Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

In hechtenis voor auto's op naam?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik zeg: katvanger. :X

[ Voor 51% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 04-06-2009 00:23 . Reden: wikipedia link toegevoegd ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Meestal zijn katvangers junkies die een eenmalig bedrag krijgen voor zoiets zodat criminelen lekker lomp door de stad kunnen rijden in dure auto's zonder zich druk te hoeven maken over verkeersovertredingen of achterdocht van de belastingdienst.;

Maar ik denk dat er ook zoiets aan de hand is. Vertrokken na een lening van 1100 euro klinkt ook heel vreemd. Misschien is hij gewoon zijn woning uitgezet door de woningvereniging omdat hij de huur niet betaalde. Dat klinkt dan logischer. Ik heb dat ook gezien bij mijn buurman, die heeft daar ook niemand van op de hoogte gebracht (kan het me ook wel voorstellen, wat moet je zeggen: "ik ben maar gaan zwerven, want ik voelde me zo opgesloten tussen die muren" ? ). Mijn buurman was ook een aardige vent waar je weinig aan merkte, alleen aan de andere junkies die hij aantrok omdat hij was gaan dealen (en die regelmatig op de verkeerde bellen drukten) merkte je dat er iets niet helemaal klopte.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 22:12
Wow, vaag "einde". Ze is vertrokken in de zin van netjes huur stopgezet en huis leeggeruimd etc? of meer een vermist idee?

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Pagina: 1 2 Laatste