Keuze van Videokaart is moeilijk!

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

• Frixel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-03 09:59
Na het lezen van vele threads hoop ik dat ik aan alle voorwaarden voldoe om dit hiet te vragen?!
(mist er nog iets dan verneem ik dat graag)

Ik "moet" voor zoonlief een nieuwe videokaart kopen die op zijn mobo MSI K9A2VM-F gaat komen.
Met een AMP X2 5600 Prcessor, 4 GB geheugen en een 550 watt voeding.

Ja ik heb **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? doorgelezen maar ik ben wel een leek op dit gebied en heb een selectie kunnen maken tussen een paar kaarten die in het budget (max. 100 euro) van zoonlief vallen!

Zoonlief speelt regelmatig World of Warcraft zodat we hopen dat het met de nieuwe kaart beter zal presteren dan de huidige Readon 9600??

Onze keuze is op de volgende kaarten maar volgens mij liggen de specs aardig bij elkaar dus de vraag aan de experts hier om ons een duwtje in de juiste richting te geven wat de beste keuze zal zijn.
  • [u][i][b]Edit[/b][/i][/u]
  • Readon 4650 verschillende merken en types tussen de € 60 en € 83.
    varierend van 512 tot 1 GB geheugen
  • [u][b]Edit [/b][/u]
  • Readon 4670 verschillende merken en types tussen de € 77 en € 89.
    varierend van 512 tot 1 GB geheugen
  • Readon 4830 van € 91.50 (Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD4830 512MB 2xDVI/HDCP)
Zoals je ziet zijn het alle ATI kaarten omdat die naar mijn mening (maar die kan volkomen verkeerd zijn) het beste bij AMD passen?

[ Voor 7% gewijzigd door Frixel op 08-02-2009 17:54 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Aangezien je al een selectie hebt gemaakt is het afhankelijk van de resolutie waar op gespeeld wordt welke kaart het beste is om te kiezen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:32
Wordt er nog meer gespeeld dan WoW?
Zo niet, ga voor de goedkoopste. Die blaast de 9600 al weg namelijk.