• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:01
Heb hem ook gehaald, mocht eigenlijk pas morgen maar omdat het het einde van de dag was mocht ik hem wel meenemen :)
Zal vanavond is ff gaan testen 8)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:15

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Marc3l schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:10:
Heb hem ook gehaald, mocht eigenlijk pas morgen maar omdat het het einde van de dag was mocht ik hem wel meenemen :)
Zal vanavond is ff gaan testen 8)
Kom net bij de Saturn in Tilburg vandaan, maar die verkochten 'm nog niet...
Zo'n beetje elke winkel verkoopt 'm al sinds gister ofzo, maar goed. Morgen maar ff oppikken dan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

geweldig spel!

de auto's reageren zó precies, en elke actie is direct te vernemen. wel vind ik dat als je in aanraking komt met andere AI's dat dan de physics niet echt accuraat zijn.

ben ook blij dat er zoveel dingen in te stellen zijn. 'advanced options' zie je niet vaak in een spel verwerkt.

super:)

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:16
Kost ie hier in Nederland eigenlijk gewoon 60 euro? Had eigenlijk het 'budget-bak' gevoel bij deze game...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
ja gewoon 60 euro

Heb gister ff snel een paar rondjes gereden. Voelt toch iets te arcade aan, auto's hebben gewoon te veel grip.
Je kan gewoon met vol gas open door de grindbak rijden, ik weet dat dat in gt2 niet zo makkelijk was.
Heb natuurlijk alles op professional staan

Online ook een rondje geprobeerd te rijden alleen met een keer gas geven zat ik denk ik tegen de 600km per uur aan 8)7
Denk een bugje ofzo.

Vanavond nog maar is wat rondjes gaan rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Spel net opgepikt bij de FRS, gewoon 60 euro idd. Beetje jammer, aangezien het spel in de US/Canada volgens mij voor 35/40 dollar in de winkels ligt.

Kreeg er nog een kaartje met een unlock code bij voor een Dodge Charger. Die download is gewoon 163MB groot :o Dat is wat beter dan die domme unlock downloads van 200KB :p

Nu aan het installeren, zo eens testen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24
Nu in de carriere een serie of 10 gespeeld op semi-pro :

Plus punten:

- Mooie cockpit views
- Zeer nauwkeurige besturing (met de xbox 360 controler)
- Geluid (vooral de M3 GTR)
- Circuits
- Lekker veel grip

Min punten:

- Niveau AI-tegenstanders in carriere is niet in te stellen (ik win soms races met 25 seconden of meer voorsprong)
- Physics en geluid bij botsingen niet realistisch
- Teveel grip als je van de track af gaat.
- Penalty systeem werkt niet altijd even goed

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Henkus schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:36:

Plus punten:

- Mooie cockpit views
- Zeer nauwkeurige besturing (met de xbox 360 controler)
- Geluid (vooral de M3 GTR)
- Circuits
- Lekker veel grip

Min punten:

- Niveau AI-tegenstanders in carriere is niet in te stellen (ik win soms races met 25 seconden of meer voorsprong)
- Physics en geluid bij botsingen niet realistisch
- Teveel grip als je van de track af gaat.
- Penalty systeem werkt niet altijd even goed
Heb nog niet zoveel gereden, maar volgens mij klopt het wel wat je zegt :)

Geluid is (in cockpit iig) zeer goed. Controller zal wat minder precies zijn dan met stuurtje, maar ik vind het prima.

Grip op gras had wat minder gemogen, al merkte ik dat RWD wagens meer neiging hebben om raar te gaan dan FWD (logisch ook). AI had ik carreer misschien wat harder mogen rijden. In single race met AI op very hard was het stuk beter, al won ik daar ook de 2e race op Zandvoort al mee.

So far so good :)

En nu eerst eens die lijst in de TS knutselen

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

Henkus schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:36:

Min punten:

Waarom zet je hem dan niet een niveau hoger ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 55111 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:05:
[...]

Omdat je maar 3 niveau's hebt, en de AI niveau's hangen samen met de hulp-mogelijkheden. Dus als je geen stuurtje hebt kun je pro wel vergeten en is semi-pro blijkbaar te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Anoniem: 55111 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:05:
[...]

Carreer op Pro is het hoogste, en daar win ik tot nu toe (enkel Mini en Caterham gehad so far) alles ook redelijk makkelijk. In Single Race kun je wat meer tweaken aan de instellingen.

Phusebox schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:23:
[...]

Omdat je maar 3 niveau's hebt, en de AI niveau's hangen samen met de hulp-mogelijkheden. Dus als je geen stuurtje hebt kun je pro wel vergeten en is semi-pro blijkbaar te makkelijk.
Pro is met controller best te doen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:40
de hoge grip zou in mijn ogen niet echt mogen.. dit spel is toch als een sim neer gezet..
klinkt mij als niet realistisch : grip in de grindbak..en op het gras.. in race07 of gtr-evo kan je sturen wat je wilt als je naast de baan komt , maar het is dan maar 1 richting op en dat is recht vooruit..

edit: zit er een time-attack modus in??

[ Voor 6% gewijzigd door murky123 op 20-02-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
murky123 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:41:
de hoge grip zou in mijn ogen niet echt mogen.. dit spel is toch als een sim neer gezet..
klinkt mij als niet realistisch : grip in de grindbak..en op het gras.. in race07 of gtr-evo kan je sturen wat je wilt als je naast de baan komt , maar het is dan maar 1 richting op en dat is recht vooruit..
De vraag is of dat helemaal realistisch is. Het is niet dat een auto he-le-maal niks meer kan als ie op gras rijd. Op de baan is de grid imho wel ok. Als je te hard een bocht in duikt, of te vroeg/hard gas heeft, komt achterkant netjes voorbij. Voelt verder ook allemaal wel prima aan :)
edit: zit er een time-attack modus in??
That's a yes, sir :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
BM schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:53:
De vraag is of dat helemaal realistisch is. Het is niet dat een auto he-le-maal niks meer kan als ie op gras rijd.
Op het gras moet je toch verwachten als je vol het gas indrukt dat de auto alle kanten op moet spinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
mooi dat er een time-atack inzit..
op mijn werk zijn er een aantal race07 rijders ( op de pc ) die onderling time-attack doen, nu kunnen de Xbox rijders leuk mee doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Marc3l schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:59:
[...]

Op het gras moet je toch verwachten als je vol het gas indrukt dat de auto alle kanten op moet spinnen
Ook als je rechtuit gaat? Zou het niet vreemd vinden als je dan vooral veel gras staat weg te maaien. Heb nu toch al paar keer gehad dat ik wegreed uit het gras, en bij het sturen de auto begon te glijden.

