Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-11 10:29
Ik ben opzoek naar een nieuwe MP3 speler maar kom er niet echt uit.
Mijn muziek collectie bestaat voornamelijk uit losse nummers (+/- 750) en niet uit allemaal complete albums. Kwa tags zijn ook alleen de artiesten en titels goed ingevult.
Nu wil ik een speler hebben die alle nummers in 1 grote speellijst laat zien, en daar ook snel doorheen kan scrollen (dus bijv van nummer 80 naar 570). Dit kan perfect met het scrollwheel van een iPod, maar helaas heb je speciale software nodig om er muziek op te zetten. (ik wil drag&drop)

Verdere eisen:
- Flash geheugen (minimaal 8GB)
- Snel scrollen
- Muziek erop zetten zonder software
- Video afspelen

Verder zou het mooi zijn als er Mini usb op zit, maar dit is geen vereiste. Uiteraard moet ie ook wel wat degelijk geluid kunnen produceren :)
Deze spelers heb ik zelf al gevonden maar weet niet hoe het met de scrollsnelheid zit: iPod Nano 4G, Cowon D2, iRiver Lplayer.

Iemand die mij een speler kan aanraden?

P.S: Ik heb nu een Meizu M6, prachtig ding maar ik wordt er gek van dat het updaten van de library zo ontzettend lang duurt en hij dat constant moet doen. (na het laden via netstroom, na het afkoppelen van de pc, en soms doet ie het spontaan als ik hem aanzet)

[ Voor 5% gewijzigd door Vinze op 12-02-2009 14:40 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De Cowon iAudio D2 voldoet denk ik wel aan je eisen. Je kunt er (door het touchscreen) behoorlijk snel mee door je muziek scrollen, en met die afspeellijsten zit het ook wel goed. Ding doet dus precies wat je wilt.

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:19
Cowon S9, wat een heldending! Eigenlijk de opvolger van de D2, heb de S9 zelf ook en kan hem zeker aanbevelen!

• RoD
  • Niet online

RoD

De opvolger van de D2 lijkt mij meer de O2, eigenlijk. Maargoed :) Kun je ook uitleggen waarom je de S9 precies aanraadt? Want daar gaat het om :Y)

• Vinze
Die D2 heb ik al gezien ja, maar kan nergens zien hoe snel hij nou eigenlijk scrolled.
Het lijkt bijna de ultieme speler, 135 euro, uitbreidbaar geheugen, drag&drop, geluidskwaliteit, 30fps video's etc.
Zou iemand hier die een D2 heeft (en veel muziek) een keer een filmpje kunnen maken? Wellicht dat dat me overtuigd :)

En die S9 is idd erg mooi! Alleen een beetje boven budget met zn 200 euro.

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Vinze schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 19:30:
Die D2 heb ik al gezien ja, maar kan nergens zien hoe snel hij nou eigenlijk scrolled.
Het lijkt bijna de ultieme speler, 135 euro, uitbreidbaar geheugen, drag&drop, geluidskwaliteit, 30fps video's etc.
Zou iemand hier die een D2 heeft (en veel muziek) een keer een filmpje kunnen maken? Wellicht dat dat me overtuigd :)

En die S9 is idd erg mooi! Alleen een beetje boven budget met zn 200 euro.
http://www.youtube.com/wa...d_zguHLEg&feature=related, vanaf 3 minuut en 50 seconde zie je enigzins hoe hij scrollt, ik persoonlijk vind hem niet optimaal om langs een grote lijst te scrollen met de touch methode, echter red ik me er prima mee :)...

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• RoD
  • Niet online

RoD

Kijk ook eens naar de P2. Heeft ook een touchscreen en zou dus vrij goed moeten kunnen scrollen. Ik bedenk me trouwens ineens dat de Sony A820 (alhoewel geen touchscreen) ook wel een lekker scrollmechanisme heeft. Je kunt daar op begintletter browsen, waardoor je snel naar een specifieke artiest/album/etc kunt scrollen.

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 03:04

erhan12

PMD

ik heb de iriver lplayer. trage scroller:P hele trage

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:29
RoD schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 00:43:
Kijk ook eens naar de P2. Heeft ook een touchscreen en zou dus vrij goed moeten kunnen scrollen. Ik bedenk me trouwens ineens dat de Sony A820 (alhoewel geen touchscreen) ook wel een lekker scrollmechanisme heeft. Je kunt daar op begintletter browsen, waardoor je snel naar een specifieke artiest/album/etc kunt scrollen.
Dat hebben de Creative Zen en de Zen X-fi ook.

• RoD
  • Niet online

RoD

Ohja. Nou, dan zou ik vooral daar ook eens naar kijken :P Imo werkt zo'n mechanisme namelijk ook wel lekker snel als je wat wilt zoeken in een flinke hoop muziek.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 13-02-2009 00:59 ]

• Vinze
Bedankt!
Dat scrollen op letter is idd ook een goede! (touchscreen is trouwens geen vereiste hoor!)
Mijn Zen Vision M had dat ook, en daarmee kon ik lekker snel door de muziek heen bladeren.. nog steeds beetje spijt dat ik hem weg heb gedaan toen. Opzich best jammer dat je dit soort dingen nooit in de specs kan vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Vinze op 13-02-2009 08:13 ]

Pagina: 1