Heb hem ook gehaald, mocht eigenlijk pas morgen maar omdat het het einde van de dag was mocht ik hem wel meenemen 
Zal vanavond is ff gaan testen
Kom net bij de Saturn in Tilburg vandaan, maar die verkochten 'm nog niet...Marc3l schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:10:
Heb hem ook gehaald, mocht eigenlijk pas morgen maar omdat het het einde van de dag was mocht ik hem wel meenemen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Heb nog niet zoveel gereden, maar volgens mij klopt het wel wat je zegtHenkus schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:36:
Nu in de carriere een serie of 10 gespeeld op semi-pro :
Plus punten:
- Mooie cockpit views
- Zeer nauwkeurige besturing (met de xbox 360 controler)
- Geluid (vooral de M3 GTR)
- Circuits
- Lekker veel grip
Min punten:
- Niveau AI-tegenstanders in carriere is niet in te stellen (ik win soms races met 25 seconden of meer voorsprong)
- Physics en geluid bij botsingen niet realistisch
- Teveel grip als je van de track af gaat.
- Penalty systeem werkt niet altijd even goed
Xbox
Anoniem: 55111
Waarom zet je hem dan niet een niveau hoger ?Henkus schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:36:
Nu in de carriere een serie of 10 gespeeld op semi-pro :
Min punten:
- Niveau AI-tegenstanders in carriere is niet in te stellen (ik win soms races met 25 seconden of meer voorsprong)
Omdat je maar 3 niveau's hebt, en de AI niveau's hangen samen met de hulp-mogelijkheden. Dus als je geen stuurtje hebt kun je pro wel vergeten en is semi-pro blijkbaar te makkelijk.Anoniem: 55111 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:05:
[...]
Waarom zet je hem dan niet een niveau hoger ?
Carreer op Pro is het hoogste, en daar win ik tot nu toe (enkel Mini en Caterham gehad so far) alles ook redelijk makkelijk. In Single Race kun je wat meer tweaken aan de instellingen.Anoniem: 55111 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:05:
[...]
Waarom zet je hem dan niet een niveau hoger ?
Pro is met controller best te doenPhusebox schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:23:
[...]
Omdat je maar 3 niveau's hebt, en de AI niveau's hangen samen met de hulp-mogelijkheden. Dus als je geen stuurtje hebt kun je pro wel vergeten en is semi-pro blijkbaar te makkelijk.
Xbox
[ Voor 6% gewijzigd door murky123 op 20-02-2009 15:41 ]
De vraag is of dat helemaal realistisch is. Het is niet dat een auto he-le-maal niks meer kan als ie op gras rijd. Op de baan is de grid imho wel ok. Als je te hard een bocht in duikt, of te vroeg/hard gas heeft, komt achterkant netjes voorbij. Voelt verder ook allemaal wel prima aanmurky123 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:41:
de hoge grip zou in mijn ogen niet echt mogen.. dit spel is toch als een sim neer gezet..
klinkt mij als niet realistisch : grip in de grindbak..en op het gras.. in race07 of gtr-evo kan je sturen wat je wilt als je naast de baan komt , maar het is dan maar 1 richting op en dat is recht vooruit..
That's a yes, siredit: zit er een time-attack modus in??
Xbox
Op het gras moet je toch verwachten als je vol het gas indrukt dat de auto alle kanten op moet spinnenBM schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:53:
De vraag is of dat helemaal realistisch is. Het is niet dat een auto he-le-maal niks meer kan als ie op gras rijd.
Ook als je rechtuit gaat? Zou het niet vreemd vinden als je dan vooral veel gras staat weg te maaien. Heb nu toch al paar keer gehad dat ik wegreed uit het gras, en bij het sturen de auto begon te glijden.Marc3l schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:59:
[...]
Op het gras moet je toch verwachten als je vol het gas indrukt dat de auto alle kanten op moet spinnen
Xbox
[ Voor 41% gewijzigd door murky123 op 20-02-2009 17:03 ]
Ik heb nog niet heel veel gespeeld, maar bij time trials kon ik ze wel als enige kiezen zonder ze vrij te spelen in de carreermode.murky123 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:54:
de wtcc auto's moet je die eerst vrijspelen? ofzo.. ze staan er wel maar kan ze niet benaderen
Precies.Phusebox schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:23:
[...]