Maar mocht wel wat gladder, dat absoluut :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
de wtcc auto's moet je die eerst vrijspelen? ofzo.. ze staan er wel maar kan ze niet benaderen

op brandshatch is de snelste tijd met een wtcc extreme auto 1.18.805 (race07 pc) ben benieuwd of de xbox daar bij in de buurt komt

[ Voor 41% gewijzigd door murky123 op 20-02-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 23:35
murky123 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:54:
de wtcc auto's moet je die eerst vrijspelen? ofzo.. ze staan er wel maar kan ze niet benaderen
Ik heb nog niet heel veel gespeeld, maar bij time trials kon ik ze wel als enige kiezen zonder ze vrij te spelen in de carreermode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Phusebox schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:23:
[...]

Precies.

Bij racePro betekend een hoger niveau minder controle over de auto.

Als je een stuurtje hebt is dat geen probleem, maar met een controler vind ik semi-pro het lekkerste spelen.

Ik denk ook dat de AI bij semi-pro en professional even snel, maar de je zelf alleen langzamer bent omdat de hulpmiddelen uitgeschakeld zijn (heb ik nog niet getest)

Je moet inderdaad bijna alle auto's vrijspelen in de carriere om ze in de single race te gebruiken.

Wat ik ook nog jammer vind is dat de race line niet dynamisch, net zoals bij forza2

[ Voor 18% gewijzigd door Henkus op 20-02-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Leuk spel, al meer plezier mee beleefd dan met forza 2. Nu alleen nog wat sneller worden, anders wordt ik telkens ingemaakt door BM... :/

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:48:
Leuk spel, al meer plezier mee beleefd dan met forza 2. Nu alleen nog wat sneller worden, anders wordt ik telkens ingemaakt door BM... :/
Mag het eens :/

Maar inderdaad leuk spel :) Helaas 1 keer gehad dat m'n progress niet gesaved werd, dat is wel iets om ff op te letten. Moest toen een stuk of 7 races opnieuw doen.

Online lijkt wel redelijk te werken. Wel aantal keer 'lost connection to host' gehad, maar die ene race die ik gereden heb ging prima :) Helaas in practise nog wel wat join-lag, waar GTR op de pc ook lang last van had. In de race ging het eigenlijk wel prima :) Aardig kunnen vechten met tegenstanders zonder problemen.

Wat ik wel mis, als een tegenstander je raakt (, of jij een tegenstander), gaat je controller niet trillen. Dit zou ik graag middels een patch nog wel toegevoegd zien worden. Dat maakt het toch net ff wat leuker :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nee, liever niet :P
Vandaag eens proberen men scriptie en lost en race pro te combineren.....

Ben benieuwd wat de leercurve voor mij is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Henkus schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:22:
[...]

Ik denk ook dat de AI bij semi-pro en professional even snel, maar de je zelf alleen langzamer bent omdat de hulpmiddelen uitgeschakeld zijn (heb ik nog niet getest)
.

Wat ik ook nog jammer vind is dat de race line niet dynamisch, net zoals bij forza2
Ja klopt, de AI is op semi-pro en op pro even snel, maar je bent zelf langzamer omdat je assists en race-lijn uit staan. Het is natuurlijk maar wat je zelf het leukst vind, maar ik vind zelf het spel niet leuk/uitdagend als ik een race (te) makkelijk win. Iig, heb pro ook gespeelt met controller, en dat is gewoon goed te doen(vind ik). Ook racen met racelijn vind ik maar niks, veelste makkelijk allemaal :o

Ik vind het wel jammer dat als je met een formule 3000 wagen over de kop vliegt, het niet echt een 'spectaculaire' crash is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:07
Heb hem ook besteld bij GH, ben benieuwd, krijgt wat kritiek in reviews, we zien het wel

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134767

Ik heb het spel vrijdag 20e meteen gekocht.. en weet niet wat ik ervan moet denken. Het spel is erg realistisch, vooral als je op semi-pro of pro gaat rijden. Als je Racedriver GRID gewend bent, is het sturen even wennen maar dat gebeurt snel. De auto's reageren allemaal anders en een fout wordt snel afgestraft. Dat is dus positief. Alleen de graphics... zo ontzettend lelijk. Sorry voor weer de vergelijking met GRID, maar dat ziet er wel veel mooier uit. En de crashes hadden wel wat mooier gekund. Als je mazzel hebt, zie je een bumper eraf vliegen maar daar houdt het ook wel weer mee op.
Wel een pluspuntje.. ik werk op het circuit van Zandvoort dus ken het daar nu wel en ik moet zeggen dat ze behoorlijk veel details in het spel hebben verwerkt. Dat is wel weer geinig :)

Uiteindelijk is het wel een leuk spel als het je echt om het racen gaat en niet om de graphics.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 134767 op 21-02-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:26
Na veel twijfel heb ik hem ook gehaald, en naast dat ik het vreemd vind dat hij in Amerika maar 40$ kost en je hier de volle mep betaalt, vind ik hem het geld wél waard.

In eerste instantie was ik ook even verbaasd over de graphics, maar nadat ik enige tijd heb rond gescheurd, moet ik zeggen dat ik het eigenlijk niet meer merk. Het gevoel in de auto's is erg gaaf en naar mijn mening als 'leek' (heb nooit in een Formule BMW gereden ;)) erg realistisch. De A.I. valt in de Career mode wat tegen, maar in Tournament en Single Race is het al een stuk beter. Multiplayer via Live nog niet kunnen testen, maar als ze de bugs fixen lijkt me dat een hele ervaring. Tot dusver een 8/10.. kan hoger als ze de online experience goed loopt en ze de bugs verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Merk wel dat je in carreer niet te hard moet willen gaan. Gewoon rustig en netjes rijden brengt je echt het verste.

Spel bevalt me nog prima :) Vandaag nog tijdje online aan het hotlappen geweest, en dat ging wel prima eigenlijk. Alleen jammer dat de AI als een blok op de weg ligt, op tikjes reageren ze niet echt.

Is het iemand trouwens al opgevallen dat je in de regen net zoveel grip hebt als op het droge? We reden in de regen op Anderstorp met de WTCC BMW eigenlijk gelijke tijden dan op het droge. Lijkt me niet helemaal de bedoeling :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Ja, ik had dat ook al gemerkt met de regen. Dat vind ik wel jammer. Ook had ik met de regen gemerkt dat niemand met lampen aan rijd. Ik hoop dat ze bij een volgende versie wel meer gaan kijken naar dat soort puntjes erom zoals schade en andere grip tijdens de regen. Verder irriteer ik mij er wel aan dat ik al die auto's moet unlocken. Ik begrijp die unlock rage bij al die spellen niet zo(ben ook bezig met Street Fighter 4 waar ik ook allemaal mannetje eerst moet unlocken). Ik wil gewoon spelen en ik heb zoiets van ik kan zelf wel doelen stellen om het leuk te houden.

