Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke verf voor kast (plastic+metaal)

Pagina: 1
Acties:

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10 20:06
Hallo tweakers :D

Ik heb even een klein vraagje. Ik wil mijn CM690 gaan spuiten. Ik wil hem ongeveer zoals deze gaan spuiten http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f7a033e957bddcd0

Maar dan moet je dus plastic en metaal spuiten en ik wil ze graag in dezelfde kleur, welke verf is daar het beste voor te gebruiken en waar is deze te krijgen? Alvast bedankt :D

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-11 22:07
Dan zou ik zoiezo beginnen met schuren en een primer. Dan de verf ( motip is altijd goed ) en dan een laklaag.

Asus G501

• Skevdude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-11 22:40
Het plastic doe je primeren met een speciale plastic primer van Motip bijvoorbeeld. Heb hem hier ook en werkt prima. Spuitbusje was wel duur toen (22 euro oid)

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Eerst primer doen en dan witte lak. Blanke lak is niet noodzakelijk.

@hierboven: plastic primer is idd prijziger dan gewone. Ik gebruik gewone primer op plastic en dat blijft gewoon goed zitten. Kras je er niet af met je nagel ofzo, dus dat is ook een optie.

[ Voor 58% gewijzigd door danielkraak op 08-02-2009 00:11 ]

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10 20:06
Ah, ok dan ga ik gewone primer halen en een busje verf, weet niet of ik het wit doe. Maar die primer moet dan toch alleen op het plastic? En waar haal je zoiets, bij de Halfords of de Gamma/Hornbach.

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Zamoraak schreef op zondag 08 februari 2009 @ 00:16:
Ah, ok dan ga ik gewone primer halen en een busje verf, weet niet of ik het wit doe. Maar die primer moet dan toch alleen op het plastic? En waar haal je zoiets, bij de Halfords of de Gamma/Hornbach.
De primer moet op het plastic en op het metaal. De verf hecht meestal wel goed zonder primer, maar dan heb je wel kans dat het na een tijdje los begint te laten. Als je een paar laagjes primer doet, dan vult het nota bene je kleine krasjes op en wordt het mooi vlak.

Die spuitbussen kun je overal halen. Ik raad een autogroothandel aan. Ben daar een keer geweest en daar hebben ze elke denkbare kleur.

Hier steek je misschien nog wat van op: http://www.youtube.com/wa...Iy_c&feature=channel_page

[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 08-02-2009 10:38 ]

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Ik raad blanke lak toch zeker wel aan, als je tenminste niet wilt dat je mooie laklaag snel beschadigd wordt.

Casemod: Cubeleon

Pagina: 1