Toon posts:

Goedkope PC

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een goedkope pc samenstellen waarmee ik toch wel even vooruit kan, ik speel wel eens spelletjes en zet ook wel eens video's om, kunnen jullie even commentaar geven over deze samenstelling:
Afbeeldingslocatie: http://geheim.extermino.nl/uploads/azzrtyplaatjedingbla.jpg
Arctic Cooling Freezer 7 Pro PWM- Koeler
Club 3D 9800GT - Grafische adapter - GF
Samsung WriteMaster SH-S223F - Schijfsta
HKC 7062NB - Midtowermodel - ATX - voedi
Samsung SpinPoint MP2 HM251JJ - Vaste sc
Corsair XMS3 DHX - Geheugen - 2 GB ( 2 x
Gigabyte GA-EP45C-DS3R - Moederbord - AT
Processor - 1 x Intel Core 2 Quad Q8200

Volgens mij is het systeem namelijk helemaal niet gebalanceerd qua prijs, maar misschien weten jullie dat wel beter, daarom post ik dit even.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:08

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Zie Wat is er, in 2009, anders in CSL?, vooral het stukje onder 'Heel concreet'

Rail Away!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:51

Thandor

SilverStreak

Het CSL beleid laat ons zien dat dit soort standaard 'welke moet ik nemen?'-topics eigenlijk op GoT thuis horen. Zoals in het beleid aangegeven kun je het beste de Best Buy Guides ter hand nemen, daar worden namelijk nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. In de topiclijst van CSL staan zogenaamde [BBG aanschaf] topics waar je jouw BBG samenstelling kunt laten controleren. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun zegje te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.