Is er trouwens interesse voor een online tweakers race. Ik begrijp dat iedereen nu nog wel even bezig met de carreer mode, maar misschien is het al handig om te kijken hoeveel animo er voor is. En ook kunnen we alvast kijken met welke klasse en wat voor een regels enzo we willen gaan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:07
Kan iemand me vertellen waar die bizar snelle rondetijden vandaan komen op de leaderboards?

Ik zie bijvoorbeeld bij Zandvoort een snelste tijd van 1:12 in een Mini Cooper en 0:53 in een Seat Leon WTCC. Net even gechecked en de real life snelste ronde in een A1GP auto is 1:29.

Lijkt me niet helemaal realistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Ik ben helemaal voor een GoT Race Party B-) Gamertag: Terranca

Die leaderboards zijn vernaggeld door een paar bugs. Op het Atari forum hebben de devs al gezegd dat ze het hebben gezien en werken aan een fix. Maar aan het (grote) aantal bugs te zien zijn ze nog wel even bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Online is idd glitched. Schijnt soms voor te komen dat mensen dan tegen de 600km/h kunnen rijden. Vandaar die rare tijden. Ik neem aan dat op het moment dat de boel gepatched word, de leaderboards ook een reset zullen krijgen. Kunnen ze tegelijk idd wat andere griplevels toevoegen voor de regen. Kan me niet voorstellen dat het de bedoeling was regen echt enkel als grafisch extratje toe te voegen. Lampen aan zou dan ook wel leuk zijn idd, zicht word toch wat minder :)

Het is idd wel jammer dat je eerst alle autos in carreer moet vrijspelen. Duurt een beste tijd voor je daar doorheen bent, en je dus alle autos tot je beschikking hebt, maar goed, het zij zo.

GoT race lijkt me leuk. Bij voorkeur dan wel in het weekend een keer :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Misschien is volgende week zondag wel een mooie dag voor een GoT race? Wat lijkt jullie een mooie klasse om dan te rijden? Misschien is WTCC nu nog wel het handigste, omdat iedereen die heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
WTCC lijkt me prima. Zijn ook gewoon best leuke wagens :)

Deze week eens gaan proberen carreer wat verder door te spelen. Merk wel dat de AI toch wat sneller begint te worden :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Ik ben nu net aan de D contracten bezig en wat erg mooi is dat de GT club wagens zo anders rijden dan de open wagens in B en C contracten. Verder vind ik de circuits in het spel echt geweldig. Ik heb normaal een hekel aan de straten circuits in racespellen(op monaco na) en vooral van die zelf bedachte(New York in Forza 2 bv). Maar dit zijn natuurlijk ook de echte stratencircuit van de WTCC en zijn gewoon leuk om te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Ik heb anders al aardig wat afgevloekt op die stratencircuits, en dan heb ik Pau nog nieteens gereden. Macau is nog wel leuk, maar wie heeft bedacht dat je met een dikke Aston Martin door Porto heen moet beuken? :X
Die baan is echt serieus smal :o 1e rondje was ik er reed was ik serieus de weg kwijt bij de 2e bocht.

Verhouding stratencircuit <-> 'gewoon' circuit is een klein beetje zoek imho :)

Ben nu ook bezig met de D races, nu 3/6 gedaan, en volgens mij heb ik de lastigste autos wel gehad nu (in deze class althans) :?

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 23-02-2009 16:39 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Ja, ze zijn inderdaad erg smal en benauwd. En dat is natuurlijk altijd frustrerend. Maar misschien gewoon door de sfeer ofzo vind ik deze nog wel enigszins leuk om te rijden. Bij een straatenracespel zoals PGR3 vind ik die banen gewoon helemaal niks aan.

Porto is trouwens juist degene die ik nog niet gereden. Ik vind Pau beter te doen dan Macau. Dus misschien veranderd mijn mening na Porto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik heb het nu redelijk wat gespeeld en 2 zaken storen me enigszins.

-Weinig data na trainingen en sessies. Zoals al je rondetijden, alle rondetijden van je tegenstanders etc.
-De wegligging van de ai. Het is erg leuk dat als je een beetje wijd gaat ze meteen in het gat duiken, maar met hun betonnen wegligging betekent dat ook vaak einde race... Dat is wel erg jammer.

Edit: 3 zaken storen me

-Teveel stratencircuits. :)

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-02-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:43:
Ik heb het nu redelijk wat gespeeld en 2 zaken storen me enigszins.

-Weinig data na trainingen en sessies. Zoals al je rondetijden, alle rondetijden van je tegenstanders etc.
Ik hoef nieteens bakken met data te hebben, maar een lijstje met rondetijden ui de training, met sectorrtijden zou leuk zijn.
Sectortijden overzicht nu is nutteloos, omdat het (volgens mij) je snelste overall sectortijden zijn. Zo kun je dus nooit zien wat de invloed van een setup op een bepaalde sector is.
-De wegligging van de ai. Het is erg leuk dat als je een beetje wijd gaat ze meteen in het gat duiken, maar met hun betonnen wegligging betekent dat ook vaak einde race... Dat is wel erg jammer.
Het is me gister wonderwel gelukt om een AI tegenstander aan het spinnen te krijgen, maar overall liggen ze idd wel een beetje TE vast op de weg.
Edit: 3 zaken storen me

-Teveel stratencircuits. :)
Bekijk het positief, de kans dat er nog meer stratencircuits als DLC bijkomen is niet zo groot ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Wat ook wel jammer is dat je geen volledige race weekend hebt. Waarschijnlijk vanwege tijdgebrek of dat ze denken dat de consolegamer dit niet interesseerd ofzo dat ze veel dingen hebben weggelaten.

