MSI N280GTX Super OC of XFX 280 GTX

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views

• robbie1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-04 10:14
hallo iedereen,

Ik heb besloten om een nieuwe videokaart te kopen. Ik zit te twijfelen tussen deze twee: http://www.salland.eu/?pid=50852&ref=3 OF http://www.zercom.eu/inde...2003&f=1&h=1&s=1&a=123784 Hebben jullie misschien adviezen voor mij? Ik zelf dacht dat
er misschien een verschil in stabiliteit zou kunnen zijn omdat de kaart van MSI OC is. Is dit daadwerkelijk ook zo? Welke van deze zou ik volgens jullie het beste kunnen kopen? Of zou ik nog wat anders moeten kiezen.
mvg

robbie

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02 09:53
Ik zou eerst eens kijken in de FAQ bij welke videokaart moet ik kopen? Kijk eens op google, reviews etc.
Daar zou je genoeg informatie moeten kunnen vinden.

• robbie1
ik heb dus al op google gekeken, kon daar niet veel vinden. Vaak vind je daar alleen info over standaard versies. Daarom dacht ik effe op tweakers posten want hier hebben mensen verstand ervan.

• robbie1
damm nu zie ik dat ik het beste een dx 10.1 kan hebben voor die toekomst. Zijn die er ook in de 280 Gtx serie? Heeft iemand sugesties voor mij? (sorry, maar zelf heb ik vrij weinig verstand van videokaarten).
Modbreak:Liever niet twee keer achter elkaar posten - gebruik de edit-knop als je iets toe te voegen hebt :)

[ Voor 22% gewijzigd door dion_b op 11-02-2009 11:30 ]

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Nee die DX10.1 heeft alleen ATi nog.

De kaarten die je noemt zijn goede kaarten, kijk eventueel naar een GTX285 iets zuiniger.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02 09:53
Het zijn dezelfde kaarten de ene overgeclocked de andere niet, maar het is dezelfde grafische chip.
Op zich maakt dat niet uit, maar ik zou eerder kijken naar een nieuwer model zoals hieronder genoemd de GTX 285. Of een Ati 4870X2. Maar de mogelijkheden zijn eindeloos, wat voor de een voldoet, doet dat voor de ander niet. Het word jouw keuze, genoeg reviews te bekijken op internet.
robbie1 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:45:
ik heb dus al op google gekeken, kon daar niet veel vinden. Vaak vind je daar alleen info over standaard versies. Daarom dacht ik effe op tweakers posten want hier hebben mensen verstand ervan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Het is niet verboden om op GoT om hulp te vragen als je niet uit een keuze komt, maar dan moet je wel duidelijk laten zien dat je zelf gedaan hebt wat je kunt, en exact waar je vastloopt.
"effe" hier posten is niet de bedoeling :o

Als je post, doe dan fatsoenlijk de moeite. Om te beginnen door aan te geven exact waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je vond (links!), en dan wat exact niet duidelijk is. Dat doe je niet, dus voldoet dit topic niet aan de eisen die we stellen qua zelfwerkzaamheid en gaat hij dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.