digitaal fotolijstje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Beste forumleden,

Ik heb hier een digitaal fotolijstje van de blokker. (Xiron DPF7TA) Is het mogelijk om hier dos of een embedded linux op te draaien? Of kan je de bestaande os(embedded linux) in een debug modus zetten dat je een commandline krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:06
Hoe wil je dat dan aan gaan sturen?

Naar mijn weten is het alleen mogelijk met een dergelijk iets als de Chumby of een ander apparaatje waar een cpu inzit. Ik denk niet dat jouw fotolijstje een mogelijkheid heeft voor een invoer apparaat dus ga er maar van uit dat het niet gaat werken ;)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Overige Hardware is een plek voor vragen die nergens anders in de hardwaresubfora van GoT thuishoren. Maar jouw vraag gaat juist over software. Vragen over Non-Windows Operated Systems horen dan ook daar. Ik verplaats even.

Verder geldt overal op GoT het GoT Beleid, wat bovenal inhoudt dat we verwachten dat je zelf de moeite doet om je vraag te beantwoorden. Deze topicstart is wel erg karig. Ik zou je aanraden om het flink uit te breiden (o.a. met waar je zoal zelf al gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je vond, wat je geprobeerd hebt en wat toen gebeurde) - anders zou je topic in Non-Windows Operated Systems wel eens op slot kunnen wegens te weinig inzet :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wat ik tot nu toe gevonden heb is dit:

http://spritesmods.com/?art=picframe
http://hackaday.com/2009/...al-picture-frame-100-diy/

En verder heel veel dingen om van een oude laptop een fotolijstje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat doet je vermoeden dat jouw fotolijstje linux draait? Welke chipset heeft die? Zoeken met dat typenummer en linux (of uberhaupt firmware) vindt niks. Waarom wil je er dos op draaien?