keep playing while using other application.
- FM radio: Wide channel range from 76.0MHz~108.0MHz, support manual/auto channel scanning, FM recording and can keep playing while using other application. User can save up to 40 channels.
- Digital recorder: Voice recording and supports MP3/WAV formats.
- Image Browser: Image browsing format includes JPG, BMP GIF, PNG, with zoom, rotate and image slide show function.
- E-book: Feather function includes bookmark, auto browsing, font sizing, TTS oral reading and can open with music player application.
- U-disk virus protection: Build in anti-virus software protect and keep the system at its best performance.
- USB 2.0 Transmission Interface: Support WIN2000/XP/VISTA/MAC Operation System.
- Capacity: 4GB memory, supports inserted MINI SD card to expand capacity.
- Battery: rechargeable lithium battery built-in, rechargeable by USB port or by the included USB AC charger
.
Package Include:
- Dingoo A320 x 1
- English and Chinese Manual each x 1
- USB AC Charger x 1
- Stereo earphones x 1
- AV Out Cable x 1

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZCE2Vv4Srvw]

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Interesant!
Als je hem binnen hebt, zou je dan een review kunnen maken? Ik vraag me namelijk af hoe goed de emulatie is..('t kan gewoon goeie vlotte emulatie met geluid e.d. zijn, of een in 1 middagje door een chinees gescript dingetje dat alleen wat trage beelden zonder geluid kan maken.. )

Wat ik me trouwens ook afvraag.. wat voor een hardware heeft dit ding in hemelsnaam aan boord? Aangezien hij zoveel andere platvormen moet emuleren..

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Ik zal er zeker een review voor maken wanner ik hem binnen heb. Maar naar mijn weten zit er een 400 mhz processor in voor de verdere hardware specs heb ik niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
(jarig!)
Een PSP kan qua emulatie e.d. dit ook wel en heeft een veel groter scherm (4.3" tov 2.8"). Alsnog wel redelijk goedkoop.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Count schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 01:31:
Een PSP kan qua emulatie e.d. dit ook wel en heeft een veel groter scherm (4.3" tov 2.8"). Alsnog wel redelijk goedkoop.
De Dingoo is natuurlijk veel goedkoper dan een psp, hij kost omgerekend 67,- euro (afhankelijk van koers)

Als je voor een 2de hands versie gaat heb je de oude psp versie voor (+/- 100 euro) plus geen tv out.

Ik denk als het allemaal goed werkt dat dit apparaat een hele goede retro gaming handheld wordt voor een zeer goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:42
ben ook wel geinteresseerd in deze handheld. Voor de developers onder ons er is een SDK verkrijgbaar alleen wel in t chinees:

http://www.soft3d.org/download.asp

laat even weten als je hem binnen hebt en hoe de gebruikerservaring is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinky9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-07-2021
Ben ook zeer geïnteresseerd in dit apparaatje! Met name de CPS2 en NeoGeo emulatie. Ik heb ook een GP2X, maar daar is het pookje (op zijn zachts gezegd) niet geweldig van voor fighting games.

Ik heb al ergens op een ander forum gelezen dat de emulatie van de grote NeoGeo spellen zonder geluid is. Ook schijnt het lastig te zijn CPS2 en NeoGeo emulator werkend te krijgen.

In ieder geval: ik lees graag een review! Misschien schaf ik er zelf dan ook wel één aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Hej een Dingoo topic :D
Ik heb er sinds de prijsverlaging naar $ 85,- ook 1 in bestelling staan.
Staat helaas nog op pending met ETA 18/2 dus ben benieuwd.
Heb em vooral gekocht voor de Neo Geo emulatie mogelijkheid.

@BOMBACI wat staat er bij jou order ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Bij mij staat bij status: Status: Expedited Order Received - in stock
Alleen wordt er niet echt wijzer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Hm ja, ik ben benieuwd of die van mij de 18e bij hun de deur uitgaat.. tis en blijft natuurlijk Deal Exterme ;) Het beste kan je er ook niet bij nadenken, dan ligt er ineens een verrassing op de deurmat haha.
Alleen voor mn laatste DX bestelling moest ik ineens tekenen omdat het aangetekend verstuurd zou zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
ricost schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:10:
Hm ja, ik ben benieuwd of die van mij de 18e bij hun de deur uitgaat.. tis en blijft natuurlijk Deal Exterme ;) Het beste kan je er ook niet bij nadenken, dan ligt er ineens een verrassing op de deurmat haha.
Alleen voor mn laatste DX bestelling moest ik ineens tekenen omdat het aangetekend verstuurd zou zijn 8)7
Ja ik ga er ook vanuit dat het +/- 3 weken duurt voordat ik hem binnen heb. Ja Dealextreme verzend soms Shipped via Air Mail en Shipped via Tracked Air Mail. De tweede optie wordt vaak gebruikt als het pakket wat groter wordt en daar moet je voor tekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Ut waren 2 sleutelhangers :P

Edit: Status op DX is veranderd.. ETA is ineens de 28ste :(
Bij jou nog iets veranderd BOMBACI ?

[ Voor 64% gewijzigd door ricost op 19-02-2009 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 11:02

Dutch_guy

WYSIWYG

Hey een Dingoo topic! Had deze ook ontdekt en vandaag besteld.