Maar zijn we nog wel geïnteresseerd in een GoT race? Ik dacht zelf aan zoiets als de volgende instellingen:

Niveau: Semi-Pro, kan iedereen mee doen
Track: Zandvoort, welke baan willen jullie graag?
Car Class: WTCC, iedereen heeft deze klasse
Race Length: 30, langer of korter?
Weather: Dry
Damage Sensitivity: Realistic
Brake and Tire Wear: On
Qualification: Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Baardmeester schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:44:
Maar zijn we nog wel geïnteresseerd in een GoT race? Ik dacht zelf aan zoiets als de volgende instellingen:

Niveau: Semi-Pro, kan iedereen mee doen
Track: Zandvoort, welke baan willen jullie graag?
Car Class: WTCC, iedereen heeft deze klasse
Race Length: 30, langer of korter?
Lijkt me prima, maar dan moet ik nog wel ff gaan oefenen op mijn lange runs :+

[edit: 25-02]
Echt heel stabiel is de online mode nog niet. Player matches lijken wel goed te gaan, maar vanavond met ranked al 2 freezes gehad. Iedere keer nadat ik zo'n 15/20 seconde in de Q zit. Dit enkel bij races die ik zelf host, zo lijkt het. 1 ranked match gejoined, en dat ging wel prima.
Tis nog ff hopen op een snelle patch :o

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 25-02-2009 20:51 . Reden: late edit voor spelfoutje :o ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Atari Forums over online

Private 12 players werkt wel goed. Dus dat maakt niet uit voor een GoT Race zondag om 14:00:

Niveau: Semi-Pro
Track: Zandvoort
Car Class: WTCC
Race Length: 30

Deelnemers:
Baardmeester - Baardmeester
uchiha tijntje - VAS taijyn
BM - BurningMetal
Terranca - Terranca

Voor mensen die mee willen doen geef het even aan(post ook je gametag) dan voeg ik jullie toe aan het lijstje. Voeg mij(gametag = Baardmeester) dan ook gelijk even toe op xbox live.

[ Voor 5% gewijzigd door Baardmeester op 26-02-2009 14:26 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Baardmeester schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:28:
Atari Forums over online

Private 12 players werkt wel goed. Dus dat maakt niet uit voor een GoT Race zondag om 14:00:

Deelnemers:

Voor mensen die mee willen doen geef het even aan(post ook je gametag) dan voeg ik jullie toe aan het lijstje. Voeg mij(gametag = Baardmeester) dan ook gelijk even toe op xbox live.
Ik wil wel meedoen. Gamertag = VAS taijyn

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:15:
[...]

Ik wil wel meedoen. Gamertag = VAS taijyn
Me2: Gamertag = BurningMetal (maar dat was al bekend :))

(hopelijk word het wel meer dan 3 man, echt heel actief is dit topic nu ook weer niet namelijk :z)

Xbox

• Marc3l
Wil wel mee doen maar ga naar het voetbal en wedstrijd begint half 3 dus ga ik niet halen

Volgende keer doe ik wel mee :)

• Terranca
Haha, 4 dan, zoals eerder gezegd gamertag = Terranca

30 laps... na hoeveel moet je tanken? :o) 14 laps ofzo? ff zorgen dat we niet allemaal stilstaan midden in de race. Heb nog nooit getankt.

[edit]
Overigens is imo Professional ook goed te doen in de WTCC klasse. De grootste moeite die ik met mn controller + pro heb is het gas doseren uit de bocht, maar die WTCC hebben niet immens veel power dus dat gaat redelijk gelijk aan semi-pro. Plus dat iemand voor je een remfout zien maken en vervolgens nét uit de bocht zien spinnen erg gaaf is ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Terranca op 26-02-2009 10:04 ]

• Baardmeester
Het leukste is inderdaad om met zijn alle Professional te doen, maar als mensen mee willen doen en liever op een lagere stand willen spelen wil ik ze niet uitsluiten. Ik hoop wel dat we minstens 12 Race Pro GoTers bij elkaar kunnen krijgen. Ook al kan niet iedereen elke race. We zitten nu op 5(waarvan 4 voor de race van zondag). Als wij de 12 man niet halen willen jullie dan met AI erbij spelen?

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Baardmeester schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:59:
Het leukste is inderdaad om met zijn alle Professional te doen, maar als mensen mee willen doen en liever op een lagere stand willen spelen wil ik ze niet uitsluiten. Ik hoop wel dat we minstens 12 Race Pro GoTers bij elkaar kunnen krijgen. Ook al kan niet iedereen elke race. We zitten nu op 5(waarvan 4 voor de race van zondag). Als wij de 12 man niet halen willen jullie dan met AI erbij spelen?
Persoonlijk vind ik de AI online niet heel leuk. De keren dat ik daarmee online gereden heb lagen ze vrij snel vooraan, en bungelde wij als 'echte' spelers ergens achteraan. Dan nieteens zozeer omdat we ze niet bijhouden, maar voornamelijk omdat ze niet geheel subtiel rondrijden ;)

Xbox

• Phusebox
Zodra ze eens met een demo komen kan ik me misschien ook bij jullie voegen, vanwege de mixed reviews had ik mijn pre-order gecanceld. En 60 euro betalen hier om de de gok te nemen gaat me ook te ver...

• Baardmeester
Ik vind het trouwens wel raar dat het spel zelf eerder klaar is dan de demo. Ik zou als je hem gaat halen voor rond de 50 euro halen.

Prijzenlijst Race Pro op budgetgaming

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:07
Of voor 35 euro bij Gamehubs:

http://www.gamehubs.com/XBOX360/race-pro.html

• Phusebox
Haha daar heb ik em juist gecanceld. En play.com is ook al geen optie want daar komt geen enkel pakketje van aan hier...

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Phusebox schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:49:
[...]

Haha daar heb ik em juist gecanceld. En play.com is ook al geen optie want daar komt geen enkel pakketje van aan hier...
Je moet ook wel betalen :+

Zal morgen eens wat door de carreer proberen te werken, begin benieuwd te worden naar de f3000 :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Baardmeester schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:28:
Atari Forums over online

Deelnemers:
uchiha tijntje - VAS taijyn
BM - BurningMetal
Terranca - Terranca

Het lijkt mij misschien wel leuker om een wat kortere race te doen en dan wellicht twee op twee verschillende banen, zeker als we geen twaalf mensen kunnen krijgen :), aangezien je bij een foutje in dit spel vrij hard afgestraft wordt en het niet echt leuk is om 30 ronden, wat op zandvoort met een WTCC volgens mij rond de 1.5X ligt, in je uppie te rijden :).

Mijn voorstel zou dus zijn. 10 tot 15 ronden zandvoort, 10 tot 15 ronden andere baan, zoals Curitiba.
BM schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 22:44:
[...]

Je moet ook wel betalen :+

Zal morgen eens wat door de carreer proberen te werken, begin benieuwd te worden naar de f3000 :)
En ik maar werken :X

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-02-2009 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
2 of 3 races is inderdaad misschien leuker. Van horen zeggen zit de benzine-level warning rond lap 14, dus als we daaronder blijven hoeft niemand de pits in.

Nog even een vraag; op de atari forums zijn ze bijzonder lyrisch over dit spel + MS Wireless steering wheel (mits de FFB fix is toegepast), en ik zit hier nog braaf op Pro te proberen de steeds krachtigere wagens onder controle te houden, maar wie speelt hier met een stuurwiel en kan me vertellen of het écht veel verschil maakt? (in realisme lijkt me logisch, maar ook in tijden/rijgemak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Terranca schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:47:
2 of 3 races is inderdaad misschien leuker. Van horen zeggen zit de benzine-level warning rond lap 14, dus als we daaronder blijven hoeft niemand de pits in.

