Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Applicatie gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zit met het volgende probleem. heb mn computer boven staan en verbonden met mn lcd tv beneden via dvi-hdmi. Leuk om films te bekijken en je hoeft ze niet te branden. Nu zitten er hier ook een aantal leken in huis die het maar gewoon niet snappen (is ook wel omslachtig) dus nu d8 ik waarom geen media center op mn 2de scherm met een draadloze muis. Alleen daarmee mis ik dus de beschrijvingen en alles. Vervolgens "All My Movies" gebruikt en daar zit een leuke knop bij op om een bestand te openen, nu vreet mijn VLC mediaplayer zo goed als alles, En dit werkt ook perfect.

Nu het probleem:
video ts en audio ts bestanden kan vlc player alleen laden vanuit het programma of via "rechtermuisknop/speel af met VLC mediaspeler" maar dit kan dus niet vanuit All My Movies! En een playlist aanmaken werkt wel alleen kan ik dan geen gebruik maken van het menu en je krijgt steeds zo'n overlapping bij elk nieuw hoofdstuk. Is er iets waarmee ik een snelkoppeling kan maken voor die 2 mappen met een extensie die zorgt dat vlc player heb laad via bovenstaande methode? Of heeft iemand anders een idee of ander compleet programma die dus video ts/iso/Mkv en aanverwanten kan afspelen en tegelijkertijd als database kan dienen voor een cover/beschrijving. En dan ook nog eens de opties heeft om ondertiteling en alles aan en uit te zetten?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 09:24
Als je hem via rechtermuis in VLC af kunt spelen, kun je dat ook via de linkermuis.
Ga eens in de menubalk van je verkenner naar Tools > Folder Options, tabblad File Types

Zoek je VOB extensie en kies [Advanced]
Kies vervolgens "Play with VLC" als default optie.

Of snap ik je probleem niet?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Google eens op MediaPortal?

Verwijderd

Topicstarter
Mediaportal heb ik al geprobeerd maar zie geen functie om beschrijving in te voegen en hij pakt geen .iso

@fricky

het probleem is dus dat dat als ik dat doe vlc player wel opstart maar kan ik geen gebruik maken van het menu, en de overlapping steeds tussen hoofdstukken. Heel kort gezegt zoek ik dus mediaportal die dat wel doet (maar de opties zoals ondertiteling mist) + de beschrijving + iso en mkv en andere varianten ondersteund die vlc ook ondersteund.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dan zou ik toch eens hierdoor lezen: Media Portal alternatief voor Windows Media Center (Deel 2) want wat je wil kan daar gewoon mee.