Als je de diverse Youtube filmpjes ziet van het apparaat in actie, dan werkt het allemaal soepeltjes en snel. Ik ben erg benieuwd, lijkt mij echt een tof ding. Paar honderd roms erop en je hoeft je niet meer te vervelen.

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
ricost schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:00:
Ut waren 2 sleutelhangers :P

Edit: Status op DX is veranderd.. ETA is ineens de 28ste :(
Bij jou nog iets veranderd BOMBACI ?
Nope geen veranderingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Ik heb wat rondgezocht over de hardware, de cpu is een Ingenic Jz4732, wat volgens rockbox een export versie is van de Ingenic Jz4740 Bronnetje
En dit is de pagina van de fabrikant (van de 40 dan, niet de 32 die in de a-320 zit)
Klik!

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Demo van de TV-Out:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4eigNBRMzLU]
Ik moet zeggen dat het er erg goed uit ziet!
Ben benieuwd naar de eerste reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 10-09 21:56
Ja, een wannabe-Nintendo console met een Wannabe PS3 menusysteem :D

Overigens vind ik het wel een erg mooi ding, het enige wat me erg tegenstaat van de Dingo is het kleine scherm en de relatief (IMHO) hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Die tv-out ziet er zeker goed uit zeg! Ik vind de prijs persoonlijk erg laag voor wat je allemaal krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Status: Packaging *O*

Edit : Verzonden :D
Ben benieuwd wanneer ie binnen gaat komen, jammer dat je niks kan tracen.
Ja je ziet alleen dat je bestelling Hong Kong uit is..

[ Voor 77% gewijzigd door ricost op 25-02-2009 16:35 ]

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Ik was toevallig ook opzoek naar een mooi apparaatje voor gba games en kwam ook deze tegen, heb hem nu besteld bij deal extreme. Apparaatje ziet er erg goed uit lekker compact. Al ben ik wel benieuwd hoe lang de accu mee gaat.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Die van mij is ook verzonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Ik heb die van mij binnen ! :D Hij staat inmiddels al vol met 4 GB aan neogeo games haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ricost schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:02:
Ik heb die van mij binnen ! :D Hij staat inmiddels al vol met 4 GB aan neogeo games haha
Pics, Review!!! Volg topic met interesse maar zat eigenlijk te wachten op een goeie review. Hoe bevalt ie? Bouwkwaliteit wel degelijk genoeg om er elke dag mee op stap te gaan? Hoe draaien die Neo Geo spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Heb effe snel wat pics gemaakt http://www.dj-rico.nl/dingoo
En op youtube staan een unpacking video van mij.

Het apparaat voelt een beetje als een leeg/licht 'doosje' aan maar de bouwkwaliteit is zeker niet slecht.
Vooral het scherm is echt geweldig mooi !

Kwa emulatie heb ik tot nu toe enkel NES & NeoGeo getest.
NES werkt prima alleen lijkt het alsof sommige games nét iets te snel lopen. Maar dat kan ook zijn dat ik PAL games gewend ben.
NeoGeo games moet je omzetten met de MVS converter. Hiervan is ook een Engelse versie te vinden (kijk op de forums bij DealExtreme).
Ik heb nu een hele rits games omgezet fullromset O-) en ben nu aan het testen welke games werken.
Het valt me op dat de bekende games veel graphic errors hebben (samurai showdown) maar dat er veel onbekende fighting games zijn die echt super zijn :D
Ik zal z.s.m een compatibility list maken van NeoGeo games welke ik getest heb.
Mocht dit geen problemen opleveren (ivm policy) wil ik deze lijst ook wel in dit topic posten.

Edit: Ik probeer tevens vanavond even wat video's op youtube te zetten van neogeo emulatie op TV (wat ook de-tering vet is :D)

[ Voor 14% gewijzigd door ricost op 05-03-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
cool bedankt! Ik zit dagelijks in tijd in de trein en dit is een goeie tijdverspiller denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Haha dat denk ik ook ! Alleen is het wat moeilijk een grote mini SD kaart te vinden :(
Heb nu een 2GB kaartje erin zitten maar wil toch echt 8GB hebben.
Heb nu dan ook op DX een micro SD naar mini SD converter dingetje besteld :P

Maar ik ben iig erg tevreden :) Heb wel gehoord dat de SNES emulatie niet helemaal super moet zijn. Frameskip en geen ondersteuning voor mode 7 games.
Maar gezien het aantal 'aanbidders' van de Dingoo en het feit dat de SDK beschikbaar is, gok ik wel dat er binnenkort betere emulators komen.

Ik vond trouwens de bijgeleverde '3D' games ook niet slecht ! Vooral 7 days lijkt gewoon net Resident Evil van de PS1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Cool, ben benieuwd naar je verdere bevindingen. De mijne staat sinds gisteren ook op verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Hey Rico,

Haha lache dat jij ook een Nederlander bent, mijn naam op de Deal Extreme forums is NRGmaster :P.

Mooi dat de dingoo zo goed bevalt, mijn status is nu al 2.5 dag packaging helaas.
Kan niet wachten tot ik snens en gba games kan spelen.