Nog even een vraag; op de atari forums zijn ze bijzonder lyrisch over dit spel + MS Wireless steering wheel (mits de FFB fix is toegepast), en ik zit hier nog braaf op Pro te proberen de steeds krachtigere wagens onder controle te houden, maar wie speelt hier met een stuurwiel en kan me vertellen of het écht veel verschil maakt? (in realisme lijkt me logisch, maar ook in tijden/rijgemak)
Dat is wel handig om te weten ja, wie er gamed met een stuur en wie met de controller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
En een indicatie van wat voor tijden er met wtcc op zandvoort gereden worden zou ook wel leuk zijn :)

[edit]
Net ff paar rondjes gedaan
Alfa: 1:51.478
Seat: 1:51.6xx
BMW 320Si: 1:52.279
Leaderboard klopt ook niet echt trouwens, die zegt nu dat ik 1:51.4 gereden heb met de BMW, terwijl dat m;n tijd met de Alfa is. Lijkt erop dat ie gewoonweg de laatst gereden auto daar opslaat

[ Voor 70% gewijzigd door BM op 27-02-2009 14:53 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Terranca schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:47:

Ik speel met het wheel, maar ik heb nog nooit met de controller het spel gespeeld. Hetzelfde met Forza2. Ik kan dus niks vergelijken. Als ik met controller ga rijden bak ik er waarschijnlijk niks van. Waarschijnlijk zal je eerst moeten wennen aan het stuurtje en zal je in het begin wat langzamer zijn, maar daarna haal je hetzelfde niveau of een beter niveau.

In tijden kun je het niet makkelijk vergelijken. Verder in rijgemak is het zo dat het meer op echt autorijden lijkt en dat je dus als je een rijbewijs echt hebt het natuurlijker is om mee te rijden. Je mist natuurlijk wel wat zoals g krachten op je lichaam enzo. Maar dingen zoals schakelen, ook al moet je even wennen aan de flippers, is veel makkelijker.

Maar ik denk als ik zonder stuurtje zou rijden dat ik het ook nooit zo leuk zou hebben gevonden als ik het nu vind om racespellen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel ook met de MS-stuurwiel, en hebt het ook gespeelt met controller. Met stuurwieltje is het op prof. makkelijker als met de controller. Dit omdat je het sturen, schakelen, remen voor de bocht, en gas geven uit de bocht, veeeeel beter kan doseren. En aangezien je op 'prof' geen assist hebt, is het op dat niveau naar mijn mening beter te spelen. (en het is natuurlijk veel leuker/realistischer met stuurtje :) )

Ook vind ik race pro veel makkelijker te bespelen met stuurtje als Forza 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Maar eh met zo'n stuurtje op de bank kan toch gewoon niet fijn zijn ofwel?
Of hebben jullie een speciale tafel gemaakt die je aanschuift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb idd zelf een tafeltje in elkaar gezet en het stuurtje en pendalen op gemonteerd, op die manier is het wel goed te doen. Wel is dat Microsoft Wheel speciaal voor op je 'schoot' gemaakt. Maar ik vind dat niet zo fijn, liever gewoon vast en stevig op een tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 55111 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:50:
Ik heb idd zelf een tafeltje in elkaar gezet en het stuurtje en pendalen op gemonteerd, op die manier is het wel goed te doen. Wel is dat Microsoft Wheel speciaal voor op je 'schoot' gemaakt. Maar ik vind dat niet zo fijn, liever gewoon vast en stevig op een tafel.
Dat is voor mij ook een reden dat ik race pro had gecanceld, heb een 500 euro stuurtje staan welke niet werkt op de consoles, en dan zou ik naast een nieuw stuurtje ook nog een tafeltje moeten bouwen of laten maken. Dure hobby :D

Denk dat ik maar gewoon mijn hoop moet vestigen op de Codemasters F1 game... 2010 pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, mijn tafel stelt niet veel voor hoor. Heeft me welgetelt 1 euro gekost :) Pak 1 oude plank, schroef daar 2 tuin-palen op, schroef daar weer een plank op, beetje zagen hier en daar, et voila, een stevig tafeltje. (de kosten zaten hem in de schroefjes) :o

500 euro stuurtje? Zo`n porsche ding? Ja het is jammer dat MS het 'alleen-recht' wilt op de stuurtjes van de xbox (niet geheel onlogisch natuurlijk). Maar je hebt daarin dus geen keuze. Moet zeggen dat het stuurtje van MS wel goed bevalt.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 27-02-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 55111 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:03:
Nou, mijn tafel stelt niet veel voor hoor. Heeft me welgetelt 1 euro gekost :) Pak 1 oude plank, schroef daar 2 tuin-palen op, schroef daar weer een plank op, beetje zagen hier en daar, et voila, een stevig tafeltje. (de kosten zaten hem in de schroefjes) :o

500 euro stuurtje? Zo`n porsche ding? Ja het is jammer dat MS het 'alleen-recht' wilt op de stuurtjes van de xbox (niet geheel onlogisch natuurlijk). Maar je hebt daarin dus geen keuze. Moet zeggen dat het stuurtje van MS wel goed bevalt.
Woeps, kunnen ook guldens zijn geweest destijds; namelijk de originele Logitech Momo Force.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Ik twijfel om voor deze game een stuurtje bij te kopen, maar ik ben bang dat het MS wheel tegen valt.

Ik heb nl. nu een Logitech G25 waarmee ik op de PC GTR evo / GTR2 ect speel en op de PS3 speel ik GT5 prolouge.

Ik twijfel of ik een stuurtje voor de xbox360 erbij zal kopen of niet, alleen voor de XBOX360 eclusive racegames zoals RacePro ( eventueel Forza 3 en PGR5 in de toekomst)

Is er iemand die ervaring met beide stuurtjes heeft ?

Nog even over RacePro.

Ik wilde een kampioenschap gaan beginnen in de regen.

Ik vond de effects wel aardig, totdat ik er achter kwam dat de ruitenwisser de druppels niet van de ruit af wist.

Dit lijkt iets kleins, maar ik blijf me er constant aan storen.

Doordat de druppels als het ware vast op de ruit zitten, geeft dit gelijk (voor mij) een nep effect aan het hele racegevoel en is daardoor is er voor mij bij RacePro in de regen rijden er niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Henkus schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:25:
Nog even over RacePro.

Ik wilde een kampioenschap gaan beginnen in de regen.

Ik vond de effects wel aardig, totdat ik er achter kwam dat de ruitenwisser de druppels niet van de ruit af wist.

Dit lijkt iets kleins, maar ik blijf me er constant aan storen.

