Toon posts:

nieuwe computer kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik wil graag een nieuwe computer kopen. Geen dure, rond de 100-250 euro, maar wel een ZACHTE game computer, die bijvoorbeeld counterstrike kan spelen en fear(1e deel) kan spelen. Iets in die richting.

Ik heb deze gezien op computerstunt: http://www.computerstunt....euw-in-doos-euro-179.html

Hij is maar 180 euro, en eeb athlon64 3200+ is denk ik wel genoeg voor counterstrike, fear, battlefield 2, far cry etc. Toch?

Het is eigenlijk 220 euro, want als je naar onder scrolt staat er bij videokaart (upgrades) een geforce 8600GS voor 40 euro.

Toetsenbord, muis, beeldscherm etc heb ik. Zou deze pc dan voor 220 euro een goede koping zijn?

Alvast bedankt! :)

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Ik denk dat je er beter aan doet om hier in V&A iets te kopen.
Vooral omdat je dan weet wat voor voeding je in huis haalt, en het is waarschijnlijk goedkoper ook.
Bv zo'n setje:
Klik
Evt. nog de videokaart weg en een andere graka kopen ;)

www.koopeendroom.nl

Verwijderd

Topicstarter
ohh, is die dan beter? Welke cpu is dan beter van deze 2 pc? Wel een mooie 150 prijs :) En die graka is wel denk ik goed genoeg voor die games ^^

Is dat setje dat goed voor mijn eisen die ik stelde om te kopen?

bedankt :D

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik hoop alleen dat de TS zelf in staat is om een GPU te verwijderen en installeren of dat hij iemand kent die dat kan.

Gezien zijn startpost, vraag ik me af of hij bekend is het plaatsen en verwijderen van hardware. Het systeem is inderdaad wel aardig.

Als ik de TS was zou ik proberen om voor 300 euro te gaan shoppen. Daar zijn al aardig wat systemen voor te vinden op V&A:

Zoals deze Zeer net systeem voor het geld, misschien kan er nog wat van de prijs af, is altijd een vraagprijs.

Nog een dergelijk net game systeem.

voor 250 euro zijn de volgende te vinden waar de genoemde games mee gespeeld kunnen worden:

1
175 euro trekt de genoemde games ook nog net (fear misschien net niet) 1

In ieder geval genoeg keus.

Indien de koper echt voor nieuw wil gaan en zelf geen verstand heeft van computers, is een local computer zaak toch wel de oplossing. Het kost misschien wat meer, maar je hebt altijd een aanspreekpunt.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:39
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:40:
Hallo!

Ik wil graag een nieuwe computer kopen. Geen dure, rond de 100-250 euro, maar wel een ZACHTE game computer, die bijvoorbeeld counterstrike kan spelen en fear(1e deel) kan spelen. Iets in die richting.

Ik heb deze gezien op computerstunt: http://www.computerstunt....euw-in-doos-euro-179.html

Hij is maar 180 euro, en eeb athlon64 3200+ is denk ik wel genoeg voor counterstrike, fear, battlefield 2, far cry etc. Toch?

Het is eigenlijk 220 euro, want als je naar onder scrolt staat er bij videokaart (upgrades) een geforce 8600GS voor 40 euro.

Toetsenbord, muis, beeldscherm etc heb ik. Zou deze pc dan voor 220 euro een goede koping zijn?

Alvast bedankt! :)
Totaal niet als ik eerlijk ben.. Wat een gelul zeg, een 'geweldige AMD ATHLON 3200+' :')

Diep trieste zaak als je het mij vraagt.. Maargoed misschien leuk voor je oma :)

Even serieus:

Je kan beter, zoals eerder gezegd, iets in de V&A kopen dan dat je je geld in de sloot gooit bij die debielen...
De pc die ze daar aanbieden is echt een ramp, zelfs met zo'n 'geweldige 8600GS'. Foute voorlichting (of bedoelen hun met gamen pacman oid?).

In de V&A staan hele leuke systemen voor weinig geld met vaak prima prestaties :)

Als het echt nieuw moet zijn dan zou je een pc kunnen nemen bij winkels als Alternate Zij bieden ook kant-en-klare pc's aan met betere/reëlere combinaties van onderdelen :)

€220,- is prut, zeker voor een nieuwe pc (en al helemaal als je bijv goed farcry wilt spelen).

Ik denk dat als je even doorspaart en er ~500-600 euro voor uitgeeft dat je dan een heel mooi nieuw pc'tje kan kopen welke tenminste fatsoenlijk een spel op kan starten en soepel draait op redelijke settings :)
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:56:

en het hoeft niet zoo goede pc te zijn.

bedankt!
Wat versta jij daaronder? Als je toch wel wilt kunnen gamen moet je er helaas overheen gaan.. Sparen is geen optie?

[ Voor 7% gewijzigd door Wackoz op 11-02-2009 16:58 ]

één is geen, twee is één

Verwijderd

Topicstarter
ik kan hardware verwijderen en installeren en plaatsen. Ik kan bijvoorbeeld een cpu vervangen of hard disk installeren etc, dat lukt me allemaal wel makkelijk.

Maar ik kan tog helaas echt geen 300 euro besteden. Rond de 150 alleen maar :( en het hoeft niet zoo goede pc te zijn.

bedankt!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:33
S754 3200+ :')
Dat heb ik toen gekocht toen ik een nieuwe PC kocht. En weet je wanneer dat was?
In 2004! Dat ding is mega verouderd. Heb ondertussen al weer 2 jaar een andere :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Met een laag budget kan je veel beter voor een 2e hands PC gaan. Je krijgt dan veel beter spul voor het zelfde geld.

Deze PC lijkt wel 3 jaar ergens gestaan te hebben, en nu verkopen ze em voor weinig. Voor dat geld kan je 2e hands veel beter spul krijgen. Maar dan wel hier op tweakers, en niet op marktplaats.

Verwijderd

Topicstarter
ik moet werken, ik kijk dalijk eens wat er allemaal te vinden is :)

bedankt :) tot strax

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [BBG Aanschaf] Basissysteem januari 2009. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Maar voor 150 euro koop je niks eigenlijk. Daarvan koop je hooguit een kleine upgrade voor je huidige systeem. Kijk dus of je 2e hands wat leuks kan scoren zoals al gezegd is hierboven. Een andere optie is om gewoon te sparen, want een beetje PC (en dan hebben we het nog neit eens over een echt game systeem) begint pas rond de 500 euro.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.