Overigens zit ik nog t wachten of dat micro sd kaartjes van 16gb werken helaas word mini sdhc naar mijn idee niet meer geproduceerd of verder ontwikkeld. Ik zat ook nog te denken als een kaartje van 16gb micro zou werken dat dit ook nog zou kunnen:
http://linitx.com/viewproduct.php?prodid=11661
En dan er een 32gb sd kaartje in steken.

Ik wacht met smart af op jouw nog te komen filmpjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Volgens de specificaties word maximaal 8 GB ondersteund maar ik heb op DX zo'n converter van micro SD naar mini SD besteld dus kan binnenkort ook wel wat gaan testen.

Filmpjes heb ik geen meer gemaakt. Ik ben gister de hele avond bezig geweest met mn Neo Geo compatibility list :D
Ben toch erg verrast dat er zoveel games nog netjes gesupport worden door de emu !

http://www.dj-rico.nl/dingoo voor mn hi-res foto's, filmpje(s) & Neo Geo compatibility list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Nah mijne is ook eindelijk verstuurd.
Valt me op dat er toch ondanks dat deze dingoo a320 net uit is, redelijk wat te vinden is op youtube en forums.
Hoop dus dat mensen er nog leuke functies voor ontwikkelen.
Verbaast me dat hier op het forum nog wat stil blijft.

@ BOMBACI heb jij hem al binnen?

[ Voor 10% gewijzigd door -NRG- op 09-03-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
ik ben wel benieuwd naar ricost zijn ervaring nu die hem al een tijdje heeft, hoe speelt het? hoe staat het ervoor met SNES games? Neo Geo emulatie is waardevol, maar al die arcade spellen komen mij al gauw de neus uit, dan liever wat good ol' SNES en NES werk, maar draait dat wel lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Heb geen idee kwa SNES, die mappen heb ik allemaal verwijderd O-)
Mijn gaat het hoofdzakelijk over de Neo Geo spellen & CPS2 (wat ik nog niet getest heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Ik heb hem ook binnen wegens omstandigheden had ik geen tijd om mee te spelen.
Vandaag heb ik hem uitgebreid getest, snes spellen gaan prima wel heb je frameskips. Met andere woorden als je de frameskip op 0 zet dan gaat het allemaal wat traag in auto modus werkt het wel prima.

Neogeo spellen gaan prima evenals CPS1 ook, CPS2 heb ik nog niet kunnen proberen.

Het apparaat is erg degelijk gebouwd, alleen hier komt ie voor mijn handen is het apparaat toch net te klein na een half uur spelen krijg ik kramp aan mijn handen.

Dus die van mij gaat weer in de verkoop.indien iemand interesse heeft en niet op dealextreme wilt wachten kan mij een mailtje sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie
  • Laatst online: 17-08 14:36
Ik heb vorige week ook de dingoo A320 besteld (dx) dus ben nu aan het afwachten wanneer ie op de mat valt, maar aan de reacties hier te zien kan het bijna geen miskoop zijn.

Ik zal ook laten weten wat ik er van vindt.

Is er al meer bekend over de SDK die zou komen, want tot nu toe nog geen echte download link gezien.

--[SPECS]--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Hij is binnen !

Wat een cool ding ! 8)

Tot nu toe even wat NES en GBA spelletjes gespeeld, en dat werkt echt uitstekend! Geen haperingen, spelletjes laden snel. Bediening is goed, mooi beeld. Vanavond eens aan de tv hangen.

Verder moet ik hem nog uitpluizen, hangt nu aan de computer om op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
IK heb heb hem binnen en de eerste indrukken zijn zeer goed, het apparaatje lijkt erg degelijk, knoppen reageren goed, lijkt erg snel en geluid is meer dan luid genoeg en klinkt redelijk goed.
Beeld ziet er prima uit al is de kijk hoek niet geweldig maar het beeld is beter als bij een ds naar mijn mening.
Ik moet er nog wat meer er mee spelen maar ik zal nog wel een reviewtje maken.

[ Voor 26% gewijzigd door -NRG- op 19-03-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie
  • Laatst online: 17-08 14:36
Gisteren binnengekregen gelijk wat spelletjes erop gezet GBA/SNES en dit werkt behoorlijk goed, ook wat mp3 en divx files en dit ziet er ook goed uit, moet nog uitvogelen hoe het precies werkt met die NEOGEO games want dat is me nog niet gelukt.

Ook de tv-out vind ik erg goed kwa beeld, geluid en games.

Dus ik heb me al een avond vermaakt voor het plezier dat ik er nu al van gehad heb is het zeker het geld waard.