Doordat de druppels als het ware vast op de ruit zitten, geeft dit gelijk (voor mij) een nep effect aan het hele racegevoel en is daardoor is er voor mij bij RacePro in de regen rijden er niet meer bij.
Dat is niet het grootste probleem met regen imho. Het feit dat je net zoveel grip hebt op droog als in de regen is imho een serieuzere bug :P

Over die stuurtjes, was er niet ook een logitech stuur was nu op de 360 werkt?
[edit]dat stuur is er kennelijk al een tijdje :X

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 27-02-2009 16:32 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Zo te horen toch maar even gaan sparen voor zo'n MS Wheel. Valt me ook op dat als je de controller gebruikt en je laat de stick los na een bocht, het stuur meteen naar het midden springt, waarbij het bij andere spellen vaak iets geleidelijker gaat. Maar ja, het valt sowieso op dat het gaspedaal bij de bakken met veel paardjes niet te doseren is :P Lees veel goeds over het MS Wheel dus hij staat op de wishlist :)

[edit]
Ik zit overigens na een kwartier proberen rond de 1:52.458 (Zandvoort/Alfa) met een controller. Begint er redelijk op te lijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Terranca op 28-02-2009 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47
Henkus schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:25:
Is er iemand die ervaring met beide stuurtjes heeft ?
Ik heb beide stuurtjes en ze zijn kwa kwaliteit niet met elkaar te vergelijken. De G25 is in alles veel beter, maar dat wil niet zeggen dat je met het Xbox stuurtje niet goed kan spelen. Verwacht echter geen hoogstaande kwaliteit. Ik heb Forza 2 en PGR 3 & 4 er mee uitgespeeld en ik vind het veel leuker met een stuurtje. Ik heb ook een playseat dus dat maakt het helemaal af.

Ik heb het stuurtje hier gekocht (€84):
Xbox Racing Wheel

Als je het spel per se wilt spelen zou ik zeker een stuurtje overwegen, mits je het geld er voor over hebt en het stuurtje ergens aan vast kan maken.

ik wacht nog met smart op mijn Race Pro game maar hij is in ieder geval verstuurd door GH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ben benieuwd of het met stuurtje veel sneller is. Ik denk niet dat dat perse zo is. Ik geloof wel dat het veel makkelijker rijden is, want met de controller is corrigeren eigenlijk not done. :)

Voor de race van morgen.. Ik rij met de alpha een 1.50.4. Het is erg leuk om op zandvoort close te racen met de WTCC autos, maar er zijn gewoon amper inhaalmogelijkheden. Dit komt ook omdat er voor mijn gevoel te weinig snelheidsverschil is tussen een goede exit en een wat minder goede exit.

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-02-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zijn jullie meteen begonnen met WTCC races of online of eerst wat career gedaan ?
Spel vandaag gekocht en maar eens begonnen met de careermode om zo wat banen en wagens te leren kennen.
Veel komen wel bekend voor uit Forza 2 en GTR Evo in ieder geval, dat scheelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Gaan we vandaag nog racen :)

[ Voor 87% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-03-2009 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Psychokiller schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:12:
Zijn jullie meteen begonnen met WTCC races of online of eerst wat career gedaan ?
Spel vandaag gekocht en maar eens begonnen met de careermode om zo wat banen en wagens te leren kennen.
Veel komen wel bekend voor uit Forza 2 en GTR Evo in ieder geval, dat scheelt :)
Ik ben begonnen met de carreermode om de andere klasses te ontlokken en natuurlijk een beetje bekent te raken met de circuits en wagens. Ik heb dus nog niet online gereden en ik ga zo maar even wat time trails op zandvoort rijden met een bmw 320i, want ik heb nog geen tijd gehad om te oefenen met de wtcc wagens :'( .

Het is dan waarschijnlijk handig om naar 10 ronden per race te gaan. Dan kunnen we er een paar doen en dan maakt het niet uit of je een rondje eruit vliegt. De 30 rondes waren meer op 12 man berekent |:( . Maar iedereen kan gewoon meedoen straks met de race(s) als je mij gewoon toevoegt(gamertag = Baardmeester). En wees niet bang om mee te doen. We gaan gewoon racen voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Baardmeester schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:18:
[...]

Ik ben begonnen met de carreermode om de andere klasses te ontlokken en natuurlijk een beetje bekent te raken met de circuits en wagens. Ik heb dus nog niet online gereden en ik ga zo maar even wat time trails op zandvoort rijden met een bmw 320i, want ik heb nog geen tijd gehad om te oefenen met de wtcc wagens :'( .

Het is dan waarschijnlijk handig om naar 10 ronden per race te gaan. Dan kunnen we er een paar doen en dan maakt het niet uit of je een rondje eruit vliegt. De 30 rondes waren meer op 12 man berekent |:( . Maar iedereen kan gewoon meedoen straks met de race(s) als je mij gewoon toevoegt(gamertag = Baardmeester). En wees niet bang om mee te doen. We gaan gewoon racen voor de lol.
Ik zal over een half uurtje online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 21:21
BM schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:33:
[...]

Me2: Gamertag = BurningMetal (maar dat was al bekend :))

(hopelijk word het wel meer dan 3 man, echt heel actief is dit topic nu ook weer niet namelijk :z)
Ik wel ook wel mee doen, add me maar: tjukkie

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
We zijn inmiddels gestopt. We waren na de eerste race maar over gestapt op de formule bmw. Misschien is het alvast handig om een nieuwe race te plannen waarbij dan tjukkie en marc3l ook mee doen. Dan groeien we al naar 6 man ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Sinds gisteren ook helemaal hooked aan race pro. Moet zeggen spel stelt me op het gebied van race experience niks teleur. Hier en daar nog een bugje maar voor de rest een echte driving feeling. Ik rijd op dit moment op semi-pro maar dan wel alleen Abs en raceline enabled de tc en stc gewoon off. Geeft toch het gevoel van power vooral in de snellere klasses. Maar net wat minder frustrerend als op professional. Mijn baan kennis is op deze banen ook nog niet je van het, dus kan die race-line goed gebruiken.

Speel btw gewoon met de controller en gebruik de in-carview.
Mocht ik de carriere uit hebben en alle wagens unlocked dan zal ik me ook een bij jullie online voegen

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Doppert schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 00:18:
Sinds gisteren ook helemaal hooked aan race pro. Moet zeggen spel stelt me op het gebied van race experience niks teleur. Hier en daar nog een bugje maar voor de rest een echte driving feeling. Ik rijd op dit moment op semi-pro maar dan wel alleen Abs en raceline enabled de tc en stc gewoon off. Geeft toch het gevoel van power vooral in de snellere klasses. Maar net wat minder frustrerend als op professional. Mijn baan kennis is op deze banen ook nog niet je van het, dus kan die race-line goed gebruiken.