Omdat je maar 3 niveau's hebt, en de AI niveau's hangen samen met de hulp-mogelijkheden. Dus als je geen stuurtje hebt kun je pro wel vergeten en is semi-pro blijkbaar te makkelijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Henkus op 20-02-2009 19:26 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mag het eensuchiha tijntje schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:48:
Leuk spel, al meer plezier mee beleefd dan met forza 2. Nu alleen nog wat sneller worden, anders wordt ik telkens ingemaakt door BM...
Xbox
Nee, liever niet
Ja klopt, de AI is op semi-pro en op pro even snel, maar je bent zelf langzamer omdat je assists en race-lijn uit staan. Het is natuurlijk maar wat je zelf het leukst vind, maar ik vind zelf het spel niet leuk/uitdagend als ik een race (te) makkelijk win. Iig, heb pro ook gespeelt met controller, en dat is gewoon goed te doen(vind ik). Ook racen met racelijn vind ik maar niks, veelste makkelijk allemaalHenkus schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:22:
[...]
Ik denk ook dat de AI bij semi-pro en professional even snel, maar de je zelf alleen langzamer bent omdat de hulpmiddelen uitgeschakeld zijn (heb ik nog niet getest)
.
Wat ik ook nog jammer vind is dat de race line niet dynamisch, net zoals bij forza2
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 134767
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 134767 op 21-02-2009 23:51 ]
Xbox
Xbox
Xbox
[ Voor 13% gewijzigd door BM op 23-02-2009 16:39 ]
Xbox
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-02-2009 15:51 ]
Ik hoef nieteens bakken met data te hebben, maar een lijstje met rondetijden ui de training, met sectorrtijden zou leuk zijn.uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:43:
Ik heb het nu redelijk wat gespeeld en 2 zaken storen me enigszins.
-Weinig data na trainingen en sessies. Zoals al je rondetijden, alle rondetijden van je tegenstanders etc.
Het is me gister wonderwel gelukt om een AI tegenstander aan het spinnen te krijgen, maar overall liggen ze idd wel een beetje TE vast op de weg.-De wegligging van de ai. Het is erg leuk dat als je een beetje wijd gaat ze meteen in het gat duiken, maar met hun betonnen wegligging betekent dat ook vaak einde race... Dat is wel erg jammer.
Bekijk het positief, de kans dat er nog meer stratencircuits als DLC bijkomen is niet zo grootEdit: 3 zaken storen me
-Teveel stratencircuits.
Xbox
Lijkt me prima, maar dan moet ik nog wel ff gaan oefenen op mijn lange runsBaardmeester schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:44:
Maar zijn we nog wel geïnteresseerd in een GoT race? Ik dacht zelf aan zoiets als de volgende instellingen:
Niveau: Semi-Pro, kan iedereen mee doen
Track: Zandvoort, welke baan willen jullie graag?
Car Class: WTCC, iedereen heeft deze klasse
Race Length: 30, langer of korter?
Weather: Dry
Damage Sensitivity: Realistic
Brake and Tire Wear: On
Qualification: Yes
[ Voor 23% gewijzigd door BM op 25-02-2009 20:51 . Reden: late edit voor spelfoutje :o ]
Xbox
[ Voor 5% gewijzigd door Baardmeester op 26-02-2009 14:26 ]
Ik wil wel meedoen. Gamertag = VAS taijynBaardmeester schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:28:
Atari Forums over online
Private 12 players werkt wel goed. Dus dat maakt niet uit voor een GoT Race zondag om 14:00:
Niveau: Semi-Pro
Track: Zandvoort
Car Class: WTCC
Race Length: 30
Deelnemers:
Baardmeester - Baardmeester
Voor mensen die mee willen doen geef het even aan(post ook je gametag) dan voeg ik jullie toe aan het lijstje. Voeg mij(gametag = Baardmeester) dan ook gelijk even toe op xbox live.
Me2: Gamertag = BurningMetal (maar dat was al bekenduchiha tijntje schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:15:
[...]
Ik wil wel meedoen. Gamertag = VAS taijyn
Xbox
[ Voor 47% gewijzigd door Terranca op 26-02-2009 10:04 ]
Persoonlijk vind ik de AI online niet heel leuk. De keren dat ik daarmee online gereden heb lagen ze vrij snel vooraan, en bungelde wij als 'echte' spelers ergens achteraan. Dan nieteens zozeer omdat we ze niet bijhouden, maar voornamelijk omdat ze niet geheel subtiel rondrijdenBaardmeester schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:59:
Het leukste is inderdaad om met zijn alle Professional te doen, maar als mensen mee willen doen en liever op een lagere stand willen spelen wil ik ze niet uitsluiten. Ik hoop wel dat we minstens 12 Race Pro GoTers bij elkaar kunnen krijgen. Ook al kan niet iedereen elke race. We zitten nu op 5(waarvan 4 voor de race van zondag). Als wij de 12 man niet halen willen jullie dan met AI erbij spelen?
