Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• species2175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Hoi,

ik ben op zoek naar een externe harde schijf waar ik (o.a) virtual machines op kan zetten EN vanaf de harde schijf ook direct kan gebruiken. Ik ben dus op zoek naar een hoge overdrachtssnelheid.

Vragen:
- is dit realistisch?
- wat is in deze de beste (een hele goede) keus?

Bedankt

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT!

Welke schijven had je zelf al op het oog, welke groottes, welke interfaces heb je vergeleken etc? Want met je huidige vraagstelling kan je 20 verschillende antwoorden krijgen en nog niet weten wat je moet kopen.

Eerlijk gezegd; vergeet USB of FireWire en ga voor eSATA maar dat is mijn mening.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:41
Ook namens mij, welkom op GoT :w

Je hebt dit topic gepost in PMD. Dat gaat over MP3 spelers, koptelefoons, oordopjes e.d. Je topic staat hier dus niet op de juiste plaats. In OM is het volgende topic te vinden, waar voor jou relevante informatie in staat: [Ervaringen] Externe harde schijven en behuizingen Deel 1. Verder sluit ik me aan bij MAX3400, dat een snelle interface het belangrijkste is, en dat daarom een externe harde schijf met eSATA interface de beste keus zou zijn.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.