Speel btw gewoon met de controller en gebruik de in-carview.
Mocht ik de carriere uit hebben en alle wagens unlocked dan zal ik me ook een bij jullie online voegen
Kleine tip.
Als je een extra memorycard hebt: maak regelmatig backups van je savegame. Het komt af en toe voor dat om wat voor reden dan ook dat ding corrupt raakt, en je dus al je progress (en geunlockte autos) kwijt bent.
Heb het zelf 1 keer gehad, en gelukkig was ik toen 'maar' 3 contracts kwijt, maar ik backup nu na elke gamesessie wel m'n savegame naar een memorycard iig.
Erg kwalijk natuurlijk, en hopelijk snel gefixed.

Verder is het als racer wel een topspel. Ben nu bezig om asap richting de f3000 te gaan, carreer completen doe ik naderhand nog wel eens. :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Moet zeggen dat ik het aantal (grote) bugs nu toch echt wel ridicuul vind worden. Dat het online racen (behalve private party) voor geen meter werkt omdat de host altijd crasht, kan ik mee leven, maar nu dit. Ga toch niet een memory card kopen omdat ze het spel klaarblijkelijk niet goed getest hebben? Ik speel het zo min mogelijk en wacht op die update, want elke keer als ik nu ga spelen moet ik het risico inschatten om de hele career kwijt te raken. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
Heeft er al iemand iets gehoord over een update die eraan zit te komen?
Heb tot nu toe nog geen problemen gehad m.b.t. het savegame-verhaal. Maar wil ook niet wachten tot het wel zover komt.

Is dit een euvel waar Atari ondanks dat dit niet de ontwikkelaar is altijd mee kampt? Met Testdrive Unlimited (uitgever: Atari, Ontwikkelaar Eden software) destijds waren er ook problemen dat je zomaar de save kwijt was! Zelf meegemaakt en zit daar nu niet echt op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluplander
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-01 16:35
ik heb sinds gisteren ook Race Pro.

leuk spel speel nu wel op semi pro, professional is nog een beetje te frustrerend :P

wil ook best een keertje mee racen gamertag is Fluplander86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
Weet iemand hoe je die qualification achievement krijgt?

Ik heb ondertussen heel wat qualificatie laps gereden zowel online en in championship mode, maar helaas deze achievement nog niet unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Doppert schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:41:
Weet iemand hoe je die qualification achievement krijgt?

Ik heb ondertussen heel wat qualificatie laps gereden zowel online en in championship mode, maar helaas deze achievement nog niet unlocked.
Single Race.
Bijna alle singple player achievements moet je halen in Single Race. Tenzij er natuurlijk specifiek carreer of championship genoemd is.

Hadden ze duidelijker mogen maken in de omschrijving.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
BM schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 07:22:
[...]

Single Race.
Bijna alle singple player achievements moet je halen in Single Race. Tenzij er natuurlijk specifiek carreer of championship genoemd is.

Hadden ze duidelijker mogen maken in de omschrijving.
Idd bedankt. Heb nu al weer een partijtje achievements gehaald.
Ik weet niet of dit spel nog door Gotters gespeeld word maar een rondje knallen online heb ik wel oren naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:45

Player1S

Probably out in the dark

mmm gister wou ik voor de grap even kijken hoe zo'n kampioenschap eruit ziet dus ik een opstarten.

Kan ik dus extra instellingen doen (door op X te drukken). Daar kan ik het weer instellen op dry of wet. Maar niet op random. Wat een teleurstelling!! Of je rijdt het hele kampioenschap in de regen of in droog weer!!! Of moet ik die extra opties links laten liggen en doet ie dan wel random??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
L1nt schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:21:
mmm gister wou ik voor de grap even kijken hoe zo'n kampioenschap eruit ziet dus ik een opstarten.

Kan ik dus extra instellingen doen (door op X te drukken). Daar kan ik het weer instellen op dry of wet. Maar niet op random. Wat een teleurstelling!! Of je rijdt het hele kampioenschap in de regen of in droog weer!!! Of moet ik die extra opties links laten liggen en doet ie dan wel random??
Nope, random weather is om een of andere vage reden niet geimplementeerd.
Dat zou nog tot daar aan toe zijn, maar regen heeft ook nog eens geen effect op de rijeigenschappen van de auto :/ Dat is imho een nog veel serieuzere flaw, en 1 die wat mij betreft in de 1e de beste patch opgelost zou moeten worden.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BM schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:37:
[...]

Nope, random weather is om een of andere vage reden niet geimplementeerd.
Dat zou nog tot daar aan toe zijn, maar regen heeft ook nog eens geen effect op de rijeigenschappen van de auto :/ Dat is imho een nog veel serieuzere flaw, en 1 die wat mij betreft in de 1e de beste patch opgelost zou moeten worden.
En dat ongetwijfeld niet zal gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Oh jawel.

Die patch gaat alleen Race Pro 2 heten.

if ever, game heeft volgens VG Chartz tot nu toe slechts een 60.000 exemplaren verkocht, dat is gewoon heel erg weinig. Zou dan zo'n 3/3,6M aan omzet zijn, als alles tegen europese prijzen vekocht zou zijn. Amerika en Canada hadden 'm echter tegen budgetprijzen, dus kom je al snel aan 2/2,5M. Kan me niet voorstellen dat hier ook maar enigszins winst op gemaakt is.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BM schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:57:
Oh jawel.

Die patch gaat alleen Race Pro 2 heten.

if ever, game heeft volgens VG Chartz tot nu toe slechts een 60.000 exemplaren verkocht, dat is gewoon heel erg weinig. Zou dan zo'n 3/3,6M aan omzet zijn, als alles tegen europese prijzen vekocht zou zijn. Amerika en Canada hadden 'm echter tegen budgetprijzen, dus kom je al snel aan 2/2,5M. Kan me niet voorstellen dat hier ook maar enigszins winst op gemaakt is.
Serieus maar 60.000? Zoveel mensen hebben halo 3 gehaald in de eerste minuut na launch :) Edit: in de eerste 4 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
'Probleem" is meer dat dit geen spel is voor iedereen. Veel mensen haken alleen al af bij het woord sim. Dan heb je natuurlijk ook nog de mensen die enkel sims spelen op een pc.