Xbox
Haha daar heb ik em juist gecanceld. En play.com is ook al geen optie want daar komt geen enkel pakketje van aan hier...Mr Magic schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:20:
Of voor 35 euro bij Gamehubs:
http://www.gamehubs.com/XBOX360/race-pro.html
Je moet ook wel betalenPhusebox schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:49:
[...]
Haha daar heb ik em juist gecanceld. En play.com is ook al geen optie want daar komt geen enkel pakketje van aan hier...
Xbox
Het lijkt mij misschien wel leuker om een wat kortere race te doen en dan wellicht twee op twee verschillende banen, zeker als we geen twaalf mensen kunnen krijgenBaardmeester schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:28:
Atari Forums over online
Private 12 players werkt wel goed. Dus dat maakt niet uit voor een GoT Race zondag om 14:00:
Niveau: Semi-Pro
Track: Zandvoort
Car Class: WTCC
Race Length: 30
Deelnemers:
Baardmeester - Baardmeester
uchiha tijntje - VAS taijyn
BM - BurningMetal
Terranca - Terranca
Voor mensen die mee willen doen geef het even aan(post ook je gametag) dan voeg ik jullie toe aan het lijstje. Voeg mij(gametag = Baardmeester) dan ook gelijk even toe op xbox live.
En ik maar werkenBM schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 22:44:
[...]
Je moet ook wel betalen
Zal morgen eens wat door de carreer proberen te werken, begin benieuwd te worden naar de f3000
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-02-2009 08:24 ]
Dat is wel handig om te weten ja, wie er gamed met een stuur en wie met de controllerTerranca schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:47:
2 of 3 races is inderdaad misschien leuker. Van horen zeggen zit de benzine-level warning rond lap 14, dus als we daaronder blijven hoeft niemand de pits in.
Nog even een vraag; op de atari forums zijn ze bijzonder lyrisch over dit spel + MS Wireless steering wheel (mits de FFB fix is toegepast), en ik zit hier nog braaf op Pro te proberen de steeds krachtigere wagens onder controle te houden, maar wie speelt hier met een stuurwiel en kan me vertellen of het écht veel verschil maakt? (in realisme lijkt me logisch, maar ook in tijden/rijgemak)
[ Voor 70% gewijzigd door BM op 27-02-2009 14:53 ]
Xbox
Ik speel met het wheel, maar ik heb nog nooit met de controller het spel gespeeld. Hetzelfde met Forza2. Ik kan dus niks vergelijken. Als ik met controller ga rijden bak ik er waarschijnlijk niks van. Waarschijnlijk zal je eerst moeten wennen aan het stuurtje en zal je in het begin wat langzamer zijn, maar daarna haal je hetzelfde niveau of een beter niveau.Terranca schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:47:
2 of 3 races is inderdaad misschien leuker. Van horen zeggen zit de benzine-level warning rond lap 14, dus als we daaronder blijven hoeft niemand de pits in.
Nog even een vraag; op de atari forums zijn ze bijzonder lyrisch over dit spel + MS Wireless steering wheel (mits de FFB fix is toegepast), en ik zit hier nog braaf op Pro te proberen de steeds krachtigere wagens onder controle te houden, maar wie speelt hier met een stuurwiel en kan me vertellen of het écht veel verschil maakt? (in realisme lijkt me logisch, maar ook in tijden/rijgemak)
Dat is voor mij ook een reden dat ik race pro had gecanceld, heb een 500 euro stuurtje staan welke niet werkt op de consoles, en dan zou ik naast een nieuw stuurtje ook nog een tafeltje moeten bouwen of laten maken. Dure hobbyAnoniem: 55111 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:50:
Ik heb idd zelf een tafeltje in elkaar gezet en het stuurtje en pendalen op gemonteerd, op die manier is het wel goed te doen. Wel is dat Microsoft Wheel speciaal voor op je 'schoot' gemaakt. Maar ik vind dat niet zo fijn, liever gewoon vast en stevig op een tafel.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 27-02-2009 16:03 ]
Woeps, kunnen ook guldens zijn geweest destijds; namelijk de originele Logitech Momo Force.Anoniem: 55111 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:03:
Nou, mijn tafel stelt niet veel voor hoor. Heeft me welgetelt 1 euro gekostPak 1 oude plank, schroef daar 2 tuin-palen op, schroef daar weer een plank op, beetje zagen hier en daar, et voila, een stevig tafeltje. (de kosten zaten hem in de schroefjes)
![]()
500 euro stuurtje? Zo`n porsche ding? Ja het is jammer dat MS het 'alleen-recht' wilt op de stuurtjes van de xbox (niet geheel onlogisch natuurlijk). Maar je hebt daarin dus geen keuze. Moet zeggen dat het stuurtje van MS wel goed bevalt.
