Beste NISIM,
Ik zie dat je nieuw bent, en je laatste 5 berichten hebt gewijd aan mobiel internet. We zijn hier helaas geen helpmij.nl forum. Verwacht wordt dat je een beetje inzet toont. Jou vragen kan je het beste hier neerzetten.
Startposts van 1 regel, en het ophalen van topics van een jaar twee jaar geleden zijn niet gewenst.
Je hebt hier en hier al het een en ander gevraagd. Het beste kun je dit gewoon vragen in een van de al bestaande topics..
Lees ook even het de GoT beleid door...
Ik zie dat je nieuw bent, en je laatste 5 berichten hebt gewijd aan mobiel internet. We zijn hier helaas geen helpmij.nl forum. Verwacht wordt dat je een beetje inzet toont. Jou vragen kan je het beste hier neerzetten.
Startposts van 1 regel, en het ophalen van topics van een jaar twee jaar geleden zijn niet gewenst.
Je hebt hier en hier al het een en ander gevraagd. Het beste kun je dit gewoon vragen in een van de al bestaande topics..
Lees ook even het de GoT beleid door...
[ Voor 32% gewijzigd door IJnte op 07-02-2009 23:14 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
je vindt het moeilijk?, internet is ook vrij complex ja. Maar der zijn zat mensen die er niet veel van snappen maar toch bijv iets van MSN kunnen doen. Misschien is dat wat voor je? Verder werkt mijn Web 'n Walk Plus prima als ik goede ontvangst heb...Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 20:09:
wat zijn de ervaringen met mobiel internet?? Dongel web 'n walk stick ik vind t moeilijk
Zoals je uit de reacties kunt opmaken hebben we wat regels voor als je een nieuwe topic opent. Deze kun je hier vinden: Het algemeen beleid Zoals je kunt lezen verwachten we wat eigen inzet en aangezien dat hier ontbreekt in dit topic gaat deze dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()