--[SPECS]--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Op een aantal forums staan al NEOGEO spellen die al omgezet zijn naar het juiste formaat, scheelt je werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
De mijne wordt, als het goed is, de 31ste verstuurd. Zijn mensen die hem al hebben dingen qua compatibiliteit tegengekomen? zijn er roms die echt niet werken, of die slecht geemuleerd worden en niet speelbaar zijn?
Mijn vrouw wil haar DS terug en ik moet dus aan de gang met de originele Chrono Trigger rom :)

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Spellen als Doom en andere 3D spellen werken voor geen meter, heel erg traag. De normale spellen werken uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej,
ik ben ook erg geintreseert maar hoe werkt dat met dat dealextreme verzenden is dat echt gratis.
want in nederland moet je er tog import belasting over betalen ?
dat is namelijk he enige dat me tegenhoud heb namelijk ook een GP2X :) maar die slurpt batterijen.
Even over dat hoe staat eht met de battery life op de Dingoo 8)
8)
Groetjes Bajesklant :*)

PS hoeveel waren jullie in totaal kwijt??
(wat een vragen he)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Yep, echt zonder verzendkosten. Je kan voor Euro 0,01 kiezen dat ze het Dealextreme logo van de verpakking afhalen. Dan gaat het zo door de douane. Even omrekenen naar Euro's (via bij de site van GWK) en je weet de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Potverdrie...
Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/DSC_0092Medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/DSC_0093Medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/DSC_0095Medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/DSC_0097Medium.jpg

Dat ze pakjes openmaken bij de douane wist ik inmiddels wel, maar hier is iemand echt op gaan staan. :(
Kan natuurlijk ook tijdens het vervoer uit het verre Honkong zijn gebeurd, maar het slappe kartonnen doosje zat zonder enige bescherming in een enveloppe. Van bubbels ontbrak ieder spoor. Is vragen om moeilijkheden blijkt nu.
Ik heb meteen een DOA aangemaakt met foto's en ik ben nu benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen. Ik rijd er iig niet even langs om verhaal te halen...

En ik had er zo'n zin in, heb een paar gig aan rom's klaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
OF DX vraagt je om hem terug te sturen OF je krijgt meteen een nieuwe vergoed.... Dat is altijd maar gokken, maar ik hoop voor je het tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
alex3305 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 22:30:
OF DX vraagt je om hem terug te sturen OF je krijgt meteen een nieuwe vergoed.... Dat is altijd maar gokken, maar ik hoop voor je het tweede.
Heb jij ervaring met RMA bij DX? Ik ken ze verder niet, en weet ook niet of ze een beetje goed bekend staan met zulke zaken. Ik moet zeggen dat ik met beide opties al blij ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Modmybox heeft hem ook in bestelling.

Word volgende week vrijdag verwacht.

http://www.modmybox.nl/winkel/dingoo-a320-c-129.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
krakbracket schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:00:
[...]

Heb jij ervaring met RMA bij DX? Ik ken ze verder niet, en weet ook niet of ze een beetje goed bekend staan met zulke zaken. Ik moet zeggen dat ik met beide opties al blij ben.
Beetje late reactie, maar ik heb er inderdaad nu al 2x ervaring mee gehad. Echter was een camera lensje terugsturen voor mij eigenlijk geen optie, dat werd te duur voor 10 euro :P. Alhoewel ik wel mijn iPod afstandsbediening zonder gekloot vergoed kreeg!

Gewoon aangeven, ze zijn redelijk coulant en vriendelijk.

EDITJE: Overigens hebben ze nu ook een zwarte versie.

[ Voor 8% gewijzigd door alex3305 op 15-04-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Mag hem inderdaad met de goedkoopst mogelijke manier naar ze terugsturen en dan krijg ik een nieuwe, die dan hopelijk wel heelhuids Nederland bereikt.
Werd niet al te vlot maar wel vriendelijk geholpen door staff medewerkster Ellen, inclusief glimlachend op de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
http://www.modmybox.nl/wi...20-console-c-129_130.html

Zwart is op voorraad, wel wat duurder maar dan heb ik wel garantie en geen gedoe met levertijd en douane >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
RMA is prima afgehandeld door DealXtreme. Ik heb nu een tweede exemplaar in een stuk steviger doosje toegestuurd gekregen en die werkt prima. Bouwkwaliteit is goed, maar doet een stuk lichter aan dan mijn DS. Emuleren van de meeste SNES en GBA games die ik hen geprobeerd gaat prima. Neogeo is wat omslachiger omdat de roms geconverteerd moeten worden en daar ben ik nog niet helemaal aan uit. Verder is een vermakelijk hebbedingetje imao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
er is net weer een nieuwe firmware voor uit.

die heeft nu ook de mogelijkheid om op 430mhz te gaan draaien

dit helpt goed voor de snes emu

www.dingoo-digital.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow. Een hele hoop gemist zo te zien.

In het kort:

- Pogingen om Linux te porten.
- Zowaar een uitleg hoe je een beetje met de SDK kan werken. (Hier te vinden.)
- Wat weer volgde in enkele ports, onder andere een Wonderswan & een Pacman emulator.

Toch tof om te zien, die groei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeast.net
  • Laatst online: 01-01 12:44
Ziet er vet uit, ikzelf ben ook een heel grote retro fan :D . Alleen vind ik hem nog wat duur, waarschijnlijk bij de volgende prijsdaling en als er meer/betere emu's zijn dan koop ik hem.

Trouwens, hier is even een quote van een post op dingo-digital:
"Also a 16gb MicroSD works good on Dingoo A320, I tested that a week ago" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeast.net
Double post-oeps

Zelf heb ik nu 3 dagen geleden 2 Dingoo's van Deal Extreme besteld, staat helaas nog niet op verzonden..