Moet zeggen dat ik het een lekker spel vind. Enkel nog single player gedaan (F3000 _/-\o_ ) en een stukje career, maar vind het toch wel erg vet. Pau is nog net even wat gekker dan Monaco en ben helemaal benieuwd naar Porto en Macau. Enige wat mist, is nog een extra view vanaf het dak. Speelt toch net even wat fijner vind ik. Cockpit view is (nog) niet mijn ding en de view achter de auto is ook niet echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wat ik wel grappig vind is dat ik namen tegen kom uit de Simwereld. Greger Huttu, Tim Stelten, Team Redline. En waarschijnlijk nog wel veel meer :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
pjlgt schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:22:
Pau is nog net even wat gekker dan Monaco en ben helemaal benieuwd naar Porto en Macau.
Pau is van de stratencircuits de minst beroerde vind ik, daarna Macau, en achteraan bungelt Porto ergens. Die baan gaat echt helemaal nergens over :)
Enige wat mist, is nog een extra view vanaf het dak. Speelt toch net even wat fijner vind ik. Cockpit view is (nog) niet mijn ding en de view achter de auto is ook niet echt super.
Daar verschillen de meningen over ;)
L1nt schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:50:
Wat ik wel grappig vind is dat ik namen tegen kom uit de Simwereld. Greger Huttu, Tim Stelten, Team Redline. En waarschijnlijk nog wel veel meer :)
Ah, das wel leuk :)
Al spelen die vast allemaal met een leuk stuurwiel :)

En volgens mij kennen wij elkaar ook nog wel van s.nl

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tja als ze nu eens een demo zouden uitbrengen waar veel sceptici misschien wel overtuigd om hem te halen. In dit geval kan een demo meer goed dan kwaad lijkt me.

Nu ga ik hem dus niet kopen omdat ik bang ben dat het niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Phusebox schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:42:
Tja als ze nu eens een demo zouden uitbrengen waar veel sceptici misschien wel overtuigd om hem te halen. In dit geval kan een demo meer goed dan kwaad lijkt me.

Nu ga ik hem dus niet kopen omdat ik bang ben dat het niks is.
Denk dat de demo (als ie nog komt) pas komt nadat de 1e patch uit is,zodat ze die in de demo mee kunnen nemen.

Tis toch jammer, want als je puur naar het rijden kijkt, is het imho gewoon het beste spel wat te krijgen is, op welke console dan ook. Alleen jammer dat het spel gewoon teveel rough edges heeft om gewoon echt heel goed te zijn.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 15:28

Turfschipper

Hup NAC

Als de F3000 online met 12 man, vlekkeloos speelt. Dan haal ik hem meteen. Maar dan moet het echt perfect werken.

Balen dat dit nog niet het geval is, ik keek zo uit naar deze game.

Ik denk ook dat als alle problemen weg zijn, dan kan deze game toch ineens goed gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Heb de careermode nu volledig doorlopen, maar heb daarbij nog 1 wagen niet unlocked. Alleen geen idee welke dus.

Grootste minpunten van het spel zijn onder andere het ontbreken van een slipstream-effect en het vrij waardeloze schademodel in alles onder Pro. Bovendien zou ik graag zien wáár mijn wagen schade heeft ipv alleen een uitroepteken, al is dat aan de buitenzijde meestal wel te zien :)
Verder mis ik of brandstof een rol speelt in het spel, dat lijkt er namelijk ook niet op.

Behalve het rijgedrag van de wagens vind ik eigenlijk dat het spel aan zo'n beetje alles onderdoet aan Forza 2.
De van Grand Prix 4 overgenomen kreet "Nothing Gets Closer" hadden ze in ieder geval beter in de kast kunnen laten liggen.

Vandaag ook voor het eerst online geprobeert, maar heb het gevoel dat het daar allemaal net wat minder vloeiend gaat dan offline. Jammer ook dat meer dan de helft van de pogingen nog voor de race in "Connection Lost" resulteert.

Als er hier nog races georganiseerd worden denk ik in ieder geval wel mee te doen, offline heb ik het wel gehad nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Psychokiller schreef op zondag 15 maart 2009 @ 22:56:
Heb de careermode nu volledig doorlopen, maar heb daarbij nog 1 wagen niet unlocked. Alleen geen idee welke dus.
....
Had halverwege de career wel alle races gereden (tot dan toe) maar kreeg geen groen vinkje bij 1 van de letters. Bleek ik dus een race gediskwalificeerd te zijn. Dat contract opnieuw gedaan en alsnog de bijbehorende auto + credits + groen vinkje gekregen.

Dingen die mij tegenvallen:
-Bij een crash met meerdere auto's vliegen de auto's door lucht alsof het speelgoed is.
-AI (semi-pro) remt als een dolle voor elke bocht.
-Schade (semi-pro) is enkel voor show. Ook al ga je als een botswagen rond, dan is er nog geen vuiltje aan de lucht
-Meldingen na bijv. diskwalificatie kloppen van geen kant.

Verder wel veel fun, alhoewel semi-pro in career te simpel is. Favoriete auto tot nu toe is de Z4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Heb de vinkjes nog eens nagekeken, maar heb ze allemaal. Heb ook de achiement(s) daarvoor gekregen.
Stond in het boekje geloof ik wel iets dat je meer of minder wagens unlocked naargelang je moeilijkheidsniveau. Ik geloof dat ik een van de F3000 contracten met Pau etc op Novice heb gedaan, maarja.

Intussen de laatste dagelijks online geprobeerd, maar meer dan 50% van de potjes eindigt in connection lost voordat de race uberhaubt begint. Heel erg storend moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Iemand ook een oplossing voor de speed bug of is dat opgelost in de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:53
Heb het spel inmiddels ook met DLC3. Rijdt best lekker. Alleen waarom heeft de XBOX zo weinig hardware dat compatible is. Stomme MS ;(

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

shameless megaschop.

Heb dit spel weer uit het stof gehaald nu ik een stuurtje heb. Met stuur is het zoveel leuker en speelbaarder!

zijn er hier nog mensen die spelen? Misschien een keertje online proberen?

De DLC's zijn ook best leuk. Alleen erg jammer dat je geen kampioenschap kunt doen met de DLC. Wil wel eens met die Lada kampioen worden ;)

Wel een race op Spa gewonnen met de Lada.
Die Leon TDI is ook best vet. Max 4500 toeren maar wat lopen!! Alleen slordig dat er een Chevy logo op het dashboard staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:17
Ik speel het niet zoveel, omdat ik alleen in het weekend op mijn 360 kan. Maar je mag mij wel toevoegen op live, want ik wil het ook wel eens on-line proberen. Met de kerstvakantie kan ik wel vaker op de 360 en kunnen we misschien dan afspreken.

Gamertag: Gallardo V10

Ik speel het overigens ook met een stuurtje. De logitech DriveFX en ben niet bijzonder goed of zo hoor. Heb het al een tijdje niet meer gespeeld, maar vond het best vermakelijk spel. Kan hem dus wel weer eens oppakken.

Als je me toevoegt zou je me misschien dan wel een een berichtje kunnen sturen dat jij het bent van tweakers? Het zou namelijk zo kunnen zijn dat mijn friendslist vol zit.
Pagina: 1 2 Laatste