Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Mobiel Internet

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er ook al iemand ervaring met mobielinternet. T lijkt me super niet meer afhankelijk te moeten zijn van de beschikbare WIFI. Mobiel-Internet.nu zag ik verschillende sticks en dongels iemand toevallig ook ervaring met deze site? :?

NISIM

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:07

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ziet er niet echt betrouwbaar uit die site, wanneer je ook via Google geen ervaringen kunt vinden lijkt me dat genoeg zeggen. Bovendien, waarom regel je het niet gewoon direct via je provider? Wat kan deze shop wat je provider niet kan?

Verder begrijp ik geloof ik niet helemaal wat je vraagstelling / discussiepunt nu precies is, zou je dat nog verder kunnen toelichten? Je topic is zo een beetje onduidelijk :)

Rail Away!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik snap het ook niet helemaal. Op KPN.NL vind je ook een Dongel, wat heeft die site te maken met of mobiel internet wel of niet wat is?

[edit]Volgens mij is het gewoon spam. Je hebt twee posts gemaakt waarin je in allebei die site noemt.

[ Voor 28% gewijzigd door Marzman op 06-02-2009 21:54 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
ik vind de site er juist wel goed uit zien en vroeg me eigenlijk af of iemand er ervaring mee heeft. Misschien vrij nieuw produkt nieuwe site misschien??? Ik weet niet of je ervaring hebt met de Klantenservice van KPN ik wel en daar heb ik echt geen zin in.

Verwijderd

Topicstarter
wat ik eigenlijk wil weten zijn de ervaringen met mobielinternet en welke provider ik t beste kan kiezen

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:07

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Dan kun je misschien beter een kijkje nemen in Telecomproviders
Daar loopt over elke provider wel een draadje en kun je ervaringen van mensen vinden en zo tot de voor jouw beste keuze komen. Welke provider jíj het beste kunt kiezen zul je zelf moeten doen, want wij weten bijvoorbeeld niet wat je budget is, wat je er allemaal mee wilt gaan doen, etc.

Dus, ik zou zeggen, kijk even rond in TP en mocht je uiteindelijk toch geen keuze kunnen maken, kun je altijd daar een topic openen waarin je vermeld tussen welke abo's je twijfelt en waarom.

Rail Away!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-11 08:51

IEF

Why so serious?

Dubbel met mobiel internet. Die ging ook al op slot, met reden.
We verwachten eigen inzet op GoT. Dat betekent, ga eens zoeken in de ervaringen in Telecomproviders.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.