Update on linux dinges:
http://code.google.com/p/dingoo-linux/

Ze zijn nu heeeeel dichtbij een release, nu heeft hij aleen nog de hulp nodig van een usb aansluiting. Alles boot, de kernel en de software, ook is er support voor geluid. Dus alles loopt lekker op wieltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem via chinavasion.com gekocht
Betere levering dan dealextreme als ik t zo hoor.
Vind t echt n top dingetje
Op de tv aansluiten werkt ook allemaal goed
Heb nou de GBA NES en SNES emu's geprobeerd en vind ze goed werken
Op naar de rest :p

*knip*. Vragen naar warez (en daar vallen roms ook onder) is niet de bedoeling.

[ Voor 28% gewijzigd door PromoX op 18-06-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeast.net
Overigs kan linux nu geboot worden, aleen is er wel nog een PC nodig om het te draaien. Maar het is op de goede weg dus.

Over die game pack, ik weet niet echt als dat hier mag? Zou namelijk illegaal zijn... Maar als je echt moeite hebt > pb me maar :) .

[ Voor 33% gewijzigd door PromoX op 20-05-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentwee
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 19:09
Mooi dingetje! Ben erop gekomen na wat rondsurfen op thinkgeek.com (die hebben hem ook, maar veel duurder)
Iemand al Donkey Kong Country (voor snes) erop getest? Aangezien dat men favoriete snes-titel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Wou er eindelijk eens één bestellen in plaats van alleen maar 'toe te kijken'. Maar helaas:

- Hier op Tweakers stond er één te koop, maar net misgegrepen denk ik. Gebruikersnaam is me even ontglipt, maar de prijs was gewoon precies wat ik ervoor over had : 50 eu. Oftewel, netjes. (Mocht diegene hem toch niet kwijt zijn, maar hem gewoon om de een of andere reden verwijderd hebben. Een DM'tje zou tof zijn!)

- DealExtreme krijgt ze geloof ik pas weer 4 juli binnen, over 20 dagen dus.

Dan blijft er over ModMyBox.. Maar die prijs vind ik nou weer nét iets te gek. Voordeel is wel, dat je hem niet hoeft te importeren uiteraard. :)

Naja, ooit komt er vanzelf wel eentje hier, zeker als je kijkt naar alle progress..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pprewin, ik heb hem voor je neus weg gekaapt ;) uurtje of 2/3 voordat je deze post maakte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:12
Ik wil er ook 1 :)
Zat bij dual extreme te kijken de witte is nog wel op voorraad en de zwarte niet. Is er verschil tussen die 2 behalve de kleur?
En de adapter is voor usa, toch? Is dit gewoon een standaard usb adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleur = verschil

En lader gaat via usb, dus daar kan je elke willekeurige aan hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:14:
kleur = verschil

En lader gaat via usb, dus daar kan je elke willekeurige aan hangen :)
okey dankje, jammer dat die dual extreme site traag als ..... is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem via www.chinavasion.com gekocht
snelle levering en betrouwbare site,
hij komt dan op ongeveer 72 euro inclusief verzend kosten van 9.95 ongeveer
maar dhl is betrouwbaarder volgens mij omdat ze hier ook vestigingen hebben natuurlijk
maar die is 15,95 dus t is maar wat je wil
;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:21:
Ik heb hem via www.chinavasion.com gekocht
snelle levering en betrouwbare site,
hij komt dan op ongeveer 72 euro inclusief verzend kosten van 9.95 ongeveer
maar dhl is betrouwbaarder volgens mij omdat ze hier ook vestigingen hebben natuurlijk
maar die is 15,95 dus t is maar wat je wil
;)
Kijken wie hem sneller heeft jij of ik, mijne staat nu op status packaging. Gekocht bij deal extreme, wel de witte trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door Haas_nl op 24-06-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor, 'het' is er.. Dualboot! (ik ben al wat laat)

Instructies hier

Aan te raden is wel, om van de Dingoo-Linux Google Code Downloads (wow, hele reeks) de laatste installer te pakken.

Mooi werk Booboo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:46:
En ja hoor, 'het' is er.. Dualboot! (ik ben al wat laat)

Instructies hier

Aan te raden is wel, om van de Dingoo-Linux Google Code Downloads (wow, hele reeks) de laatste installer te pakken.

Mooi werk Booboo!
Hoe run je dan iets er zit toch geen toetsenboard op?
Of loop ik nu op de zaken vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles ziet er nogal schokkerig uit op youtube filmpjes. In Yoshi's Island zie je bijv. dat het niet helemaal lekker soepel loopt.
Daarnaast lees ik veel klachten over de SNES emulatie. Iemand die ervaring hiermee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Ik heb hem net binnen :)
En ik zag op: http://dingoo-scene.blogspot.com/
Dat ze duke nukem aan het porten zijn en dat de eerste beta van menu voor linux erop al gereleased is :)
Duke nukem op een handheld is echt wel de shit.
edit:
Eerste indruk:
Muziek speler:
Is best wel uitgebreid vooral de settings zit van alles op en eraan. Equalizer kan je zelf instellen en er is een 3D processing (wat dat ook in mag houden), in iedergeval staat die bij mij op max, zo krijg je het meest volle geluid. Base en een of andere high freq. compensation heb ik uit gezet dit maakt het geluid alleen maar slechter vind ik dan. Verder kan je nog instellen of je hi-fi kop-telefoon of normale koptelefoon gebruikt of grote/kleine boxen.
Play mode heeft 5 modes: All repeat, Order, Shuffle,Repeat once, Once.
Ik heb deze op order gezet, al vraag ik me wel af wat verschil is met all repeat. Daarnaast vind ik trouwens wel gebrek dat ik niet zie welk nummer van het album op staat, wel de naam, maar niet het # nummer. De video speler en emulator functies zijn denk wel genoeg besproken, vind wel jammer dat de snes emulator niet super loopt, maar als ik een geheugenkaart heb ga ik er dingux(linux) op zetten met betere emulators.

