Toon posts:

Best laptop voor fotobewerking voor mijn budget!

Pagina: 1
Acties:
  • 740 views

Verwijderd

Topicstarter
Mn desktop gaat de deur uit doen en zoek nu een vervangende laptop.

Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor raw fotobewerking in photoshop e.d.

Zoek een zo groot mogelijk scherm met zo goed mogelijke resolutie/beeldkwaliteit.
En uiteraard de bijbehorende nodige specs. Weet niet wat voor mijn toepassingen overkill is..

Mn budget is max 1300 euro.

Ik kwam zelf enkel op de Sony Vaio AW serie, maar zijn er nog betere/goedkopere opties ?

Alvast danku!

Robert

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 12:00 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie [NBBG] Notebook Best Buy Guide Overzicht en vele topics in dit forumdeel. Veel zoek- en leesplezier :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-01 23:23
Waarom geen 15" laptop en daaraan een 22+" lcd hangen?
Zo blijf je nog lekker mobiel itt een >=17" grotere laptop die toch al vrij groot/zwaar word

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:55

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Ik zou ook voor een externe monitor gaan. Dan zou ik ook kijken naar een goed paneel voor die externe monitor.

Ik zou alleerst ook eens wat gaan zoeken op internet, want er zijn vast meer mensen die opzoek zijn of zijn geweest naar een laptop voor die doeleinden :)

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [NBBG] Allround Notebook - december 2008. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:51

Thandor

SilverStreak

Aldus het CSL beleid zijn deze zogenaamde 'welke moet ik nemen?'-topics in deze vorm niet toegestaan op GoT :). Echter is er meer dan genoeg informatie te vinden in CSL waarmee je aan de slag kunt. Ik quote uit het beleid:
Diegene die een laptop zoeken kunnen het beste even kijken in CSL Notebook Buy Guide, CSL FAQ - Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke? en CSL FAQ - Ik wil mijn laptop upgraden, hoe? Zie naast deze topics ook de zogenaamde [NBBG]'s waarin periodiek laptops aangedragen worden. Een compleet overzicht van de NBBG's is te vinden in het [NBBG] Notebook Best Buy Guide Overzicht-topic.
De laatste link, met betrekking tot NBBG's, bevat links naar de Notebook Best Buy Guides waar complete laptops ter discussie worden gesteld. Dat is zeker de moeite waard om te bekijken :).

edit:
GENETX! :w

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.