Toon posts:

Welke graka past het best bij mijn cpu?

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de e8400 vandaag overgenomen en merk tijdens gamen nauwelijks verschil met mijn oude e6750.
Zelfs niet als ik hem opschroef naar 3.6 ghz. Het verschil blijft nihil zo blijkt ook uit tests met 3dmark06.

De graka is duidelijk de bottleneck in mijn pc. De rek is er uit. Hoewel ik er veel plezier van gehad heb is het nu duidelijk tijd dat hij gaat fietsen. Het gaat om 8800GS

Welke kaart past het best bij een E8400?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb je het volgende gelezen ?

**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Verder is er zonder budget natuurlijk geen antwoord op te geven. Ik kan wel zeggen koop een HD4780X2. Maar die is niet echt goedkoop.

Verder vertel je ook niet welke games je wilt spelen, en op welke resolutie. Oftewel, er is hier met deze info geen zinnig antwoord op te geven.

[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 11-02-2009 18:13 ]

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Graka ?

Afbeeldingslocatie: http://img2.abload.de/img/graka1vrs.jpg

ontopic :

Even serieus, wat heb je zelf al uitgezocht ?

Blij Met Wilco

Verwijderd

Topicstarter
@ pilatus. max 300 euro :D , speel gewoon alle moderne 3d action shoot them up games. 1280 x 1024

@ thunder, nou ik heb met veel benchen uitgevogelt dat de graka mijn bottleneck is. Ik kan niet ff naar de winkel gaan en vragen of ik een 260 of 280 mag lenen om te testen :D Ik moet het dus van ervaring hebben van anderen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 18:18 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 18:14:
@ pilatus. max 300 euro :D

@ thunder, nou ik heb met veel benchen uitgevogelt dat de graka mijn bottleneck is. Ik kan niet ff naar de winkel gaan en vragen of ik een 260 of 280 mag lenen om te testen :D Ik moet het dus van ervaring hebben van anderen
Ervaringen vind je genoeg met Google door te zoeken naar benchmarks. Een nieuwe videokaart uitzoeken is gewoon iets dat een tweaker zelf prima kan. Vandaar dat dit soort topics niet toegestaan zijn, iets dat ook in de link staat die ik je geef. Daar staat ook in hoe je zelf tot een goede keuze kan komen.

Edit:
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 18:20:
[...]

Hoe verwijder ik zelf het topic? Ik zie die mogelijkheid niet.
Dat kan jij zelf niet doen. Alleen een moderator kan dat.

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 11-02-2009 18:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 18:16:
[...]

Ervaringen vind je genoeg met Google door te zoeken naar benchmarks. Een nieuwe videokaart uitzoeken is gewoon iets dat een tweaker zelf prima kan. Vandaar dat dit soort topics niet toegestaan zijn, iets dat ook in de link staat die ik je geef. Daar staat ook in hoe je zelf tot een goede keuze kan komen.
Hoe verwijder ik zelf het topic? Ik zie die mogelijkheid niet.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Nee, dat klopt. Daar moet je extra knopjes voor hebben 8)

Dit is inderdaad iets waar **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? van toepassing is.
Stel eisen op voor je nieuwe grafische kaart, zoek modellen uit en ga op zoek naar reviews en dergelijke. Ook kun je reviews van recente kaarten lezen om een beeld van het aanbod te krijgen.
Mocht je achteraf nog echt specifieke vragen hebben, welke internet en de Search hier je geen antwoord op kunnen geven, dan kun je over zulk soort dingen later met duidelijke uitleg een topic maken.
Maar zo is het een welke-moet-ik-kopen topic zonder discussiewaarde. Daarom dus dicht ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.