Owhja, ik kwam eerst commentaar tegen in een review dat de koptelefoon stekkertje in de weg zit bij gamen, echter kan je deze ook gewoon in de av-out steken dat werkt ook zonder problemen.

[ Voor 72% gewijzigd door Haas_nl op 02-07-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Ik zit momenteel te twijfelen tussen de Dingoo a320 en de gp2x wiz. De snes en genesis emulatoren werken nog niet goed op de Dingoo heb ik gelezen, is dat zo? Is er trouwens veel verschil tussen de officiele firmware en cf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 15:13

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Leuk ding, heb er net ook 1 besteld, incl DHL verzending in 3 daagjes thuis voor 75 euri. (als er niet nog een enorme naheffing van de douane komt zoals ik laatst met iets had).

Zie wel dat snes traag is en de B en Y knop niet tegelijk ingedrukt kunnen worden, maar de community en hoeveelheid gebruikers laten wel merken dat het best wel is opgelost wordt in volgende firmwares.

Ben benieuwd, heb altijd al een machientje gewild om al me favo snes en neogeo games te kunnen blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 15:13

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Heb het apparaatje alweer een tijdje en ik ben zeer tevreden, speel er dagelijks een game op.
Dingux nog niet nodig gehad, de emu's die erop zitten doen het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

Hopelijk heb ik hem volgendeweek dinsdag binnen. Heeft iemand al openMSX geprobeerd?

http://sourceforge.net/projects/openmsx/files/

[ Voor 22% gewijzigd door Vampier op 16-08-2009 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Nieuwste snes emu op dingux is top!
Meer info kan je hier vinden http://a320.freeforums.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Sorry dat ik het topic even bump!

Ik ben ook van plan om deze handheld aan te schaffen. Heb er al het 1 en ander over gelezen maar heb toch nog een paar vragen.

Ik las dat sommige mensen last hadden van snes spellen die niet vloeiend werden weergegeven.. Is dit inmiddels verholpen?

Ook zou ik graag willen weten hoe het met de bouwkwaliteit is gesteld, de mensen in dit topic die hem hebben is die overal nog werkend? Geen afgebroken dingen etc?

Ik kom hem ook overal voor rond de 80 euro tegen in nederlandse shops, is dit een redelijke prijs? Of kan ik hem beter ergens anders aanschaffen.

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:46
hmm hier issie ongeveer 45 euro voor de 4G (shanghai), dus je betaalt 35 euro voor verzending en winst winkel... lijkt mij enigzins redelijk... maar t moet goedkoper kunnen als je echt wil i guess...
rest van de vragen geen idee heb er zelf geen, maar zit er ook over te denken een te kopen... dus ben ook wel benieuwd naar de antwoorden

[ Voor 25% gewijzigd door Snowdog op 09-12-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Flink goedkoper dus :) Ik zit even bij webshops te kijken waar ik met Ideal kan betalen maar kan geen één betrouwbare vinden :/

Misschien een tweakers die hem weg doet? O-)

[ Voor 20% gewijzigd door souljah1h op 09-12-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 24-08 09:33
souljah1h schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:16:
Flink goedkoper dus :) Ik zit even bij webshops te kijken waar ik met Ideal kan betalen maar kan geen één betrouwbare vinden :/

Misschien een tweakers die hem weg doet? O-)
Dealextreme (57 euro) Sorry, ik las dat je met ideal wil betalen :> .

Zit zelf ook te overwegen eentje aan te schaffen, voor 57 euro valt dat reuze mee. Hoe spelen videos op dit ding? Is het scherm daar een beetje goed voor? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Cubic X op 11-12-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Cubic X schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:31:
[...]

Dealextreme (57 euro) Sorry, ik las dat je met ideal wil betalen :> .

Zit zelf ook te overwegen eentje aan te schaffen, voor 57 euro valt dat reuze mee. Hoe spelen videos op dit ding? Is het scherm daar een beetje goed voor? :)
Bij Dealextreme wel vaker dingen besteld, maar hoe hun het versturen vertrouw ik het niet zo ;) ( Zie in dit topic hoe 1 is aangekomen ) Daarom het liefst uit Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Dan kun je gewoon een DOA request aanvragen met eventuele bewijsstukken erbij (foto's) en dan krijg je gewoon een nieuwe. Dat is bij die persoon in dit topic ook gebeurt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

alex3305 schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:45:
Dan kun je gewoon een DOA request aanvragen met eventuele bewijsstukken erbij (foto's) en dan krijg je gewoon een nieuwe. Dat is bij die persoon in dit topic ook gebeurt namelijk.
Ja klopt maar dan ben je onderhand wel anderhalve maand verder!

