Toon posts:

Mijn 500Gb Samsung SATA disk is nu 137GB

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn 500Gb SATA disk is niet meer toegankelijk. Als vanuit op explorer wil zoeken op de disk krijg ik de melding dat de schijf geformateerd moet worden. (ik heb XP met SP3).
Bij de properties staat dat de schijd slecht 137Gb groot is en niet 500 Gb. Dit lijkt op een probleem uit het stenentijdperk van XP. Hoe kan ik deit oplossen, leist zonder het verlies van mijn data....

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:14
IDE of Sata schijf? Als IDE dan moet je die LBA48 in je bios even enablen

Als sata? bijna onmogelijk? goeie drivers van je sata controller geinstalleerd?

Interpolis, glashelder!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Neem de OM FAQ even door.

Verder mis ik nogal wat info in je topic. Zoals informatie over wat voor merk/model/type schijf het precies is, alsmede de overige specs van je systeem. Ook zie ik niet terug van wat je al geprobeerd hebt of waar je zoal al op gezocht hebt.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem inderdaad OM FAQ - hdd limieten en eventueel OM FAQ - hdddate eens door.
Ik zie helaas niets in je topicstart van eigen inzet, iets dat we wel verwchten als je een topic opent.

Dit topic gaat op slot. Mocht je na het doornemen van de FAQs nog tegen problemen aanlopen kun je natuurlijk een nieuw topic openen, maar geef dan wel aan wat je hebt gedaan en waar je tegenaan liep :)

Dit topic is gesloten.