Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Programma om automatisch een update te laten uitvoeren

Pagina: 1
Acties:

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Topicstarter
Voor mijn werk heb ik een bepaald software-tool nodig dat iedere dag geupdate moet worden via Internet (nieuwe pricefiles etc). Er moet via de webbrowser een update opgestart worden, waarna een aantal URL´s moeten worden aangeklikt die uiteindelijk bij de updatefunctie komen (erg omslachtig, ik weet het, maar dat is een onhebbelijkheid van het programma zelf).
Nu vraag ik me af of er een programma bestaat wat via een soort script deze acties kan "opnemen" (het aanklikken van die URL´s etc), en vervolgens automatisch iedere dag kan uitvoeren. Ik heb ooit eens iets dergelijks zien werken, maar dat was op een 3270 emulatieschermpje.

Verwijderd

Volgensmij kun je dit programma misbruiken hiervoor (proberen):
http://www.shark.nl/ndownload/fb/program/Ndownldr.exe

Je kunt een aantal willekeurige url(s) invoeren waarna dit dan gedownload wordt en geplaats dan wel uitgepakt wordt in voorgedefineerde directory's.

Dit programma kan geen url's 'aanklikken' dus je moet wel de exacte url's achterhalen.

Oh ja er zit misschien een wachtwoord op (ssst niet verder vertellen >:) : norman).

• Garibaldi
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Topicstarter
Net even uitgeprobeerd, maar dat is het toch niet helemaal.
Wat ik bedoel is een tooltje waarmee je -bij wijze van spreken- gewoon een stukje "op kan nemen" (aanklikken van URL´s). Je navigeert dus door een aantal Explorerschermen d.m.v. URL´s aan te klikken, en dit progje zou dat geautomatiseerd moeten kunnen opnemen en weer afspelen.

• Krypt
  • Laatst online: 23-11 16:48
ScriptIt kan zoiets, heb ik ooit eens gebruikt voor een autoinstall van Lotus Notes...
Maar hoe dat proggy precies werkt weet ik ook niet meer, tis weer een hele tijd geleden...

Je moet iig zelf in een tekstfile je macro's schrijven.. beetje omslachtig maar het werkt.

[edit] Ieks...Zie net dat het een Microsoft proggy is...
Hiero te krijgen: http://www.microsoft.com/...as/downloads/scriptit.asp

Pvouput live