[ Voor 66% gewijzigd door PromoX op 20-05-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaringen met de Dingo A320

Ik gebruik de 0.34beta Local van van Warped Flash. (te vinden via http://boards.dingoonity.org)

Qua software:
Het booten gaat vrij snel.
Wat opvalt is de aanwezigheid van veel emulatoren en een vroege versie van de Java-interpreter Midpath.
Alle emulatoren doen wat ze moeten doen maar je merkt soms (vooral bij PSX, SNES en sommige MAME-roms) dat het processortje in de Dingo niet sterk genoeg is, al helpt het uitschakelen van de geluidsemulatie wel eens.
MIDpath is het interessantst. Ik heb diverse JAVA apps geprobeerd en met een beetje gefrunnik in de instellingen starten de meeste in ieder geval. De snelheid en stabiliteit zijn nog niet optimaal maar de vooruitzichten zijn veelbelovend.
Een tegenvaller is het ontbreken van een video-player in de Linux-distro. Uiteraard kun je dankzij de dual-boot nog wel terug naar de originele Dingoo-firmware en daar video's afspelen maar toch......
De diverse ports werken vrij goed, soms met wat kleine haperingen maar ze zijn allemaal speelbaar.

Qua hardware:
Het apparaatje voelt zeer solide aan.
Jammer is dat voor de geheugenuitbreiding een mini-sd kaartje nodig is, die, en de adapters, beginnen schaars te worden.
De batterij overtuigt bij mij niet maar dat kan natuurlijk aan mijn specifiek model liggen.
De toetsen zijn stevig en geven een duidelijke respons bij het indrukken.

Samenvattend:
Al met al ben ik blij verrast met de Dingoo en dan vooral de Linux Distro Dingux.
Een echte aanrader voor de prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik heb de Dingoo nu al vanaf het begin en het blijft echt een superding.

Batterijduur is nog steeds top !

Uitbreiding gedaan met 8GB, werkt perfect !

Laatst was ik een paar dagen voor zaken naar het buitenland, Dingoo volgegooid met spellen/ muziek en films. Kabeltje meegenomen voor op tv en in hotel lekker films kijken via de Dingoo op tv.

Echt een goed en veelzijdig apparaat, ook na veelvuldig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:07

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb de mijne nu een half jaartje, twee keer meegenomen in het vliegtuig, maar elke keer dat ik een filmpje of een serie wil afspelen (van SD), hangt ie na 5-30 minuten muurvast. Vorige maand de laatste firmware geplaatst, maar dat maakte niets uit. Iemand een suggestie? Hoe kan ik bvb een factory reset uitvoeren?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Heb je het filmpje wel aangepast voor het apparaat ? Ik converteer ze eerst naar de resolutie van het apparaat en dan werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Dutch_guy schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:49:
Heb je het filmpje wel aangepast voor het apparaat ? Ik converteer ze eerst naar de resolutie van het apparaat en dan werkt het prima.
Nee heb ik niet gedaan, maar het is een gewone serie in Divx formaat, ik heb geen zin om steeds mijn episodes te re-encoden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Kan het apparaat niet aan. Ik zet ze om met: http://www.formatoz.com/ en heb dan geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Dutch_guy schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:56:
Kan het apparaat niet aan. Ik zet ze om met: http://www.formatoz.com/ en heb dan geen problemen.
Wat een waardeloos ding dan, ik ga toch niet al mijn media elke keer eerst recoden? En dan zeker ook nog apart voor de Xtreamer, en voor mijn beamer weer anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 16:42
Ik speel met gemak divxjes van series die ik gedownload heb af zonder te converteren. ;) Er is trouwens nu ook een nieuw menu voor Dingux: http://boards.dingoonity....ses/gmenu2x-for-dingux-!/. Nooit meer kloten met config files maar gewoon alles in de gui op de Dingoo regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Hallo, ik kan nergens echt vinden hoe goed (of slecht) de SNES en Mega Drive emulatie nu eigenlijk is.. van wat ik heb gelezen zijn picodrive en snes9x op dingux de beste emulators? maar hoe zit het nou met de snelheid? Als ik hier bijvoorbeeld een filmpje zie van picodrive dan komt bv. mortal kombat 2 nog niet eens boven de 40fps uit: http://www.youtube.com/watch?v=eOmTusSA-bg Kortom, full speed gaat bij zulke spellen niet lukken?

