Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Erg behulpzaam antwoord en daarnaast zal het voor tools als dat weinig uitmaken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:30:
Is het een legale versie?
Anyway, misschien heb je een feather aanstaan o.i.d.? Ik heb er zelf geen last van en maak je die selectie van een object op je laag? Want dan zou het wel eens aan de anti-aliasing kunnen liggen.
Verwijderd
Niet legale versies hebben hier wel last van, ook in andere programma's van CS.damnengineer schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:38:
[...]
Erg behulpzaam antwoord en daarnaast zal het voor tools als dat weinig uitmaken.
Maar goed, heb je een legale versie dan neem even contact op met Adobe, zij kunnen je vast verder helpen.
tab je dan niet toevallig van de width naar de height? als je dat doet en dus ook de breedte opgeeft en vervolgens "maintain aspect ratio" aanstaat, wordt de eerst ingevulde weer veranderd!JunkieXP schreef op maandag 09 februari 2009 @ 23:50:
Wanneer je in PhotoShop een selectie maakt van iets -> hier rechts op klikt en -> Transform Selection / Free Transform klikt heb je de mogelijkheid weer te geven hoe breed en hoog een selectie of object wordt.
Echter merk ik sinds dat ik Photoshop gebruik (dus in mijn geval zowel in CS, CS3 en CS4) dat vaak wanneer ik 300px opgeef, hij uiteindelijk 301px of 299px instelt, wanneer ik dit een aantal keer opnieuw doe is het uiteindelijk meestal wel goed te krijgen, maar wat is de reden dat hij vaak niet direct de waarde aanneemt die ik ingeef?
Heb in het verleden al meerdere malen gezocht maar kon niet de juiste zoektermen vinden om tot het juiste resultaat te komen.
Helaas draaien ze bij mij op school inderdaad een legale versie en ook daar weten ze niet waar het aan ligt.
Het is ook alleen bij het invullen en heeft niet te maken met aspect ratio, ook komt het niet voor wanneer ik hem naar de betreffende hoogte of breedte sleep, alleen statisch invullen gaat net iets sneller / secuurder.
Bedankt voor het proberen in ieder geval
.
Het is ook alleen bij het invullen en heeft niet te maken met aspect ratio, ook komt het niet voor wanneer ik hem naar de betreffende hoogte of breedte sleep, alleen statisch invullen gaat net iets sneller / secuurder.
Bedankt voor het proberen in ieder geval
[ Voor 41% gewijzigd door JunkieXP op 10-02-2009 14:14 ]
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Pagina: 1