Dat is niet het grootste probleem met regen imho. Het feit dat je net zoveel grip hebt op droog als in de regen is imho een serieuzere bugHenkus schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:25:
Nog even over RacePro.
Ik wilde een kampioenschap gaan beginnen in de regen.
Ik vond de effects wel aardig, totdat ik er achter kwam dat de ruitenwisser de druppels niet van de ruit af wist.
Dit lijkt iets kleins, maar ik blijf me er constant aan storen.
Doordat de druppels als het ware vast op de ruit zitten, geeft dit gelijk (voor mij) een nep effect aan het hele racegevoel en is daardoor is er voor mij bij RacePro in de regen rijden er niet meer bij.
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 27-02-2009 16:32 ]
Xbox
[ Voor 13% gewijzigd door Terranca op 28-02-2009 01:11 ]
Ik heb beide stuurtjes en ze zijn kwa kwaliteit niet met elkaar te vergelijken. De G25 is in alles veel beter, maar dat wil niet zeggen dat je met het Xbox stuurtje niet goed kan spelen. Verwacht echter geen hoogstaande kwaliteit. Ik heb Forza 2 en PGR 3 & 4 er mee uitgespeeld en ik vind het veel leuker met een stuurtje. Ik heb ook een playseat dus dat maakt het helemaal af.Henkus schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:25:
Is er iemand die ervaring met beide stuurtjes heeft ?
[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-02-2009 16:43 ]
[ Voor 87% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-03-2009 11:01 ]
Ik ben begonnen met de carreermode om de andere klasses te ontlokken en natuurlijk een beetje bekent te raken met de circuits en wagens. Ik heb dus nog niet online gereden en ik ga zo maar even wat time trails op zandvoort rijden met een bmw 320i, want ik heb nog geen tijd gehad om te oefenen met de wtcc wagensPsychokiller schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:12:
Zijn jullie meteen begonnen met WTCC races of online of eerst wat career gedaan ?
Spel vandaag gekocht en maar eens begonnen met de careermode om zo wat banen en wagens te leren kennen.
Veel komen wel bekend voor uit Forza 2 en GTR Evo in ieder geval, dat scheelt
Ik zal over een half uurtje online zijn.Baardmeester schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:18:
[...]
Ik ben begonnen met de carreermode om de andere klasses te ontlokken en natuurlijk een beetje bekent te raken met de circuits en wagens. Ik heb dus nog niet online gereden en ik ga zo maar even wat time trails op zandvoort rijden met een bmw 320i, want ik heb nog geen tijd gehad om te oefenen met de wtcc wagens.
Het is dan waarschijnlijk handig om naar 10 ronden per race te gaan. Dan kunnen we er een paar doen en dan maakt het niet uit of je een rondje eruit vliegt. De 30 rondes waren meer op 12 man berekent. Maar iedereen kan gewoon meedoen straks met de race(s) als je mij gewoon toevoegt(gamertag = Baardmeester). En wees niet bang om mee te doen. We gaan gewoon racen voor de lol.
Ik wel ook wel mee doen, add me maar: tjukkieBM schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:33:
[...]
Me2: Gamertag = BurningMetal (maar dat was al bekend)
(hopelijk word het wel meer dan 3 man, echt heel actief is dit topic nu ook weer niet namelijk)
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
http://raptr.com/Doppert/about
Kleine tip.Doppert schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 00:18:
Sinds gisteren ook helemaal hooked aan race pro. Moet zeggen spel stelt me op het gebied van race experience niks teleur. Hier en daar nog een bugje maar voor de rest een echte driving feeling. Ik rijd op dit moment op semi-pro maar dan wel alleen Abs en raceline enabled de tc en stc gewoon off. Geeft toch het gevoel van power vooral in de snellere klasses. Maar net wat minder frustrerend als op professional. Mijn baan kennis is op deze banen ook nog niet je van het, dus kan die race-line goed gebruiken.