[ Voor 11% gewijzigd door Cooler_King op 09-02-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
Daarom gebruiken emulatoren dus frameskip. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
JHdD schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:56:
Daarom gebruiken emulatoren dus frameskip. ;)
Een beetje een fatsoenlijke handheld zou die emulators anders toch goed moeten kunnen draaien. Lijkt me sterk dat bv. de emulators op de psp ook alleen met frameskip aan soepel draaien (edit: misschien is dat dus toch ook zo 8)7 )? Deze valt dus zowieso af voor mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Cooler_King op 09-02-2010 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
Meeste SNES spellen zijn echter wel soepel te draaien zonder frameskip. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Heb er ook maar 1 gekocht, maar had per ongeluk micro sd card gekocht ipv mini, dus moet nog ff wachten met dingux... ik heb heel even lufia ii gespeeld gisteren met de built in emu, draaide soepel en zag er goed uit maar het geluid was helaas wat minder... ofwel te langzaam ofwel te snel... Maar goed dit valt overal terug te vinden, dus dat was niet echt een verrassing
hoop dat dat beter gaat met dingux, maar ik vind het wel een mooi apparaatje, zeker voor de prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:08

MsG

Forumzwerver

SeatRider schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:08:
[...]

Wat een waardeloos ding dan, ik ga toch niet al mijn media elke keer eerst recoden? En dan zeker ook nog apart voor de Xtreamer, en voor mijn beamer weer anders ;)
Noem anders eens 1 mobiel goedkoop apparaat die de native PAL resolutie wel goed trekt?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Toch nog even een post, heb mn dingoo nu een paar weken en moet zeggen dat ik het toch een erg mooi ding vind, zeker voor de prijs (hier iig).
Met Dingux heb je veel mogelijkheden, de SNES, mega drive en GBA emulatie is allemaal vrij goed en gaat in de meeste gevallen vlekkeloos.
Zelfs Star Ocean (SNES) draait best aardig, helaas wat andere spellen als mario kart weer wat minder snel.
De batterijduur is voor mij ook vrij goed, ik schat een uurtje of 6-8, hoop maar dat dat nog een tijdje zo blijft.
Naja ben niet zo'n review schrijver, maar wilde toch nog even wat positiefs posten over de Dingoo, want ik heb hem best veel gebruikt de afgelopen tijd en hij speelt lekker, mooi scherm en kost bijna niks, wat wij Nederlanders toch ook belangrijk vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 18:04
Het blijkt dat er een opvolger van de A320 aan zit te komen. Op OhGizmo staat een aankondiging van de A330.

Afbeeldingslocatie: http://www.ohgizmo.com/wp-content/uploads/2010/04/a_330.jpg

De A330 schreeuwt helaas PSP knockoff waardoor ik me enigszins zou schamen om hiermee in het openbaar gezien te worden. Het beschikt ook over een 2,4 Ghz transmitter waardoor je een draadloze controller op kan aansluiten. IMO niet echt een handige feature want het scherm is nog steeds 2,3 inch 320x240. Ik denk niet dat veel personen dat ding van een afstand gaan gebruiken.

Hopelijk zit er een snellere CPU in zodat hij kan voldoen als een waardige SNES emulator.

Op GBAtemp staat nog meer informatie:
  • The Dingoo A330 will be released later this month or sometime next month.
  • From the packaging, it seems that the console will come with the following emulators: GBA, SNES, NES, Mega Drive, Neo Geo, CPS1, CPS2, Lynx, GBC, Master System
  • It will come with an embedded 2.4 GHz radio receiver in order to support wireless game controllers
  • The following video formats will be supported: RMVB, RM, AVI, WMV, FLV, MPEG, DAT, MP4, ASF. As for audio, supported formats are MP3, WMA and FLAC. Apparently the media player has been enriched with many new features too.
  • Among the features described on the packaging, it seems the console will (still) come with an FM radio module, a digital recorder, an image browser (supporting JPEG, BMP, GIF and PNG), an e-book reader which can be opened while playing music and U-Disk functionality.
  • We do not have any information regarding technical specifications, but we will make sure to ask as soon as possible. However we already know that the internal storage will remain unchanged, 4GB flash memory with MiniSD card support.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Een externe controller is uitermate handig wanneer je je device via AV out aansluit op een TV.
Zou graag een component uitgang zien op de A-330, zo'n composite signaal is maar niks op een HDTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Ik wacht het ook nog even af tot de A330, maar als dat ding geen snellere CPU krijgt, dan ga ik echt wel voor de A320. Die PSP look van de A330 staat me absoluut niet aan, die A320 ziet namelijk wel extreem strak uit!

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
als de CPU niet sneller is, dan is de meerwaarde voor de meeste mensen vrij klein denk ik....
Ik vind de 320 iig nog altijd een top apparaatje, gebruik em vrij vaak en er zijn hoop leuke dingen voor te vinden....
Ze hebben nu zelfs dos box geemuleerd, moet alleen nog ff de snelheid daarvan keertje testen... zou iig leuk zijn om wat oude classics weer te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:27
COOL! Ik wist niet dat er een topic liep op GoT (beetje laat, ik weet't...)!

Heb hem ook nog steeds liggen. Ik heb de Dingoo de laatste paar weken waarin ik hem actief gebruikte voor als mp3 speler laten fungeren. Daardoor ik me audio jack naar de knoppen geholpen. Moet nu geluid halen uit me AV-out.

Dingux is nog niet helemaal af (en van BooBoo hebben we ook al een tijd niks meer gehoord). Ik vind het jammer dat DinguXMB nog geen ondersteuning heeft voor Lgpt. Hopen, hopen, hopen... :P

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Pagina: 1 2 Laatste