Toon posts:

Videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond mensen,

Ik ben nogal nieuw hier op dit forum.
En heb meteen eens een vraag. Ik ben op zoek naar een goed werkende videokaart
AGP 8x slot, met minimaal 512 geheugen, en minimaal 3.0 pixel shaders.. En tegen een aannemelijk bedrag.
Zo onder de 100 euro blijven zou geweldig zijn.

Hopelijk heeft iemand van jullie een prachtig idee ???

Alvast bedankt.

Verwijderd

waarom koop je niet een goedkoop low-end moederbord en een goedkoop pci-e grafische kaart?
zoiets als dit:
moederbord
en videokaart

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 18:30 ]

Verwijderd

je zou hier eens kunnen kijken....

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:21:
Goedeavond mensen,

Ik ben nogal nieuw hier op dit forum.
AGP 8x slot, met minimaal 512 geheugen, en minimaal 3.0 pixel shaders.. En tegen een aannemelijk bedrag.

Hopelijk heeft iemand van jullie een prachtig idee ???

Alvast bedankt.
Een videokaart onder de 100 euro met 512 MB geheugen? Dat is het echt niet waard, kerel. Daarnaast kun je beter zelf een beetje rondkijken en benchmarks vergelijken van kaarten die aan jouw criteria voldoen dan hier vragen welke wij je aanraden te kopen... ;)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:21:
Je kunt het beste beginnen in **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?, en daarna in de Pricewatch gaan zoeken naar een geschikte kaart. Reviews kan je op het web vinden.

Echter, waarom nog een nieuwe AGP kaart kopen? Die kan je net zo goed tweedehands kopen (zie http://tweakers.net/aanbod).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:38
Je heeft niet aan welk doel je computer heeft. Je wilt een "goed werkende videokaart", maar afhankelijk van jou doel is de ene al beter geschikt dan de andere.
De hoeveelheid geheugen is van weinig belang, zolang je geen scherm groter dan 22" gebruikt.
Omdat je nog een oud moederbord hebt denk ik dat dat niet het geval is (maar ik kan er wel naast zitten).
Veel belangrijker is de snelheid van het geheugen, dus best DDR3.
Dan kom ik op dit uit:
voorgekouwde pricewatch link
De Ati Radeon HD3850 heeft ook 512MB, dus die voorwaarde wordt ook wel voldaan (hoewel het waarschijnlijk onbelangrijk is).

Trouwens, welkom op GoT :w
Het is wel de bedoeling dat je zelf ook nog iets opzoekt voordat je gewoon je vraag dumpt op het forum.
De link naar de Pricewatch is al meerdere malen voorbijgekomen, die had je zelf ook gemakkelijk kunnen vinden!

Ook in de V&A is er nog wat te vinden (tweedehands):
V&A aangeboden: Sapphire HD 3850 512MB GDDR3 AGP 8x

[ Voor 21% gewijzigd door Malantur op 07-02-2009 18:54 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-05 21:38
Mja, een 3850 is voor 100 euro ook nieuw te krijgen, het is natuurlijk maar net wat je zelf wil. :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie de informatie en linkjes die hierboven gegeven zijn. Lees wat reviews en bedenk goed wat je precies wilt doen met je pc. Daarmee moet je deze vraag ook prima zelf kunnen beantwoorden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.