Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: Schermacties opnemen daarna afspelen/uitvoeren

Pagina: 1
Acties:

• Smokesausage
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10-2018
Voor mijn werk zoek ik een applicatie (WIN XP Proffesional) die opneemt wat je op je scherm doet en dit vervolgens kan afspelen.

Bijvoorbeeld de actie:

Open applicatie, druk op knop, vul nummer in druk op knop.

En dat dat een keer of tig ...

Tips?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heb je het nu over een filmpje. of een script? Inm beide gevallen is het hier al heel vaak gevraad en beantwoord, dus geef ik je wat tips uit eerdere topics:

Eerste geval: http://gathering.tweakers...earchtimeout]=30#hitstart of http://gathering.tweakers...earchtimeout]=30#hitstart (een willekeurige hit noemt hypercam en camtasia)

Het tweede geval: zie bijv Keypress simuleren bij programma starten, Programma om automatisch een update te laten uitvoeren, Automatisch tekst typen en enter? en [GEZ] Goed macro programma :)

Aangenomen dat je dat tweede bedoelt: in alle gevalen wil je natuurlijk wel de resulterende scripts naar wens aanpassen(zoals het in een loop zetten van de acties). En goed testen voor je het tig keer doet :+

Welkom op GoT trouwens!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Smokesausage
Bedankt, supper snelle reactie. Ik bedoel idd het tweede. Ik ga je suggesties eens rustig doornemen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:)

Ik heb de links trouwens even leesbaar gemaakt in bovenstaande reactie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• goldcard
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-11 09:20
In de (software) testwereld zijn deze tools vrij gebruikelijk. Quick Test Pro heeft deze functionaliteit bijvoorbeeld. Zoek eens op "record & playback" tooling.

Ik weet niet in welk verband je deze tools nodig hebt, maar over het algemeen moeten hier wel vrij forse licentiekosten voor betaald worden.

Succes.

• Smokesausage
Het is gelukt met AutoIt3 uit de links van F_J_K

@ goldcard
Het is inderdaad voor software testing, maar geld voor een dure licentie is niet aanwezig. Dus was op zoek naar een freeware optie

• goldcard
Smokesausage schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:22:
Het is inderdaad voor software testing....
Goed te horen dat je een geschikte tool gevonden hebt. Even voor mijn nieuwsgierigheid, ben je professioneel software tester?

• Smokesausage
@ goldcard

Ja, hoezo? Heb je werk voor me?

• goldcard
Hehe nee niet direct. Ik werk zelf voor een IT Dienstverlener met een grote QA/Test divisie (Sogeti). Vandaar dat testen en testtooling altijd mijn aandacht trekt :)
Pagina: 1