Speel btw gewoon met de controller en gebruik de in-carview.
Mocht ik de carriere uit hebben en alle wagens unlocked dan zal ik me ook een bij jullie online voegen
Xbox
Single Race.Doppert schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:41:
Weet iemand hoe je die qualification achievement krijgt?
Ik heb ondertussen heel wat qualificatie laps gereden zowel online en in championship mode, maar helaas deze achievement nog niet unlocked.
Xbox
Idd bedankt. Heb nu al weer een partijtje achievements gehaald.BM schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 07:22:
[...]
Single Race.
Bijna alle singple player achievements moet je halen in Single Race. Tenzij er natuurlijk specifiek carreer of championship genoemd is.
Hadden ze duidelijker mogen maken in de omschrijving.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nope, random weather is om een of andere vage reden niet geimplementeerd.L1nt schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:21:
mmm gister wou ik voor de grap even kijken hoe zo'n kampioenschap eruit ziet dus ik een opstarten.
Kan ik dus extra instellingen doen (door op X te drukken). Daar kan ik het weer instellen op dry of wet. Maar niet op random. Wat een teleurstelling!! Of je rijdt het hele kampioenschap in de regen of in droog weer!!! Of moet ik die extra opties links laten liggen en doet ie dan wel random??
Xbox
En dat ongetwijfeld niet zal gebeurenBM schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:37:
[...]
Nope, random weather is om een of andere vage reden niet geimplementeerd.
Dat zou nog tot daar aan toe zijn, maar regen heeft ook nog eens geen effect op de rijeigenschappen van de autoDat is imho een nog veel serieuzere flaw, en 1 die wat mij betreft in de 1e de beste patch opgelost zou moeten worden.
Xbox
Serieus maar 60.000? Zoveel mensen hebben halo 3 gehaald in de eerste minuut na launchBM schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:57:
Oh jawel.
Die patch gaat alleen Race Pro 2 heten.
if ever, game heeft volgens VG Chartz tot nu toe slechts een 60.000 exemplaren verkocht, dat is gewoon heel erg weinig. Zou dan zo'n 3/3,6M aan omzet zijn, als alles tegen europese prijzen vekocht zou zijn. Amerika en Canada hadden 'm echter tegen budgetprijzen, dus kom je al snel aan 2/2,5M. Kan me niet voorstellen dat hier ook maar enigszins winst op gemaakt is.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Pau is van de stratencircuits de minst beroerde vind ik, daarna Macau, en achteraan bungelt Porto ergens. Die baan gaat echt helemaal nergens overpjlgt schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:22:
Pau is nog net even wat gekker dan Monaco en ben helemaal benieuwd naar Porto en Macau.
Daar verschillen de meningen overEnige wat mist, is nog een extra view vanaf het dak. Speelt toch net even wat fijner vind ik. Cockpit view is (nog) niet mijn ding en de view achter de auto is ook niet echt super.
Ah, das wel leukL1nt schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:50:
Wat ik wel grappig vind is dat ik namen tegen kom uit de Simwereld. Greger Huttu, Tim Stelten, Team Redline. En waarschijnlijk nog wel veel meer
Xbox
Denk dat de demo (als ie nog komt) pas komt nadat de 1e patch uit is,zodat ze die in de demo mee kunnen nemen.Phusebox schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:42:
Tja als ze nu eens een demo zouden uitbrengen waar veel sceptici misschien wel overtuigd om hem te halen. In dit geval kan een demo meer goed dan kwaad lijkt me.
Nu ga ik hem dus niet kopen omdat ik bang ben dat het niks is.
Xbox
Had halverwege de career wel alle races gereden (tot dan toe) maar kreeg geen groen vinkje bij 1 van de letters. Bleek ik dus een race gediskwalificeerd te zijn. Dat contract opnieuw gedaan en alsnog de bijbehorende auto + credits + groen vinkje gekregen.Psychokiller schreef op zondag 15 maart 2009 @ 22:56:
Heb de careermode nu volledig doorlopen, maar heb daarbij nog 1 wagen niet unlocked. Alleen geen idee welke dus.
....
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq